![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha ja, "zomaar" is er niet bij, 100 a 200 uur zal er voor nodig zijn minimaal, ach er is ook geen haast bij ![]() ![]() |
|
quote: alvast voor je midlife crisis? ![]() ![]() |
|
nah, Burton. 2cv chassis, polyester opbouw. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 03-05-2005 13:26] ![]() |
|
Ik rijd in die van mn ouders... dikke pats0r bak!! Suzuki Baleno ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ha ha ... ontwerp is vet gejat van de renault 12 ![]() ![]() |
|
quote: Ja, heb ik laten doen vorig jaar, doet het weer prima ! En moet je eens opletten hoeveel BX-en er nog rondrijden.... Eeehhh, hier in deze omgeving (wageningen) zijn dat er een hele hoop. ![]() |
|
quote:Ik dacht altijd dat de BX juist een enorme probleemauto was. ![]() |
|
quote: Aha.. een lelijke eend onderstel ![]() ![]() |
|
Ik rijd nog steeds in mn trouwe mazda! ![]() EDIT: Keyboardk#ank0r [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 03-05-2005 23:11] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Dat hydraulische systeem, daar moet je mee oppassen. Onderhouden, want als dat naar de klote gaat, dag bx. Dat heb ik tenminste ooit meegemaakt. Verder een geweldige bak, veel ruimte. ![]() |
|
ik hoor ook veel goeie dingen over BXjes, Ik heb wel een poosje in een AXje "gecruised". wat een kutbak! ![]() veel lol aan beleefd respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
ik vind de BX maar niets, reed niet lekker en was altijd koolmonoxide uitstoot ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Broooeemmm, als een zonnetje "HELLO! We're looking for nuclear wessles." ![]() |
|
hij moet wel eerst op internet staan jongen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
C:Documents and Settings, hmmmm. Dat gaat niet lukken op deze manier. hehe. ![]() |
|
Nog steeds in de megageweldige Opel Kadett, net weer door de APK keuring. Heerschwagen! Rijdt helemaal naar fucking nowhere in Duitsland en weer terug, 1 op 18 HEERSCH ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
ik ook slopel kedettilac bij gebrek aan me uberstoere mine die nog steeds kapot staat ![]() muhummmzz hmmz muhhhmmz Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: opel kadeath heerscht, vroeger ook eentje gehad; 400.000 km+ op het blokje en nogsteeds heerlijk rondrijden ![]() ![]() |
|
![]() Mijn nieuwe vervoer ![]() ![]() |
|
Na m'n kever overgestapt op de sneeuwmobiel, minder stijl maar werkt altijd ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 06-05-2005 13:02] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Mooi ding die C4, ik dacht nog even een nieuwe te kopen (ipv recnt 2de hands) en die stond bovenaan de lijst ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
![]() ik was aan vervanging toe :p ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |