|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, het komt allemaal van de hand van Jim Henson....zeg maar de vader van Muppets en Freggels.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Was idd wel leuk: maar nu schiet het volgende door mijn hoofd: "Maak muziek en lol, *klaklap* stop een Fregggel in je hol. Steek 'em niet te diep *klapklap* ,anders krijg je freggelgriep" ...... ook jeugdsentiment dus I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Die was te diep weggezakt... Bedankt! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: oh... dat wist ik niet... Nou ja, en toch vond ik het super leuk!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
En dan natuurlijk ook de SNORKELS!! Ik weet het, heel fout, maar wel jeugdsentiment. En de drie dikke dames op zondagochtend op de VPRO!!! En mevrouw ten Kate!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Laatst nog even Always Hardcore en Fuck the Macarena gedownload. Jeugdsentiment ten top Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik kan me nog herinneren dat ik nog een zaadcel was. En dat ik naar een hele grote bol ging om naar binnen te kruipen. En voor dat ik het door had, zit ik weer te posten op ZM. |
|
Nog meer: Klassewerk,De Film van Ome Willem,Stuif es in... Je had ook een tegenhanger van Kinderen voor Kinderen...kids die bekende nummers zongen maar dan met een nederlandse tekst..weer iemand nog hoe dat heet>? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
KLF, 2 Unlimited, Doc Alban, Vannila Ice |
|
Leuk...ik lees mijn zoon 'de zevensprong' voor.Vond ik vroeger ook leuk..er was ook een tv serie van dacht ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Muppets heerschen Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: gatverdammen, wat ik altijd al intens haatte was kinderen voor kinderen(kneuzen eerder) BAH stomme liedjes met nog dommere teksten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
"Ik ben bang voor de bal" hahaha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
op een onbewoond Eeiheiheilaaaaaaaaaand Bruce Banner |
|
. oops verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-07-2003 16:10] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Is toch een hitsig nummer. |
|
quote: nou.... NEEN Bruce Banner |
|
quote: Er is toch een passage die gaat " met je blote billen op het strand" ofzoiets. Als je daarbij een goedgebouwde deerne denkt is het plots een pracht-nummer. |
|
quote: You Pervert!! het zijn kinderen van 9 en 10 die het zingen Bruce Banner |
|
quote: Tja, ik was toen 7 in die tijd. Als jij die twee jaar ouder als pervers ziet.. |
|
da's waar sorry Bruce Banner |
|
Vannacht sinds lang fijn liedje van Monstermagnet opgezet (Negasonic teenage warhead),doet me terugdenken aan de tijd toen ik in Brussel naar school ging en aan m'n eerste echte lief... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Dopes To Infinity.....wereldplaat !!!! Doet mij denken aan de tijd dat ik nog op school zat in Zwolle en elke dag in alle vroegte met de trein vanuit Groningen die kant op vloog You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: jazeker wel, enorm spannende serie, staat me bij! Oud Vuil. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |