IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 08-06-2003 20:55 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Oorlogswinter heb ik op de basisschool gelezen en daar hadden we nog geen verplichte boeken. Toen ik het las vond ik het ontzettend spannend.

Mijn ouders lazen me toen ik heel klein was voor uit Nijntje (wie niet?) en later Pinkeltje. Pinkeltje vond ik ook heel spannend. Laatst heb ik nog eens Pinkeltje en de Boze Tovenaar gelezen, het was lang zo spannend niet meer, maar het boek staat wel leuk in mijn kast naast De Exorcist en het Necronomicon



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-06-2003 20:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oja, kruistocht in spijkerbroek.


Oud Vuil.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 08-06-2003 22:19 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 20:56 schreef webblaster wim het volgende:
oja, kruistocht in spijkerbroek.
Dat boek heerscht


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-06-2003 12:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Puk van de Pettenflat....... *zucht*


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-06-2003 13:11 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

ALs ik zeg dat ik helemaal verslaafd was (lees: ben) aan mijn NES, wie weet dan waar ik het over heb?


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 13:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 13:11 schreef Possessedpacman het volgende:
ALs ik zeg dat ik helemaal verslaafd was (lees: ben) aan mijn NES, wie weet dan waar ik het over heb?

super nintendo


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 13:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mooie boeken van vroeger:
meester van de zwarte molen, brief aan de koning, juniper+heksenkind, boris, vampier in de school (eng!), raadsel van de egenboog, de zevensprong, echt super!!!! wil ze eigenlijk alemaal wel weereens lezen, lekker wegdromen!!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-06-2003 13:16 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

bijna, de voorganger van de super nintendo. Ik ben er echt diep verslaafd aan geweest. Super Mario Brothers III


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 09-06-2003 13:19 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

laatst oude boeken opgezocht op zolder, was erg leuk
ik heb puk van de petteflet weer eens gelezen, jip en janneke (maar die zijn niet meer zo leuk), allerlei nijntje-boeken


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-06-2003 13:20 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Kep een XXL-nijntje t-shirt liggen....met een handtekening van Jerry Only


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 09-06-2003 13:36 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Lego heerscht alles doormidden
alleen het bouwen was leuk, het spelen was eigenlijk geen flikker aan, Is die shit eigenlijk geld waard, ik heb er nog kilo's van


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-06-2003 13:38 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik heb 6 jar geleden al mijn lego verkocht. Kep voor een kastje vol, ik schat zon kilo of 15, ongeveer 400 gulden gevangen. Het is alleen ff zoeken naar een koper


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 09-06-2003 13:39 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Thanks man, ik ga maar eens op zoek.
Dan is die Jackson Rhoads weer iets dichter bij werkelijkheid


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 09-06-2003 13:40 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 9 juni 2003 13:39 schreef Nimmer nuchter het volgende:
Thanks man, ik ga maar eens op zoek.
Dan is die Jackson Rhoads weer iets dichter bij werkelijkheid
succes


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-06-2003 20:11 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Hmm,nu komt me zo'n scandinavische films te boven eentje met een scharlaken roos...

Weet iemand hoe die heet?



Ow ja, en Ronja , de Roversdochter

[Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 09-06-2003 20:13]


true disco chick


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2003 20:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

battlestar galactica = jeugdsentiment.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-06-2003 20:13 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 20:12 schreef attila_de_hun het volgende:
battlestar galactica = jeugdsentiment.


Was dat niet met al die robot-tegenstanders?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-06-2003 20:14 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik zoek nog steeds een my litlle pony...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 20:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 20:14 schreef Vampie het volgende:
Ik zoek nog steeds een my litlle pony...

welke?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-06-2003 20:15 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Was hiet niet ook laatst een Rembo&Rembo topic??

Ik wist niet dat er twee banden van bestaan, heb er maar één kunnen vinden


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-06-2003 20:16 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 20:15 schreef ghoulliette het volgende:
welke?


maakt niet zo veel uit..liever niet die oranje.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 09-06-2003 20:17 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

"De Bar" in Haelen....ouderwets kloekuh met op de achtergrond lekkere rock en af en toe stevige metal, waarop iedereen door z'n dak ging...jammergenoeg is die tent nu alweer 4 jaar dicht


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-06-2003 20:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2003 20:16 schreef Vampie het volgende:
maakt niet zo veel uit..liever niet die oranje.

ik kan wel even kijken welke er nog bij mijn ma liggen, of ze die niet al weggegeven heeft.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-06-2003 20:17 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

jajajajajajajajaajajajajaaj!!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-06-2003 20:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Lego, visnet, dino boeken, over onstaan van de aarde, fossielen, mineralen, kristallen, parels etc, schelpen, "schatten van de aarde".


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen