|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Die nieuwe A8 is een gave bak! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Echt wel! Nu nog ff sparen Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik heb er pas ingezeten, man, zo moet den hemel eruit zien! |
|
quote: Heb een tijd terug in een nieuwe S8 gereden! Man wat een schip. Daar bleef ik dus helemaal kapot in als die van mij was! Wat een machine. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: idd!! Ach ja, voorlopig voldoet mijn corollaatje van '95 nog prima |
|
quote: Dat dan weer ook niet. Daarvoor moet je hier zijn: Maar die A8 is idd heerlijk. Ik vind hem echt super rijden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mijn audi 80 ook. Tja, je moet ergens beginnen he Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Maar we zijn enigszins offtopic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=457860&page=24 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Precies |
|
quote: Als je dan toch een lotus wil, neem dan zoiets: Is ook nog eens vrij betaalbaar, nieuw voor rond de 50.000 en 2e hands kan je zal al voor 15.000 vinden. Daarnaast weegt ie maar 800 kg ofzo, dus aan wegenbelasting ben je ook niet zoveel kwijt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dit topic is over wat je zelf rijdt ... niet wat je ooit wil rijden maar waarschijnlijk nooit zal bezitten . Anders zoek je maar een mooie autos topic op of zo. |
|
quote: Nu kan ik het fout hebben maar die 110 PK zou best wel eens andere ophangingscomponenten kunne hebben. Nu was het ook zo dat er van die "eco"- banden op stonden, die hielden voor geen meter tijdens het betere bochtenwerk. Nu ja, ik heb hem net ingeleverd, de knalrode Clio rijdt weer uit! Alhoewel ik het echt jammer vind dat ik verleden jaar naast een 1,8 SI versie heb gegrepen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Het zou me helemaa niet verbazen aangezien dat ding idd wat zwaarder is. Ik heb geen eco banden want ik heb 17" lichtmetaal laten monteren natuurlijk . KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vanochtend ff in een mini over het werkterrein heen gecrosst ging net goed qua gas geven en bomen/personen ontwijken haha, ik zal eerst me rijbewijs maar halen alvorens ik er voor de 2de maal instap beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Fiat Marea Weekend 1.6 ELX, 1998, op LPG G3, zwart metallic. Audio: 2x60 + 160 watt, standaard speakers voor, 12" sub kubus achter, 20 GB MP3-speler. Plaatje: Trouwens: koop nooit een auto bij dat bedrijf. Er zat aan de mijne nog voor 450 euro schade, de remschijven waren versleten en de versnellingsbak stond bijna droog. Da's dan een auto met APK. [Dit bericht is gewijzigd door Sloeber op 20-05-2004 20:22] Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
Hoe zijn jullie allemaal verzekerd? Ik ben alleen WA, en ben met een vrij hoge bonus-malus korting begonnen.. (trede 6, 40% (ben 23 jaar oud, 1e auto)) alleen als ik naar 'de ladder' kijk zie ik wel dat ik bij één keer schade meteen terugval naar trede 2, 0% .. zijn die ladders per verzekering ook weer anders of is het gebruikelijk dat schade rijden zo ongenadig afgestraft wordt? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-06-2004 20:14] |
|
Voor mijn werk rijd ik in een VW Transporter tdi (verlengde uitvoering) the only pleasure is pain |
|
quote: Mooi, wij zoeken nog een chauffeur |
|
quote: Het is slechts een 3-zitter the only pleasure is pain |
|
Kan de rest achterin, zo groot is onze backline toch niet on topic: ik verbaas me er iedere keer weerr over hoeveel er in mijn corollaatje past |
|
quote:wat n mismaakt wangedrocht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb toch gezegd dat je teveel in de spiegel kijkt!!! |
|
quote:moet k toch echt ns mee ophouden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |