IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-08-2002 22:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:26 schreef Count Usher het volgende:
Buskruit spelen???? What the fuck???
Soort verstoppertje, versie 2.0. Iemand 'is hem'. Diegene 'die hem is', moet de anderen zoeken. Die anderen verstoppen zich. Dit doen ze nadat één van de anderen de bal (een voetbal meestal) wegschopt. Niet zomaar ergens heen, maar gewoon een straat in. Degene 'die hem is' moet dan, als de bal zo'n beetje uitgerold is, de bal halen en achteruit teruglopen naar de beginplek en de bal neerleggen. Dan mag hij gaan zoeken. Als hij iemand ziet, moet hij terugrennen naar de bal, hand erop leggen en 'BUUT HENKIE' (of hoe het slachtoffer ook mag heten) roepen. Dan is Henkie de lul, want degene die het eerste 'gebuut' is, 'is hem' het volgende potje. Als iedereen gesnapt is, is het potje afgelopen.
Als degene 'die hem is' ver weg is, kan je van je verstopplek vandaan lopen, met je hand de bal aanraken en 'buut vrij' roepen; dan mag je wachten tot het potje afgelopen is.

Optie is dat je ipv buutvrij de bal weer weg mag schoppen (in de aangegeven vaste richting); iedereen die dan al 'gebuut' is mag zich dan weer verstoppen en degene 'die hem is' mag weer de bal halen, en weer op zoek. Meestal spreek je af dat de bal een keer of drie weggetrapt mag worden, daarna is de gein uit.

Tof spel! Vooral als je hard kon lopen (zoals ik ) en de zoeker eruit kon rennen als hij je zag, lekker die bal weer wegrammen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-08-2002 22:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 augustus 2002 21:49 schreef ghoulliette het volgende:
jem heb ik ook een aflevering van (keek veel tv vroeger) had ook de barbiepop haha.
(leuk al die nummers tussendoor met titel net als mtv zeg maar)

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 22 augustus 2002 21:27 schreef Angel het volgende:
Altijd leuk, over vroegere tekenfilms praten....keek er ook nog iemand anders behalve ik naar JEM? Vond ik geweldig, met een draai aan d'r oorbel veranderde ze in een mega-super-popster met BIG roze haar (oh god, those 80s..) "Showtime Synergy"


ojee, ik ga nu af, denk ik, maar dat was toch " jem and the holograms" " (ik dacht altijd bij mezelf jem and the pentagrams"

en de slechte meisjes waren " ... and the misfits ", cool!

hehheh, girliestuff. ik weet niet waarom, maar ik heb wel wat van die afleveringen gezien, op skychannel, roch?

ff ontopic, jeugdsentiment = atari 2600!!!

en die heb ik weer sinds 2 jaar. rommelmarkt, 35 gld, ondertussen alweer 10 cassettes.




Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-08-2002 22:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 augustus 2002 22:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Soort verstoppertje, versie 2.0.


iedeen had z'n eigen naam voor dit spel vroeger.

ik vond op school met gym het altijd geweldig als we gingen "apekooien".

dwz. alle apparaten en matten en klimkoorden verbonden tot een soort cirkel, je mocht dan niet op de grond stappen, maar alleen op de apparaten, matten etc. staan(de hele klas min 1) en die ene was 'em, en die moest iedereen wegtikken(dacht ik).

en toen de kliko's in nederland ingevoerd werden. iedereen kreeg dus zo'n grijs ding en wat hebben m'n kleiene broertje (3 jaar jonger) en ik daar toen een lol van gehad(want we gebruikten hem in het begin heel niet!). m'n broertje erin, klep dicht en dan ging ik 'em ergens heen rijden en dan moest hij raden waar hij was. en andersom.


Oud Vuil.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 22:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Soort verstoppertje, versie 2.0. Iemand 'is hem'. Diegene 'die hem is', moet de anderen zoeken. Die anderen verstoppen zich. Dit doen ze nadat één van de anderen de bal (een voetbal meestal) wegschopt. Niet zomaar ergens heen, maar gewoon een straat in. Degene 'die hem is' moet dan, als de bal zo'n beetje uitgerold is, de bal halen en achteruit teruglopen naar de beginplek en de bal neerleggen. Dan mag hij gaan zoeken. Als hij iemand ziet, moet hij terugrennen naar de bal, hand erop leggen en 'BUUT HENKIE' (of hoe het slachtoffer ook mag heten) roepen. Dan is Henkie de lul, want degene die het eerste 'gebuut' is, 'is hem' het volgende potje. Als iedereen gesnapt is, is het potje afgelopen.
Als degene 'die hem is' ver weg is, kan je van je verstopplek vandaan lopen, met je hand de bal aanraken en 'buut vrij' roepen; dan mag je wachten tot het potje afgelopen is.

Optie is dat je ipv buutvrij de bal weer weg mag schoppen (in de aangegeven vaste richting); iedereen die dan al 'gebuut' is mag zich dan weer verstoppen en degene 'die hem is' mag weer de bal halen, en weer op zoek. Meestal spreek je af dat de bal een keer of drie weggetrapt mag worden, daarna is de gein uit.

Tof spel! Vooral als je hard kon lopen (zoals ik ) en de zoeker eruit kon rennen als hij je zag, lekker die bal weer wegrammen.


Ah zo, speelden we ook veel onder de naam 'Buske Stamp'!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 22-08-2002 22:53 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

ik zoek afleveringen van Thundercats.
Dat heerschte echt, en nu de strips die erg mooi zijn getekend.
Heersch! heb er nog een dekbed overtrek van .


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 22-08-2002 22:55 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

PAAAaaaa poe die da poe didididididid peo pelegelenepoep!!! iam a scat men......

Neehoor hier was ik nooit fan van, maar het is wel lollig terug te horen!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 22:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:53 schreef Witchking het volgende:
ik zoek afleveringen van Thundercats.
Dat heerschte echt, en nu de strips die erg mooi zijn getekend.
Heersch! heb er nog een dekbed overtrek van .



http://thundercats.vpga.com/cartoon.htm



of:

http://www.geocities.com/cartoonresource/thundercats.html




[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-08-2002 23:00]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-08-2002 22:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:55 schreef Heosphoros het volgende:
pelegelenepoep


dat woord


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2002 12:22 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 22 augustus 2002 22:33 schreef webblaster wim het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------


ff ontopic, jeugdsentiment = atari 2600!!!

en die heb ik weer sinds 2 jaar. rommelmarkt, 35 gld, ondertussen alweer 10 cassettes.





Gozer, dat was DE spelcomputer destijds. Heb je nog zo eentje treuggekocht waar nog een houten paneel op zit ?? Hoeveel ik daar niet op gespeeld heb.....kramp in de klauwen


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-08-2002 13:57 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 22 augustus 2002 22:55 schreef Heosphoros het volgende:
PAAAaaaa poe die da poe didididididid peo pelegelenepoep!!! iam a scat mAn......

Neehoor hier was ik nooit fan van, maar het is wel lollig terug te horen!



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 23-08-2002 14:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



ik heb laatst weer RedAlert 1 gespeeld, gaaf zeg.
en alle singletjes die ik vroeger gekocht heb geluisterd
eerder kleutersentiment

en een hele oude tape gekeken die ik ooit opgenomen heb, met allemaal tekenfilms van rond 1990


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-08-2002 14:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Waar is de tijd dat LEGO nog echt goed was:




de jaren tactig waren de hoogdagen van LEGO als je het mij vraagt



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 23-08-2002 14:33 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 23 augustus 2002 14:30 schreef beli mawr het volgende:
Waar is de tijd dat LEGO nog echt goed was:
[fotootjes]
de jaren tactig waren de hoogdagen van LEGO als je het mij vraagt




Daz waar: nu hoef je bij wijze van spreken de wielen er op te klikken en rijden maar schrijnend gebrek aan creativiteit bij die kindertjes, gewoon.


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-08-2002 14:34 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 augustus 2002 14:33 schreef Neige het volgende:
Daz waar: nu hoef je bij wijze van spreken de wielen er op te klikken en rijden maar schrijnend gebrek aan creativiteit bij die kindertjes, gewoon.

inderdaad, te veel voorgemaakte stukken, wij maakten er tenminste nog enorm veel andere zaken mee, toen kon dat nog


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-08-2002 14:39 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Gewoon een kwestie van heel veel legoblokjes en alles wat er nog meer bij hoort los kopen en dan kan je weer bouwen naar eigen idee


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-08-2002 14:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Technische lego


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-08-2002 14:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 augustus 2002 14:39 schreef LordJohn_2 het volgende:
Gewoon een kwestie van heel veel legoblokjes en alles wat er nog meer bij hoort los kopen en dan kan je weer bouwen naar eigen idee

heb ik vaak gedaan, heb ooit eens een brug van ongeveer twee meter gemaakt, die was pas groot, heb moeten stoppen wegens een gebrek aan stukken


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-08-2002 14:43 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 14:42 schreef beli mawr het volgende:
heb ik vaak gedaan, heb ooit eens een brug van ongeveer twee meter gemaakt, die was pas groot, heb moeten stoppen wegens een gebrek aan stukken


Wat ook altijd wel leuk was, dat was met technische lego eigen creatisch maken met luchtdrukmotertjes.


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-08-2002 14:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 augustus 2002 14:40 schreef Misanthrope het volgende:
Technische lego

idd, zoals die

moet hem nog steeds afwerken in Autocad; enorm mooi vliegtuig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-08-2002 14:46 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Daar kon je tenminste echt wat mee


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2002 14:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lego is vette heersch! Ik heb alle 16+ bouwdozen van '92 tot '97.
Met 16+ bedoel ik dus de allermoeilijkste [technisch natuurlijk].


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-08-2002 14:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 augustus 2002 14:43 schreef LordJohn_2 het volgende:
Wat ook altijd wel leuk was, dat was met technische lego eigen creatisch maken met luchtdrukmotertjes.

wij hadden niets van pneumatic


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-08-2002 14:49 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 14:47 schreef Slechtheid het volgende:
Lego is vette heersch! Ik heb alle 16+ bouwdozen van '92 tot '97.
Met 16+ bedoel ik dus de allermoeilijkste [technisch natuurlijk].


Dus jij kan af en toe nog flink gaan knutselen


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-08-2002 14:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 14:49 schreef LordJohn_2 het volgende:
Dus jij kan af en toe nog flink gaan knutselen

Allemaal verkocht aan mijn broertje.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-08-2002 14:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ADULT explicit hardcore lego



Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen