|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die eric ken ik via een aantal Lego fora. Hij verdient aardig bij met zijn hobby. Hij maakt allerlei mozaiken etc. voor bedrijven en hij doet veel dingenin opdracht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Teddy Rukspin And my marlboro light |
|
laatst heb k een hele doos van mijn dino's aan mijn kleine neefje geleend wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ruxpin ..."Hate can only create more hate"... |
|
My little pony! Ovide en zijn vriendjes Barbapappa's Inspector Gadget David de kabouter (speelgoed)en..... trommelgeroffel....... Dribbel!!!!!!!!!! |
|
quote: nou ja, toen ik keek was ik nog te jong om te spellen. And my marlboro light |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
yeah die heerscht! heb je daar lyrics of tabs van? Bruce Banner |
|
Cow and Chicken jeugdsentiment..... Zucht.... Ik voel me nu echt oud. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
ach.. ik keek daar een jaar of 4 geleden naar... goede oude tijd Bruce Banner |
|
quote: hehe ik ben zelf gelijk begonnen met de basstab de gitaartab staat hier ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tour of Duty, dat is pas jeugdsentiment! The A-Team! Miami Vice! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik ben passief nog van de pokémon generatie, actief waren het de Power Rangers En Samson& Gert uiteraard, maar dat is tijdloos. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
da's niet sailcat... Bruce Banner |
|
quote: Vice vond ikmaar kut. ToD & A-Team HEERSCHEN!!! Bruce Banner |
|
quote: Miami Vice heerscht. Ben zelfs 2 jaar geleden op vakantie op vakantie geweest naar Florida om alles eens zelf met eigen ogen te zien .... Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: eerder freudiaanse verspreking... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bruce Banner |
|
Het zien van die legoklok doet me meteen weer denken hoe ik vroeger verlangde om de volgende sets te hebben: en nog legio en legio sets, het is enkel heel erg spijtig om te zien welke evolutie (of moet ik zeggen devolutie) dat Lego heeft doorgemaakt de laatste 5 à 10 jaar, als je de bouwpaketten van nu vergelijkt met die van begin de jaren tachtig prefereer ik toch nog steeds de sets van begin de jaren tachtig, waar je tenminste nog veel bouwplezier aan beleefde. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De legoblokjes van tegenwoordig barsten zelfs...ik kan me niet herinneren dat ze dat vroeger ook deden. ontopic: jeugdsentiment = de finale van de Legowedstrijd in Nederland ergens in de jaren 80 op Schiphol ...hahaha hoe ik dááár ooit verzeild ben geraakt Hatsjikidee! |
|
quote: Toen ik dit topic begon te lezen dacht ikprecies hetzelfde On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
quote: Dikkie Dik Yep ik kom meer uit die generatie inderdaad. Ik had ook van die gave trollen uit david de kabouter was dat geloof ik. |
|
quote: Je moest ze niet in de zon laten liggen, dan trokken de blokjes krom. Maar barsten erin? Dat kan ik me niet herinneren. Oud Vuil. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |