|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Idem Mazda = wel fijn! kheb er pas één bijgekocht respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Peugeot 205 XE Hij is wit en stinkt naar natte hond! |
|
quote:En hij rijdt lekker! Maar ja, wat wil je ook. Ik ben een kadett uit '88 gewend... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik rijd in een hyundai coupe 1600 tuscani. Zeer goede auto. |
|
donkergroene saab 900 classic 2.0i [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 29-09-2003 23:24] grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Parkeren Golf-rijders altijd zo sociaal? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
golf-rijders, mja, vooral de gti-versies kunnen 3 plaatsen tegelijk in nemen. Oud Vuil. |
|
quote: Super! Heel mooi, ik ben op zoek naar ook zo een, maar in het zwart dan. Heel gave bak So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
yep, rijdt geweldig en kan erg veel in grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote:Is best veel vergeleken met andere auto's... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: BIJgekocht Alsin meer dan 1 auto bezitten Doe je goed Beter dannik iig:D Ik heb gesproken |
|
quote: eentje met beetje voorschade (voor onderdelen) kon er goedkoop aankomen dus...... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Een verstandelijk gehandicapte jongen uit mijn straat , Thomas, heeft voor zijn achtiende verjaardag een skelter gekregen en ik MOEST er net een testrit mee maken.... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Bruut! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
nieuwe wagen gekocht vandaag, R'n'Roooollll!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: amai, ik sta te kijken , toffe bak , heb ooit ff zo'n break gehad toen ik op verplaatsing werkte,...kan/wil ik echt nie zelf betalen vrees ik I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: mooie wagen, het is wel het gepaste moment om een Ford te kopen hier in België Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik dacht dat ik wel ens een presentje voor mezelf mocht, hah, nu ben ik blanco, maargoed. en er zit gothfur een tweewegs speaker systeempje in heb ik gemerkt, waarom vermelden ze dat nooit op de specificaties? zo knallen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Een goede stereo is het halve werk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: zeer zeker das ook t eerste wat ik heb aangeschaft everything louder then everything else respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:en de 115 paardjes doen het ook wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dat kwam bij mn eerste auto bijna op een hoger bedrag dan de bak zelf (hieronder *snif*) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
bij mij komt het ruim over de aanschafwaarde van mn karretje (2x) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
nou we hebben een volvo 240 station.....het is verdorie net een lijkenbak....Tis donkergrijs geheel rechthoekig en het rijdt behoorlijk traag.....2 zwarte vlaggetjes aan de voorkant en je hebt spontaan een begrafeniswagen [Dit bericht is gewijzigd door Nefertem op 22-10-2003 9:56] "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |