|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ooops... dit is VALORIAN quote: Tsja... ik geloof dat vooral die GTI's enzo veel kosten, omdat ze weten dat er jongeren hard in rondscheuren (en dus brokken maken ) mijn vezekering zal niet veel meer dan 40 euro zijn (alleen WA) of 50 - 60 euro (beperkt casco).. Ze hadden trouwens 2 van die fiesta's staan daar, zelfde type, jaar en kleur en prijs.. die andere had 79.000 op de teller, maar daar zat nogal wat roest op (onder het raam en bij benzinedop) .. dus dan maar wat meer kilometers (bovendien reed mijn auto lekkerder.. Ik dacht dat het een ramp zou zijn zonder stuurbekrachtiging, ik kende immers alleen de fiat panda die mijn ma vroeger had (uit 91) , maar vergeleken daarmee rijdt die fiesta erg lekker.. [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 24-01-2004 19:35] |
|
Peugeot 205 XS lekker ruim en trekt lekker door |
|
quote: ruim? Mijn broer had een 205 GTI 1.9 maar die was alles behalve ruim. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Morgen praktisch examen rijles. weeha allemaal duimen! Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Mijn auto mankeert géén buitenspiegel (is allang weer gefikst) Anyway, too late precies, maar Belgie was toch iets te ver neem ik aan. Mijn Fiesta is van 95 of 96, en er staat iets van 68.000 op de teller, en ik had er bijlange geen 1250 Euro voor gveraagd, vent toch, da's veel te veel geld voor hetgeen jij daar beschrijft. |
|
quote:Neen dt heeft ze zelf gepresteerd haha! En als ik iets in stukken rij, is het wel deftig in stukken, en niet spiegeltje weg, maar halve neus weg of zo en ik rij nog steeds met 'n mondeo Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: en ik maar denken dat je 18e verjaardag ver in den toekomst zou liggen |
|
VW golf '83 Nissan Sunny coupé '86 helaasch alle twee dood I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Ruimer dan vergelijkbare auto's ... |
|
Ik rijd nu een nagel nieuwe Golf 5 1.9TDI en alle bedenkbare rotzooi is aanwezig.. alleen jammer dat ik hem morgen weer moet inleveren. |
|
wow, ja zeker zonde, want het ziet er uit daar je daar... nnnoouuu redelijk goed mee kan rijden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Jazeker lekker veel beenruimte een redelijke stereo voor de metal, en de top ligt nu nog op 200kmh maar dat zal wel iets meer worden als ie wat meer gereden heeft dan de 300km die er nu opstaan. |
|
Ik heb een zwarte Opel Corsa 1.4i uit 1990 ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik rijdt nu al een anderhalf jaar in een Opel Astra 1.7 D Stationwagon uit 1994. Erg makkelijk met een rottweiler. Ik ben echter niet echt tevreden. Ik vindt Opel niet geweldig rijden, evenals Ford. Dat is ook de reden dat ik mijn eerste auto, een Ford Sierra van 13 jaar oud, wegdeed. (dat, en natuurlijk de roest die een flink gat in de bodem had gerot, recht onder de voeten van de bijrijder ) Verder heb ik gereden in een Seat Ibiza 1.5 XLi uit '89. Een lekker fel scheurbakkie waarmee ik menig Alfa, BMW en Audi bij het stoplicht mijn stof heb laten eten. (ze halen je natuurlijk vanzelf wel weer in. De top van het barrel was slechts 196 km/u) Helaas parkeerde ik die tegen de achterkant van een Golf, op de snelweg met zo'n 70 km/u, en heeft ie dat niet overleeft... Daarna heb ik een bordeaux rode Peugeot 306 1.4 XN gekocht uit '94. Vanaf dat moment was ik Peugeot-fan. Wat een lekkere bak was dat zeg! Na een jaar heb ik hem ingeruild voor een blauwe 306 1.9 XND daar diesel in mijn geval toch goedkoper was. Een leerling monteur bij een keuringsbedrijf heeft de motor daarvan tijdens de roetmeting echter opgeblazen. Einde auto. En toen moest ik snel iets anders. En kreeg ik deze Opel aangeboden. Het apparaat is verder goed dus het is een uitkomst geweest maar ik droom toch nog steeds van een Peugeot. Het liefst een 206 SW... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Mazda 323F 1.6 8v BJ '90 - Dood Mazda 323F 1.6 16v BJ '91 - Bijna Dood respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: dat wordt dus een Mazda 323F 1.6 16v BJ '92 kopen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: En allemaal niet de straat op dus. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Hey is dat die nieuwere versie, die wat platter/aerodynamischer is? zijn gave bakken This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: neh, BJ '95 respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
een skelter! Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
quote: Ligt aan hoe zwaar e auto is, en hoeveel km je per jaar rijdt. Maar ook of het een benzine of een diesel is. En je leeftijd, en evt korting ivm schadevrije jaren On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Daarom staat die van mij op m'n pa's naam 75% korting i.v.m. schadeloos rijden, verzekering en belasting kost me in totaal per maand 25 euro ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat is wel leuk, auto op naam van een van je ouders zetten. Maar in de tijd dat die auto op naam van je ouders staat bouw je zelf ook geen no-claim korting op. Ik heb het zelf uitgerekend, als ik mijn auto tot m'n 23e op m'n vaders naam zou zetten ben ik bijv. 1700euro kwijt. Zet ik hem gelijk op m'n eigen naam, ben ik wel meer kwijt, maar ik bouw ook no-claim korting op. En dan kom ik uiteindelijk op m'n 23e per saldo goedkoper uit.... They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |