|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ja, maar ik had al 4 jaar m'n rijbewijs kunnen hebben Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
Ehm, neem rijles? zo kan ie wel weer |
|
ik rijd altijd in de auto van degenedie me meneemt naar concerten Bruce Banner |
|
quote: Betaal jij? Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
dat zijn dure grappen.. zeker als je na 5 keer *nog* niet geslaagd bent Bruce Banner |
|
quote: Geld.. wou dat het nooit uitgevonden was zo kan ie wel weer |
|
Sorry meneer van het statenexamen ik zag die boom ook niet ben ik nu gezakt The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Ja, inderdaad, dat loopt hard op. Ben blij dat dat niet op mij slaat Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: Wat wou jij dan dat je je rijles tegen een zak aardappels moest ruilen of zo The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote:als je maar uit de buurt van die persoon blijft (als ze in een auto zit tenminste) Bruce Banner |
|
quote: Ik wou ook dat de rijles niet uitgevonden was hmm flauw zo kan ie wel weer |
|
quote: Aaaggghhh daar komt die aan /me rijd gauw in de berm. The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: Da's heel slim bekeken Ken iemand die dus gezakt was (goh) omdat 'ze zo goed in haar spiegels keek dat ze haar voorganger maar net op tijd zag' Maar ff on topic: Zij rijd dus alleen in een lesauto, de auto van pa mag ze niet lenen... Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
Als.. wanneer.. ik m'n rijbewijs haal (st juttemis denk ik) ga ik in een klein kutauto'je rondrijden, waar je maximaal met zn 4en inpast, om zo zonder gezeik naar concerten te kunnen. Laatste trein zuigt, en teveel lui mee gaatje car alleen maar van stinken Bruce Banner |
|
quote: Dat is nog wel logisch aangezien je dan helemaal niet in een andere auto mag rijden omdat je dan je rijbewijs nog niet hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Galosh op 22-07-2003 0:36] The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 21 juli 2003 18:59 schreef Legatius het volgende: Binnenkort rij ik rond in een Plymouth Barracuda '68. Nu, nu en dan toch, 't is de mijne niet (nog niet...) . Nog 2 grotere dikkere achterwielen eronder en vrrrrrrr. -------------------------------------------------------------------------------- serieus of wat? En 2x dikke achtyer wielen: laat dat: geef 'e deglijke banden rondom en een mooi afgestelde ophanging, zo blijft t leuk in de bochten. -------------------------------------------------------------------------------- 't Is ook trouwens een tweedeurs. Nog vetter! Hopelijk houdt mijn maat hem enkele maanden, want ik zelf zal hem niet kunnen kopen wegens financiën... (en kheb al een wagen...) Hij is zelf ook een zwarte Dodge Dart aan het opzetten. Vandaar dat ik wel eens een ritje meemaak en nu en dan in z'n hangar vertoef. Zondag naar zo'n meeting geweest. Er reed iemand mee met een hot rod (cabine jaar '27!, wielen maakten 60% deel uit van de wagen, 5700cc Chevy! kwijlkwijlkwijl) Stonden er op een parking een paar Polo/Golf-johnny's, en natuurlijk moest die Hot Rod enkele rondjes trekken, burning rubber!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
ik rijd nog geen auto ben nog 17 maar als ik me rijbewijs heb dan heb ik gelijk ook wel een auto en dan rijd ik in een lincols mark 6 uit 1980 jah goed gedaan he maar ik zie wel want ik wil het liefst zelf een volkswagen spijlbus |
|
mercedes 180 Esprit, 7j oud |
|
In dat kleine kut bakje van mn moeder, heb geen geld voor een eigen. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Porsche 911. Speelgoedmodel that is. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Iemand geïnteresseerd in een Plymouth Barracuda '68? Een coupé-versie. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hoe? Moet die nu ineens weg? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik rij in een ouwe golf die ik voor 275 euro op de kop heb getikt.Auto's interesseren me dan ook helemaal niks ,zolang ie me maar van punt a naar punt b brengt. spelfout weggehaald... |
|
ik rij niet daar heb ik paps nog voor die rijdt in een ford mondeo *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |