|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Oorlogswinter heb ik op de basisschool gelezen en daar hadden we nog geen verplichte boeken. Toen ik het las vond ik het ontzettend spannend. Mijn ouders lazen me toen ik heel klein was voor uit Nijntje (wie niet?) en later Pinkeltje. Pinkeltje vond ik ook heel spannend. Laatst heb ik nog eens Pinkeltje en de Boze Tovenaar gelezen, het was lang zo spannend niet meer, maar het boek staat wel leuk in mijn kast naast De Exorcist en het Necronomicon ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
oja, kruistocht in spijkerbroek. Oud Vuil. |
|
Puk van de Pettenflat....... *zucht* |
|
ALs ik zeg dat ik helemaal verslaafd was (lees: ben) aan mijn NES, wie weet dan waar ik het over heb? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: super nintendo |
|
mooie boeken van vroeger: meester van de zwarte molen, brief aan de koning, juniper+heksenkind, boris, vampier in de school (eng!), raadsel van de egenboog, de zevensprong, echt super!!!! wil ze eigenlijk alemaal wel weereens lezen, lekker wegdromen!! |
|
bijna, de voorganger van de super nintendo. Ik ben er echt diep verslaafd aan geweest. Super Mario Brothers III Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
laatst oude boeken opgezocht op zolder, was erg leuk ik heb puk van de petteflet weer eens gelezen, jip en janneke (maar die zijn niet meer zo leuk), allerlei nijntje-boeken HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Kep een XXL-nijntje t-shirt liggen....met een handtekening van Jerry Only Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Lego heerscht alles doormidden alleen het bouwen was leuk, het spelen was eigenlijk geen flikker aan, Is die shit eigenlijk geld waard, ik heb er nog kilo's van |
|
Ik heb 6 jar geleden al mijn lego verkocht. Kep voor een kastje vol, ik schat zon kilo of 15, ongeveer 400 gulden gevangen. Het is alleen ff zoeken naar een koper Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Thanks man, ik ga maar eens op zoek. Dan is die Jackson Rhoads weer iets dichter bij werkelijkheid |
|
quote:succes Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hmm,nu komt me zo'n scandinavische films te boven eentje met een scharlaken roos... Weet iemand hoe die heet? Ow ja, en Ronja , de Roversdochter [Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 09-06-2003 20:13] true disco chick |
|
battlestar galactica = jeugdsentiment. |
|
quote: Was dat niet met al die robot-tegenstanders? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik zoek nog steeds een my litlle pony... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: welke? |
|
Was hiet niet ook laatst een Rembo&Rembo topic?? Ik wist niet dat er twee banden van bestaan, heb er maar één kunnen vinden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: maakt niet zo veel uit..liever niet die oranje. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
HEUY!!!! "De Bar" in Haelen....ouderwets kloekuh met op de achtergrond lekkere rock en af en toe stevige metal, waarop iedereen door z'n dak ging...jammergenoeg is die tent nu alweer 4 jaar dicht |
|
quote: ik kan wel even kijken welke er nog bij mijn ma liggen, of ze die niet al weggegeven heeft. |
|
jajajajajajajajaajajajajaaj!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Lego, visnet, dino boeken, over onstaan van de aarde, fossielen, mineralen, kristallen, parels etc, schelpen, "schatten van de aarde". |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |