|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah!!! Dungeons and Dragons! en Inspector Gadget! Coole tekenfilms!! Iedere zaterdag gekeken op BBC's Fun Factory vanaf 7:00u 's ochtends!! |
|
De boven mijn pet show van Ted de Braak was ook een leuke show. Ik houd wel van enge verhalen. the only pleasure is pain |
|
Wat ik ook geweldig vond was een serie met daarin horrorverhalen voor kinderen... ik weet helaas niet meer hoe het heet. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dr. Claw heeft nog steeds de coolste tekenfilmstem ooit!!! Next time Gadget, next time.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:De stem van Soundwave uit Transformers mag er ook wezen... "Soundwave superior..." |
|
quote:daar is swiebertje daar is swieberje ,ja die ken ik en ivahoe,en floris met rutger houwer?? mar wij hadden wel al antenne,en ik was nog erg jong,en stuif es in enz |
|
quote: Ik ook! [edit]ik herinner me opeens dat ik toen zelfs een kus van Ome Willem heb gehad [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 15-01-2002 0:06] No regrets and no remorse... |
|
quote:mork van ork ja!lachen nanoe nanoe |
|
quote:bedoel je kippenvel?? |
|
quote: Transformers mogen er zijn, maar iid,ik vin dat dr. Claw de beste stem ooit heeft! (hij's ook niet voor nix genomen als stem in de film Spawn) dr. Claw MWOEHAHAAAHHAHAAHAAHAAAAA |
|
quote:Dat wat altijd op zondag middag kwam bedoel je? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kippenvel is shit !! TRASH |
|
quote: Ik geloof het niet. Kippenvel is volgens mij van wat later (dat is er nu volgens mij ook nog wel op). Maar het zou best kunnen, 't is al zo lang geleden dat ik er naar keek. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik speelde vroeger alleen maar met Lego en als ik echt geen zin had ging ik tekenfilms kijken...Welke precies weet ik eigenlijk niet meer, ik weet wel dat ik nog voor de lego altijd Barba-Papa keek, kicks ass!!!..Daarna ben ik verslingerd geraakt aan dat in elkaar schroeven van ijzeren materialen, hoe heet dat ook alweer???? |
|
quote: Ik denk dat je 'Are you afraid of the dark?' bedoelt... Dat ze rond een kampvuur horrorverhalen aan elkaar vertellen... Of niet? "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Ik heb al een oplossing gevonden voor mijn probleem. Ik download gewoon afleveringen en films van G.i.Joe, Transformers, He-man en Thundercats van Morpheus. Het duurt wat lang omdat ik ISDN heb maar het werkt wel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Je hebt hier gewoon een forum over! http://www.80scartoons.net/ Hier valt vast wel wat uit te halen! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2002 2:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vond Klassewerk (kent iemand dat nog?) helemaal geweldig! En Stuif-'es-in En op woensdag middag AVRO's Kinderbioscoop...met CandyCandy en De Briljantino's Lang leve the 80's! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik heb nog een hele verzameling gi-joes 23 poppetjes een vliegtuig een helikopter 2 jeeps een heel groot vaag graafmachine ding, een of ander huisje wat ik vroeger altijd als bunker gebruikte, een schoenendoos vol met rugzakjes geweertjes een motor een jet-ski en een paar katapult achtige dingen, en rocketlaunchers enzo......en nog wat zooi Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Tekenfilms : Albator G-force team Capitain Flam Scooby Doo Yogi Bear Series : The dukes of hazard Chips A-team Miami Vice Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ow ja!!!!! dukes of hazard en A-team YEAH! gelukkig zijn die nog 1000de keren herhaald, anders had ik ze gemist Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Van mij mogen ze Airwolf wel weer herhalen, dat is ook alweer 2 jaar geleden ofzo dat ik die gezien heb. |
|
quote: Heuj...ik ken airwolf niet....dat ze dat maar herhalen ja! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hmz, niet? En dat terwijl je maar 2 jaar jonger bent dan mij. Airwolf past in het rijtje A-team/Knightrider/Airwolf. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |