|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kwist niet dat je getrouwd was. Als je vrouw maar betrouwbaarder is dan die bmw van haar vader. Whooaaaaaahahahah..haha...ha |
|
Ik heb vorige maand deze gekocht (maar dan in 't rood.): When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Leuk vrouwenautootje. |
|
Al menig dame vervoerd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Daar doe ik heel andere dingen mee |
|
quote: wiseass! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: met een auto? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
geeft niet , zo leer je nog wat op een zaterdagmiddag. Fijne avond alvast |
|
quote: Elke BMW vanaf 2 liter heeft een 6 cilinder motor niet alleen de 'dikke' dus. Ongeëvenaarde wegligging en besturing voor wat normale personenwagens betreft. Achterwielaandrijving EN natuurlijk geaspireerde motoren. Altijd fijn. Ze hebben wel een aantal misbaksels dat wel, Z3, X3, 3 serie compact, 1 serie. De 5 serie is in de hogere middenklasse een onovertroffen wagen al vind ik de nieuwe Audi A6 zeer mooi ogen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je mag wel groter dan mij zijn maar test me niet uit.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ok, vergeet mijn vorige commentaar.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ze rijden superfijn, daar heb ik geen commentaar op, alleen het lijkt wel of de motormanagement door microsoft wordt besstuurd.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hé Skinnie waar denk je dan dat die M voor staat Ben dan wel erg groot maar best wel aardig ..soms |
|
Renault Laguna 2003 (jaja, lease... ) |
|
Mitsubitshi Eclipse van Paake mag nog niet rijden maar latur mag ik erin If god can, then why can't I |
|
fORD fiesta 1.1 uit 1988 tjah koste maar 150 voor de rest prima auto |
|
een ultrabrute Citroen BX TGI 1600 uit 1991 met iets meer dan 400.000 km op de teller en nog steeds direct starten, en nog power in het blok ook ! gekocht voor 100 pleuro, met drie maanden apk. En nou net weer door de keuring heen, kan er weer een jaartje tegenaan ! |
|
quote: Hee goed man! Vet ding is dat. * begint weer te zingen over paul's rolling party pub* |
|
quote: dat zijn pas de aankopen als dat ding kapot gaat of je krijgt er een ongeluk mee, direct naar de sloop |
|
Tegenwoordig een mitsubishi Lancer wagon op benzine , uit 1991 mijn apparatuur past erin en hij rijdt lekker, en tevens was ie niet duur. |
|
Mazda 323 . Gekocht voor 250 pleuro's. spelfout weggehaald... |
|
Nog steeds een 307 2.0HDI uit 2002. Binnenkort een nieuwe bestellen dus. De shortlist van dit moment: Volvo V50 Honda Accord Alfa 156 Sportwagon allen diesel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb al drie jaar een Volvo 440 uit '94 met een (renault 16) 1800 i motor. rijd er 25000 km per jaar mee en heb nog geen echt dure reparaties gehad behalve wat redelijk standaard dingetjes. uiteraard met mijn jaarlijkse aantal km niet de voordeligste met een verbruik van 1:13 maar hij rijd zoo lekker en de stoellen zitten als in een bankstel ( mijn vriendin slaapt binnen 10 minuten tot we op plaats van bestemming zijn ) |
|
quote: Ook gehad. Fijne auto's idd. Helaas had die van mij dusdanig vervelende gebreken dat het niet de moeite waard was om em op te knappen voor APK. Helaas.... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |