![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik ken dat scenario, maar dan zonder dat visnet ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote:visnetkousen ![]() ![]() true disco chick ![]() |
|
quote: wist je al dat er een remake komt, een miniserie. ik heb een link geplaatst naar de remake in het filmtopic. kijk maar of je die kunt vinden, zoniet, dan zet ik die nog wel een keer weg. maar ze gaan het roer wel helemaal omgooien, het thema is natuurlijk hetzelfde maar starbuck is bijvoorbeeld een vrouw!!!!!!!!!(niks mis mee, maar toch wel iets anders dan het origineel) ![]() |
|
quote: Ik ging vroeger altijd den akkers op met mijn visnet ![]() Toch wel Beli ![]() ![]() |
|
och ja vroeger ... toen was alles mooi... spioneren bij het huis van een meisje van school die in de buurt woonde samen met mijn beste vriend ... dat waren pas tijden. Ja wij waren de Jonge Woudlopers van Enschede. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: STALKER!!! maarre, attila, dat wist ik niet, over battlestar gallactica. mmm, eens loeren. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Wij waren nog niet bekend met dat begrip op onze leeftijd toen. ![]() Maar het ging ook om haar vader, die was de boze boeman. Hij kwam altijd achter ons aan, en hij heeft ons een keer te pakken gekregen... dat was echt spannend. ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hmmm, elke keer als ik "jeugd sentiment" ga "ophalen" eindig ik de volgende dag met mijn kloten in de bosjes... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
van deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=787741 verder met deze: ![]() ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Ik ben ook veel breder en stoerder (niet dikker) maar wel cooler en enger ![]() Maar serieus: dat was Dr. Claw niet ... Dr. Claw heeft alleen een arm. Echt waar. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dr. Claw is een arm ![]() ![]() |
|
Next time Gadget... next time. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
miauuuuuuuuuuw! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Toch zou het echt vreselijk zijn als iemand het in zn hoofd haalt ooit een aflevering van inspector gadget zou maken waarin je dr. Claw echt ziet.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Yep, dan zou de lol om naar die serie te kijken er een beetje af zijn op 1 of andere manier. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:bij south park hebben ze wel een aflevering waarin je Kenny ziet... ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Iron Maiden en Type O Negative zijn sentiment voor mij, dus help me aan een kaartje voor waldrock! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=376&page=24 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=615 ![]() |
|
quote: Dat was de film, en zeg nou zelf: daarna was de lol er toch een beetje van af? Anyway ik weet niet of dit al eerder in de topic gepost is, maar http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?page=download + dchub://iaconhub.com:2005/ = Heel veel Transformers, Turtles en He-Man. Ben zelf *nog steeds* fan van Transformers. Ook onwijs fan van de Transformers lange tekenfilm; een planeet etende robot, de halve cast die afgemaakt wordt, Orson Welles als de stem van de planeet etende robot, Leonard Nimoy (Spock) als de stem van de andere main badguy en een hardrock soundtrack, het wordt gewoon niet veel bruter in tekenfilmland (tot je overstapt naar Japanse animes natuurlijk). ![]() |
|
Transformers the movie is gewoon de beste tekenfilm ooit gemaakt. Geweldig verhaal! ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
*snif* vroeger toen ik nog opkeek naar de grote Warhammer Meneren die allemaal zo mooi konden schilderen en altijd battles wonnen ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Noppers, Lego, Captain Kirk, Lolobal, Chips, De Smurfen, Donald Duck kauwgum, dikke malse stickers, krijt, the Goonies, Rubik, C64, beenwarmers,.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: hehe, sentiment of trauma's ? ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
beenwarmers ![]() ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |