|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bivak-mutsen! Ik was de enige van de hele school die er trots op was dat ik er zo 1 mocht dragen! Als het mocht had ik ze zelfs in de zomer nog opgehad! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Bivak mutsen, hehehe |
|
quote:Bedoel je zoiets? |
|
quote:ik kan me in ieder geval niets over pots herinneren, dus misschien heb je nog wel gelijk ook (en toch zijn bivak mutsen stoer) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: BWAHAHAHAHAAHAHA Wat de fuck is *DAT* voor ding ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Een hoe wordt ik pippi langkous zonder mijn haar te laten groeien muts. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Idd, een vriend van mij had er een en was meteen de sukkel van de straat I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ocharme! Zie, Nederland was altijd 10 jaar voorop, want toen droeg *iedereen* hier zo'n geval.. Ik had 'n knalrode Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Dat ding ziet er vet uit grrr |
|
quote: Poor My Michelle (ja, ben in de G N'R stemming ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Het enige nummer dat ik skip op die cd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: maar.... maar.... dat is mn favourite (zelfs nog voor ik je kende) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:gaaf man, daar heb ik laatst nog de bank mee proberen te overvallen.. helaas was ik uit de muts gegroeit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja zo'n ding heb ik ooit ook nog gehad, die lag alleen als ik 10 meter van huis was al af... Nog eentje: een touwtje wat door je jas van wantje tot wantje liep omdat je ze anders kwijtraakte... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Wanten waren zo ie zo niet cool, handschoenen had je nodig. Anders lag je meteen uit de scene van de straat I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Jaaa!! Auw, die had ik ook, zelfs in een kleur die schreeuwde met m'n muts. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mijn moeder kocht altijd van die leuke kleurvolle kleren voor me... blauwe broek met een paarse trui enzo... volgens mij waren ze kleurenblind in de jaren 80... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ik was vroeger helemaal leip van Dungeons and Dragons.. en Lucky Luuk. Shit dat heerste! anyone else? |
|
quote: Dungeons and Dragons is toch die tekenfilm die begint in een achtbaan? Ik vond dat donkere meisje alijd wel interessant. |
|
b6r6a6m .. jij kunt nog geen jeugdsentiment hebben ... |
|
Ik zei ook niet dat ik dat had, alleen dat ik dat donkere meisje van Dungeons and Dragons vroeger (als dat wel mag) altijd wel interessant vond. |
|
Misschien heeft iemand het al genoemd, maar DE FREGGELS!!! (schrijf je dat zo?) Die vond ik echt geweldig! Snap niet waarom ze dat niet meer uitzenden... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Omdat het zwaar ondergeschikt was aan de Muppets ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |