|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Motoren?? moet je hier wezen... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=559&page=1 de dag dat er eer een vette fiets uitkomt met een TDFI blok ofzo wil ik er elke dag mee gaan werken, tot dan veels te duur voor dagelijkse verkeerssloomheid, wel leuk als ik ff die files beu ben. Maar in mn vrije tijd laat ik die 4 wielen bak ook liever links staan... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
*ssssstttt* Straks weet 'ie nog dat ik dat was Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
whahahahahahhaaaa Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Wat is er cool aan het zuipen van benzine?? Het is duur en slecht voor het milieu! |
|
quote: Sorry.dat.was.slechts.een.bijkomend.detail. Feit.is.dat.die.dingen.er.gewoon.heel.tof.uitzien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ten eerste: Niets uit Amerika kan heel tof er uit zien. ten teede: waarom zie ik bij jou allemaal puntjes in plaats van spaties? |
|
quote:Spatie naar de klote door thee. |
|
ik ben automonteur dus ik rij soieso in alle audi's en veel vw's.zelf heb ik een gemotoriseerd winkelkarretje.subaru jumbo.maar die wordt binnenkort vervangen door een transporter |
|
quote: Subaru jumbo's roeleren . Is het zo eentje van halverwege jaren '80??? Zo'n ding geeft bij 130 de indruk dat je 200 doet I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: eej colega |
|
quote:Maken dus een pleuris herrie |
|
quote: K heb enkele jaren met die van mn ma rondgeraast, zit verdomme een dubbel ecarburator op, voor dat extra racy-gevoel en die dingen zijn echt klein, ze lichten een wieltje als je er erg hard mee de hoek om gaat, kortom een ideale bak om echt te leren sturen.... Maarre een Ford Fiësta 1,6D is toch nog veel beter. ( staat niet op ontploffen bij 160 ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
een ato met 2 wilen en een kettingkast en kapot licht.....en een scheef stuur. Kleur: blauw met goud. luuuuuuv is in the air......... |
|
Als ze nou is een auto in massaproductie gaan maken die op zonlicht rijd of geen fossiele brandstof, in idd geval iets wat geen broeikasgassen of andere gassen die een slechte invloed op het milieu uitstoot. |
|
quote: da doen ze pas als alles op is |
|
Ik rij de afgelopen 3 weken in een Hyundai Lantra .. mooi ding.. mag hem drie weken lenen van mijn broer terwijl die op vakantie is .. Jammer dat er in Nederland zo weinig te beleven valt met een auto die 200 km/u kan .. .. Over die amerikaanse bakken waarover iets hierboven gepost werd: Ondingen.. Ze zijn lomp en onhandig, wat ongetwijfeld ook te merken is bij het rijden, en vreten inderdaad benzine.. .. enige leuke is dat ze er gaaf uitzien.. In Wageningen reed vroeger een mafkees rond met een afgedankte Highway Patrol auto |
|
quote: HEt rijden in een grote V6 of V8 is super relax, het motor vermogen is soepel en zit in de lage toeren, dus weinig geluid bij het rijden. ook het sturen en parkeren is geen probleem wat op alle bakken zit zeer goede stuur bekrachtiging, en brandstof verbrijk heb je zelf in de hand mijn gemiddelde ligt op 1:10. |
|
quote: dat wagentje had anders genoeg pit My madness, my sadness |
|
quote: neej.hij is van '93(4 cil.!!!) maar watt je zegt klopt wel.je hebt het idee dat je 300 rijd! en je kan over smalle fietspaadjes waar bussluizen zijn enzo!lachu! |
|
quote: waar werk jij? |
|
Dit is mijn bescheiden karretje (hier op vakantie) |
|
hehe, dat doet me denken aan GTA Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: bij de markt leider: RENAULT |
|
Hoewel ik over een maand 28 word, knetter ik nog altijd op een mofa rond. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |