|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dan heb je hier geen last van |
|
quote: kill kill kill GvD je wordt gek van die flitsers kost je klauwen met geld A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
quote: Misschien minder snel rijden? [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 02-10-2002 20:53] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik heb een keer een boete van 250 gulden gehad,waarom weet ik niet meer precies, maar heb toen een bezwaar schrift ingediend en werd in mijn gelijk gesteld, dus of het altijd aan je snelheid ligt of de computer maakt fouten A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Mijn velo doet het ook goed en hopelijk hoef ik nooit met de auto te rijden, ik haat die dingen voor dood. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
renault mégane 2.0 1996, rijdt echt wel lekker! verder zijn franse dingen en franse mensen zwaar klote! maar dies nu kapot(remblokjes op) en nu rij ik een suzuki alto, sjees, das wennen!!! wat een klein autootje zeg. Oud Vuil. |
|
quote: Van je vriendin gejat? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: neen neen, we hebben er maar 1. dees is van me ma, is niet in holland, en staat bij ons achter . handig. Oud Vuil. |
|
Maar ik rij sindskort dus in een Opel Kadet gsi. en hij rijdt heel lekker. alleen nog een radio er in voor beetje muziek Death is the greatest kick of all, That why i'll save it for last |
|
quote: Hehe, die GSi's zijn best snel. Kijk alleen erg goed uit voor roestvorming bij de wielkassen en de bestuurders-portier! De zwakte van de oudere Opels. |
|
quote: heheh in dordt zijn de meeste doorzeeft met kogels, ondergegooid met verf of gewoon helemaal vernield My madness, my sadness |
|
ja bij ons worden er lege autobanden overheen getrokken en dan in de fik gestoken, of gewoon omgetrokken (resulteerd in prachtige luchtfoto's ) Maar goed, over een half jaartje heb ik (als 't goed is...) m'n rijbewijs in handen en ik heb al een auto'tje, een Renault Clio. Nah misschien niet zo geweldig, maar ik klaag niet, het is m'n eerste auto'tje *etiket* |
|
lesauto |
|
quote: jaja een renault rijder nee maar ff serieus bevalt ie goed? heb je de nieuwe megane al gezien? |
|
Zijn hier eigenlijk Volvo-rijders? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Een witte Yaris 1300-splinternieuw Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 04-10-2002 21:25] |
|
quote: dus jij hebt mijn afdanker |
|
quote: .. Ja? |
|
... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Koop dan meteen een murcielago, man! |
|
.... |
|
quote: Ja, dat zou ik ook zeggen van zo'n plaatje Als je hem in het echt ziet zul je dan wel helemaal wel niets meer zeggen... [Dit bericht is gewijzigd door General Skullfucker op 04-10-2002 21:31] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |