|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Als je goed onder de auto kunt valt het wel mee, anders kun je het beter even laten doen in een garage. Anders kan het een knoeiboel van jewelste worden hehe. |
|
ik heb nog geen rijbewijs , zal geen grote auto kopen , zal kijken naar een kleine auto waar ik net in pas |
|
quote: Dat klinkt inderdaad logischer dan wanneer je een auto koopt waar je net NIET in past.. |
|
quote: ja ,ik wil niet zoveel geld aan uitgeven , grote auto kost ook veel benzine |
|
quote: Dan zou ik me toch eens in auto's verdiepen. Als je denkt: Kleine auto = goedkoop en laag verbruik Grote auto = duur en hoog verbruik ...kan je nog echt vet naast zitten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Grote auto kost wel meer belasting & verzekering. En ik denk dat een 2 liter motor toch echt meer verbruikt dan een 1.1 .... (mits men er dezelfde kilometers meerijd en ook de zelfde soort ritten mee rijdt ) |
|
grote auto's. toen ik nog thuis woonde, had ik een ford granada 2.5d. 1400 kg. toen ik op mezelf ging, moest hij echt wel weg, niet te betalen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 27-03-2004 10:41] Oud Vuil. |
|
www.autotrack.nl heb ik sommige merken vergeleken , de japanse (kleine )auto's waren ,volgens mij 1-22 en Amerikaanse ruime auto's 1-10 en Europese 1-14 |
|
quote: Nope. ik rijdt in een Ford Fiesta 1.1 .. die Lantra is van mijn broer, en die rijdt al geruime tijd rond zonder embleempje, dus ik dacht, ik kijk eens of ik er niet een voor hem kan vinden. |
|
quote: Ik heb 2 maanden geleden mijn eerste auto gekocht, een Ford Fiesta 1.1 uit 1993. Goedkoop in aanschaf, zeker vergeleken met de veel populairdere Golfjes, Clio´s , etc.. en rijdt ook zuinig.. op lange afstanden haal je gemakkkelijk 1 op 15. Ook qua verzekering en wegenbelasting is zo´n auto natuurlijk gunstig.. Na even zoeken heb ik een verzekering gevonden met 40% startkorting en betaal ik 321 euro per jaar aan de WA. |
|
Zijn er hier nog mensen met een gave bumpersticker of raamsticker op de auot? Zat te surfen en kwam wel een paar coole tegen: SO MANY CHRISTIANS -- SO FEW LIONS Not all of us are sheep. I'm doing my part to piss off the Religious Reich Jesus, protect me from your followers! .. ALhoewel ik deze ook wel ok vind.. |
|
Ik heb een embleem van de University of Illinois en een klein US vlag op mijn achterruit. De US vlag is speciaal bedoeld om alle anti US mensjes te stangen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Lol.. moet je er eigenlijk nog even een pro-bush sticker naast zetten |
|
quote: Ik ga binnekort eesn een kitje halen om er zelf te maken. Achteraan op de cd-case van Zyklon- world ov worms staat iets echt neigs: "Religion is no fun", in de vorm van zon'n verbodsbord. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik rij in een Peugeot 405. 14 jaar oud en amper 60.000 kilometers op de teller. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Peugot's zijn gaaf (Elfensteen hier trouwens ) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Rode opel corsa uit 1989 |
|
Ik binnenkort als het rijbewijs binnen is een Suzuki Alto uit 1999, leuk beginners-autotje imho, lekker zuinig Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Hehehe... die nieuwe alto'tjes zijn nog wel ok ja,, maar die echte oude zijn net invalidewagentjes zo klein... |
|
BMW E36 318i sedan (Mautitius blauw) '91 Prog. doom/death :: www.inageandsadness.tk |
|
quote: Wat is je voornaam? Mohammed? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:ON TOPIC! Peugeot 205 ... was ooit wit |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Opel Corsa `89 1.2 , binnekort word deze vervangen door een heuze Oldsmobile Delta88 3.6 liter v6 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |