|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: tadaaaa precies mijn jeugd Je moeder. |
|
Boes is echt geweldig, het is zo ongelooflijk droog nog zo'n serie: Dommel |
|
"EEK!" heerscht gewoon Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik had het vanmiddag nog over MDB'95 en Sick of it All'97. |
|
kent iemand "fire & ice"?? heerschende tekenfilm!!! vroeger ook vaak gekeken... Suck my piss |
|
O ja, Cadaveria miste deze nog zegt ze: Pingu |
|
quote: "Argh! Gett 'em off! Get 'em off!!" "It never hurts to help." "When..does the hurting...stop?" |
|
quote:Hmmm, Eek the Cat (inclusief the Terrible Thunderlizzards ) en Inspector Gadget zijn zeker nog op de buis. 's Weekends op Fox meen ik... Gadget was dacht ik uit m'n hoofd om een of twee uur 's middags op zaterdag. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Maar ze hebben heel Eek the cat in het nederlands ingesproken. Arrggghh Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ik heb afgerlopen week mijn gitaar besteld in de Almeerse Muziekzaak. En sinds kort werkt Meneer kweenie van de Meneer Cactus show daar. Als dat geen Jeugd sentiment is... Toe ik de winkel uitliep schreeuwde hij nog snel, "En applaus voor je...". Waarna ik uiteraard spontaan "JEZELF!!!" schreeuwde. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
jeugdsentiment battlestar galactica dukes of Hazard |
|
-sinbad de zeeman tekenfilm -inspector gadget -boes -dommel -de meneer cactus show allemaal geweldige series verder heb ik natuurlijk nog dozen vol met lego liggen |
|
de smurfen, jem and the holograms, lucky luke, johan en pierewiet, de snorkels, de zevensprong, rembo en rembo, purno de purno en de thundercats niet vergeten natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-07-2002 16:50] |
|
quote: Lego was SUPERGAAAAAAAF!!!!! als ik er nu mee ga spelen is het waarschijnlijk nog steeds heel gaaf als ik nu die nieuwe dozen lego in de winkel zie, dan merk ik toch dat er minder aan de fantasie wordt over gelaten doordat er vroeger minder realistisch speelgoed werd gemaakt moest je veel meer fantaseren tegenwoordig is alles zo realistisch dat ik me afvraag of kinderen nog zelf kunnen fantaseren met speelgoed (en computers) Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:Ja, de Lego van tegenwoordig is echt een stuk anders. Als je tegenwoordig een leg-auto koopt dan zet je het mannetje op het onderstel en dan het chassis er op en je bent klaar. Vroeger zat daar toch een stuk meer werk in (onderstel, twee paar wielen, twee deurtjes, een stuur, een stoeltje, vier paar lamphouders, vier lampjes, een voorruit, een achterruit, een klapdak en nog wat zooi). Zonde, als je het mij vraagt. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb het "super gran" intro liedje gevonden !!!!!! Ze hebben nog veel meer !!!!! http://www.chesworth.com/boredcam/multimedia/sounds/themetunes/index.asp * YEAH * [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 20-07-2002 18:37] Wiegen Meister ! |
|
Ik ben een groot kind en ben er trots op. Heb een hele zooi afleveringen van G.I. Joe, Transformers en de thundercats op cd staan hiero nog (ook de transformers film), kijk ze zelfs af en toe. Allemaal te vinden op kazaa overigens. Heb een enorme bak vol met G.I joe poppetjes en tanks ook (ook die supertrooper die je bij de fanclub kreeg ) Ook een 3x zo grote bak lego trouwens. Als mijn neefjes langskomen is het feest, heb ik een excuus om met de lego spelen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: die heb ik (in engels) op originele MTV Videoband |
|
Het is idd zeer zonde dat ze Eek! nagesynchroniseerd hebben :S. Maar de leukste stukjes heb ik op inet kunnen vinden gelukkig (Veel Hank & Jib , in het Engels), al heb ik niet veel van Zolthar kunnen vinden helaas :S. Series als Dommel en de Smurfen hebben ook zeker hun eigen humor . Nog zo'n geweldige serie: Wicky de Viking! Die stemmen! Zo primitief maar o zo geweldig! |
|
the terrible thunder lizards : We Move!!!! nu moet ik zeggen dat ik he-man ook altijd erg gaaf vond |
|
-Q en Q en de kris poesaka(?!?) -barbapappa -man van 6 miljoen/vrouw van 6 miljoen -fabeltjeskrant -sesamstrasse(op duitsland, was nog niet in ned) -sendung mit der maus -klassewerk -ren je rot -stuif es in -kindersurprise eieren( m'n vriendin spaart ze, als iemand ze kwijt moet...email please!) -ijsje was 35 cent -patat met 1,25 gld -1gld flipperen 2 spellen. -de heerlijke arcadehallen!!! etc etc. Oud Vuil. |
|
quote: Ko de boswachter show( s'morgens om 6:00 hr op) Tita Tovenaar De kameleon (boeken) Wikkie de Vinking Andre van Duin show op de radio Henk Spaan en Harry Vermegen zowel op radio (halo vuilnisman mag deze zak ook mee) en TV (Pisa) enz, enz. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hallo meneer de uil, waar brengt ons naar toe? naar fabeltjesland? jaja, naar fabeltjesland. en leest U ons dan voor uit de fabeltjeskrant? jaja, uit de fabeltjeskrant! want daar in staat precies vermeld, hoe het met de dieren is gesteld! en dieren zijn precies als mensen, met de zelfde mensenwensen, en de zelfde mensenstreken en dat komt allemaal in de krant! de fabeltjeskrant! de faaaaaaaaabeltjeskrant! ik kan me de tekst nog ongeveer herinneren! |
|
quote: je vergeet het poing geluidje na mensenstreken ps en op het eind: oogjes toe en snaveltjes dicht. slaap lekker! en dan wachten op het knipoogje, heh [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-07-2002 22:16] Oud Vuil. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |