|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: daar vond ik zo 1 2 3 geen plaatje van |
|
quote: Ik wel, maar ik heb dan ook toegang tot een hele exclusieve site die te vinden is op www.google.com |
|
quote: Nog nooit van gehoord |
|
Alle Lambo's hebben namen van vechtstieren hoor Ik heb geen rijbewijs, laat staan een auto.. Ik heb een brakke 2ehands fiets met gebroken ketting en één of andere #$%&^$%^&%^&% hond heeft het ventiel uit mijn voorwiel gedraaid Als ik er ooit geld voor heb wil ik een ruime auto, bijvoorbeeld een Renault Grand Espace.. Wel handig als ik mijn drumstel moet vervoeren enzo En als ik écht geld heb.. sja.. er zijn zoveel leuke carros te koop |
|
Ik rij nog net niet in een auto, ben nog op zoek. Maar zodra ik iets leuks heb gevonden, meld ik het hier wel. |
|
quote: Godverdomme, da's pas een auto!! the only pleasure is pain |
|
Ik reed zojuist in mijn rammelende Super Corsa. |
|
Ik reed gistermorgen in een auto die 30 km te hard reed toen ie geflitst werd. Fuck. Fuck. Fuck. Heads I win, tails you lose |
|
quote: die van mij gaat 140.(enkele carburateur) en zo'n ding kan niet ontploffen.ze zijn erruuggg sterk!ennuh er is niets zo debiel als ford.hoewel,....subaru is ook niet HET merk.ik bedoel er niets mee hoor |
|
quote: Same here |
|
quote: Oei. Wat zal de boete worden? |
|
Paarse twingo, gekregen van me oma..maar met airco |
|
quote: 92 of 115 Euro. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Valt alleszins mee voor 30 km/h. Het was dus buiten de bebouwde kom? |
|
quote: Yep, buiten de bebouwde kom. Ik had eerder gedacht aan 150 Euro. Maar goed, ik zie het wel. Heads I win, tails you lose |
|
Ik denk dat het een Mazda 323 1.6 wordt. En daarna wordt heteen Opol Calibra (nu nog een beetje duur ivm wegenbelasting enzo...) |
|
En nu heb ik heb, een Mazda 323F 1.6 GLX. |
|
ik heb een TOYOTA CELICA 1.6 GTI 16V TWINCAM staat te koop, dus geintereseerde kunnen mailen |
|
Nog steeds in de zwarte Renault Laguna 2.0i, alleen hij is sinds gisteren een stukje korter. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Een trein tegengekomen??? Ik ken een persoon van wie de achterkant van zijn Chevy eraf was gereden door een goederentrein. Best radicaal zag dat eruit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee, met m'n suffe kop op voorligger geknald. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ook niet prettig. Hoe doet de verzekering in zo'm geval, moet je zelf gaan dokken?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee, verzekering betaald en ik ben all risk verzekerd dus eigen schade wordt ook uitgekeerd. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Das wel beter. Gelukkig heb ik alleen een fiets en in het geval van een ongeluk is het altijd de schuld van de automobilist. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |