|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kheb het nu wel voor mekaar met de metalmachien, met subwoofer komen de drumms wel tot hun recht respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: als ik iets aan geluid ga doen ooit in een auto(toekomstmuziek ) ga ik waarschijnlijk een of andere home cinema set verbouwen tot 12 volt uitvoering, krijg ik wel gesloopt , ik weet er nog wel een liggen met verrotte reader en zo'n ding met eigen reader is toch niks voor in je auto ivm schokken, dus diskman op auxilliary en hoppa |
|
blazen met die metalhap respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ok |
|
Ik rij in een witte kever uit 1969 En het rijdt als een zonnetje ..... "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
Volkswagen - passat (zwart). Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Heej tof, ik een gele uit 73. Rijdt ook heerlijk Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Vanaf maandag rij ik in een Golf III 1993 rood/metallic 1.6 Zo één: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: WOw! als die bakjes niet zo dorstig waren zou ik het overwegen..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: kever verbruikt echt niet zoveel hoor, 1 op 10 ongeveer bij mij Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
VW Caddy, 1.9TDi - Donkerblauw |
|
quote: Ja klopt bij mij ook "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
Ik heb net een nieuwe Mercedes SLR besteld |
|
quote: chevrolet el camino = een pick up amerikaan respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ik heb nog niet de leeftijd voor een auto maar ik weet nu dat ik een Fiat Polski wil voor maar 100 pleuro heb je er een en je kan hem overal kwijt met parkeren en al heb je pech kan je hem makkelijk duwen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: LAI LAI HEI |
|
geen Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vandaag in deze gereden (hm, meegereden): '68 Ford Mustang California Special (lim. edition) Exact zelfde als op de foto, 320 ci. En voor de geïnteresseerden: hij is te koop. 12000 Eur [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 28-09-2003 20:36] Je kan me de bout hachelen! |
|
@Legatius: ik kan er 1000 missen (I wish ), ...opknappertje ergens??? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mhuahaha een auto? ik? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb een *kuch* Suzuki Alto *kuch* Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote:Ik heb niet mijn Maybach binnen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: (ik neem aan dat dit er moet staan ipv 'niet' in je orginele post ) En, heeft dat een beetje pit dat ding? Ik heb er zelf uiteraard ook een die matcht met de gordijnen en de bank (Jan de Bouvrie heeft mijn Maybach ingericht) maar ik word altijd gechauffeurd in die auto op weg naar mijn uiterst belangrijke en verantwoordelijke topbaan bij een niet nader te noemen multinational. Mijn chauffeur acceleert niet vlot omdat mijn champagne dan over mijn maatkostuum zou kunnen vloeien. Dus |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |