|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb alle afleveringen van A-Team en Knightrider gezien maar nog nooit van airwolf gehoord Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Airwolf was toch de minste van de drie. |
|
transformers \m/ knightrider!! |
|
dit keek als kind altijd! |
|
Bijna geen enkele aflevering gemist. Ik weet nog wel dat ik als 6-jarig kotertje in tranen uitbarstte toen mijn moeder mij verbood de aflevering van die week kijken, omdat ik mijn avondeten stiekem in de vuilnisbak had gegooid. Trouwens ook nog een grote verzameling actionfigures aan overgehouden, inmiddels allemaal verkocht. |
|
en Heil Macgyver m/ en [Dit bericht is gewijzigd door body_of_evidence op 06-07-2002 16:00] |
|
Airwolf is pas geleden nog herhaald in het weekend op V8 Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Volgens mij is Mr. T een van de weinige negers die true kijken. |
|
quote: Omg dat heb ik ook gedaan toen ik 3 a 4 was , Me ma heeft de foto's ernog van Deze vuist op deze vuist.. bwhahaha Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Dat is toch die vent die van een nietmachine een vliegtuig kan maken Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
De Freggels! Jammer dat ze al snel (ik had ze net een maand -ofzo- ontdekt) niet meer uitgezonden werden. MuayThaigerrr!! |
|
Die Freggles komen nu toch weer op zondagmorgen? btw, alles van Jim Henson is/was geweldig! De Muppets, Sesamstraat (die muppets daarin dan) . HE-man was vroeger mijn held. Ik heb god weet hoeveel plastic zwaardjes gehad, en zelfs zo'n "armor" . Laatst nog eens zo'n filmpje geDL met kazaa, en dan zie je wat voor een trieste serie dat eigenlijk was! Natuurlijk met een wijze les op het einde. Die zijn soms ook heel verkeerd gekozen: de held slaat en mept de hele aflevering vijanden aan de kant, en op het eind wordt je als trouwe, jonge kijker verteld dat je ook door te praten ruzies op kunt lossen . |
|
Ken iemand nog de Scandinavishe serie "Super Granny" Deze is nog echt van heel HEEEEEEEEEL vroeger Het verhaal ging over een oma met super krachten die altijd achter 2 boeven aan ging Die serie MOET ik ooit nog eens zien te bemachtigen Wiegen Meister ! |
|
quote: Het is zo heel vroeger dat ik het ook ken Maar volgens mij is het nooit herhaald Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
heb een week of 3 geleden de never ending story op dvd gekocht das ook jeugdsentiment hoor, wat was ik vroeger gek op die film My madness, my sadness |
|
quote:Ik snapte er niets van. ik heb hem dan ook alleen in gedeelten gezien. Ik keek vroeger ook altijd naar afraid of the dark. En ik zag dat het er nu weer op is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb die film zeker een keer of 50 gezien als kind zijnde...was echt errug are u afraid of the dark is toch dat ze verhalen vertellen om een kampvuur??? [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 06-07-2002 23:48] My madness, my sadness |
|
quote: Ik ken het begin deuntje nog zo uit m'n hoofd na pingelen. Jammer dat net nooit herhaald is, ik zou heel graag nog een keer willen zien Wiegen Meister ! |
|
quote:ja klopt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mijn alltime jeugdsentimentseries: Turtles, Maple Town, Snorkels, Teddy Ruxpin, Boes (heersch!), Ovide wat geweldig allemaal |
|
quote:Jammer dat deze cartoons van de buis zijn [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-07-2002 0:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
boehoee ik moet er helemaal van huilen |
|
vanavond op epop ook weer een stukje jeugdsentiment gehad, de dj begon tussen bastia en skik opeens hardcore te draaien kreeg opeens weer het mysteryland gevoel tussen al die gabbers Je moeder. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |