IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-08-2003 23:33 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 23:32 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Bolke de Beer was ook leuk...



Eeehhhhh...... NEE!!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 08-08-2003 23:42 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2003 23:33 schreef webblaster wim het volgende:
daar is ie weer, daar is ie weer.

deed hij nou ook boterhammetjes smeren?


Niet de mijne in ieder geval...
En in de serie ook niet... Was meer zo'n beer die niet met zijn poten van de honing kon blijven...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-08-2003 10:58 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

De snorkels waren inderdaad heel cool.
Verder keek ik vroeger ook naar teddy ruckspin. Als het goed is draait deze serie ok weer ergens tegenwoordig, maar ben hem nog niet tegengekomen.


Helena
Usericon van Helena
Posted 09-08-2003 11:28 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Heel vroeger keek ik vaak naar de snorkels en the freggels. Geweldig vond ik dat! Ook de DJ Kat show


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 11:30 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:28 schreef Helena het volgende:
Heel vroeger keek ik vaak naar de snorkels en the freggels. Geweldig vond ik dat! Ook de DJ Kat show


Jaaaa, op sky channel met linda de mol

Dan kon je ze zilveren visgraat winnen, damn wat wilde ik die altijd graag hebben


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Helena
Usericon van Helena
Posted 09-08-2003 11:32 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:30 schreef Dunne_Hein het volgende:
Jaaaa, op sky channel met linda de mol

Dan kon je ze zilveren visgraat winnen, damn wat wilde ik die altijd graag hebben


Jaaaaaaaaaaaaa, die vissegraat!! Iedereen wilde die hebben. Ik zou er nu nog een moord voor doen

O ja, Inspector Gadget blijft natuurlijk het symbool van de jaren 80


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 11:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:32 schreef Helena het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, die vissegraat!! Iedereen wilde die hebben. Ik zou er nu nog een moord voor doen

O ja, Inspector Gadget blijft natuurlijk het symbool van de jaren 80



Nee Roger Ranget dan (of hoe je het ook mag schrijven)

Met zijn dextro engergy pill


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-08-2003 11:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 10:58 schreef Pandora het volgende:
De snorkels waren inderdaad heel cool.
Verder keek ik vroeger ook naar teddy ruckspin. Als het goed is draait deze serie ok weer ergens tegenwoordig, maar ben hem nog niet tegengekomen.


Jaahh Teddy!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Helena
Usericon van Helena
Posted 09-08-2003 11:36 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:34 schreef Dunne_Hein het volgende:
Nee Roger Ranget dan (of hoe je het ook mag schrijven)

Met zijn dextro engergy pill


Roger Ramjet!!

haha, belachelijk maar wel leuk


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 11:38 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:36 schreef Helena het volgende:
Roger Ramjet!!

haha, belachelijk maar wel leuk



Mijn jeugdsentiment is niet belachelijk


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Helena
Usericon van Helena
Posted 09-08-2003 11:42 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:38 schreef Dunne_Hein het volgende:
Mijn jeugdsentiment is niet belachelijk


oeps, zo was het niet bedoeld

Vriendjes? <- ranja


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 11:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 11:42 schreef Helena het volgende:
oeps, zo was het niet bedoeld

Vriendjes? <- ranja


Als we het dan toch over jeugdsentiment hebben, doe mij dan maar champagnepils (wow, wat voelde ik mij dan stoer)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-08-2003 16:58 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja, de eerste keer stiekem bier drinken


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 17:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 16:58 schreef DMTR het volgende:
Ja, de eerste keer stiekem bier drinken


Wat dacht je van de eerste keer stiekem Shandy drinken? En van te voren al zweten of je het bij de supermarkt wel meekrijgt. En achteraf bleek het niet te zuipen (wat niemand toe durfde te geven, want het was zooooo stoer).


I can't shoot straight unless I've had a pint!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-08-2003 17:01 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

En mn eerste sigaret. Ik viel zowat om van de duizeligheid en idd tegen de verkoopster liegen dat ze voor mn vader waren.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2003 17:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik heb laatst even jeugdsentiment ingekocht, te weten een girlie van de volgende geweldige (teken)film:
- De troetelbeertjes
- Rainbow Brit (whaha wie kent dat nog)
- Labyrinth (whaha Yes!!!!! met de goblin king en sara op de voorkant, heel super gaaf)
- de freggels
- Thundercats


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 17:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Mijn eerste sigaret had ik gejat van mn pa met nog een paar voor mn vriendjes. Iedereen vond het supertof totdat ik als eerste een hijs nam. Lag ik daar half kotsend in het gras. Mn stoere vriendjes drufde meteen niet meer (de mietjes). De rest van de sigaretten maar weer braaf teruggestopt in het pakje van mn pa.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-08-2003 17:11 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ja, hier bijna net zo dus. Ik ging niet kotsen, maar was wel mega-duizelig. En dan thuiskomen, stinkend naar rook je moeder zien te ontwijken, anders had je weer huissarrest of zoiets onbenulligs..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-08-2003 17:12 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 17:06 schreef Dunne_Hein het volgende:
Mijn eerste sigaret had ik gejat van mn pa met nog een paar voor mn vriendjes. Iedereen vond het supertof totdat ik als eerste een hijs nam. Lag ik daar half kotsend in het gras. Mn stoere vriendjes drufde meteen niet meer (de mietjes). De rest van de sigaretten maar weer braaf teruggestopt in het pakje van mn pa.


hehehe, zulke dingen hadden we altijd ver van te voren gepland.
En na die tijd ook mega-duizelig naar huis. Proberen wat te eten.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-08-2003 17:15 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 9 augustus 2003 17:12 schreef No Nonsense het volgende:
hehehe, zulke dingen hadden we altijd ver van te voren gepland.
En na die tijd ook mega-duizelig naar huis. Proberen wat te eten.
En de eerste keer blowen. Toen hing ik dus wel boven de plee. Allemachtig. En daar ging ook weken aan voorbereiding aan vooraf. Wat een stel kneuzen ben je dan als je daarop terugkijkt.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-08-2003 17:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2003 17:15 schreef DMTR het volgende:
En de eerste keer blowen. Toen hing ik dus wel boven de plee. Allemachtig. En daar ging ook weken aan voorbereiding aan vooraf. Wat een stel kneuzen ben je dan als je daarop terugkijkt.


Ik was op school in slaap gevallen tijdens de tekenles. Mn vrienden kwamen niet meer bij van het lachen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 09-08-2003 17:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

De tweede keer was ook op school en ik begon me toch een partijtje onzin uit te kramen. Schold een vriend van me uit voor erwt...


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-08-2003 18:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Gisteravond jeugdsentiment opgehaald met een vriend van me..

De hele avond Yoshi's Island gespeeld op de SNES emulator..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 09-08-2003 18:36 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Toen ik voor de eerste keer blowde was ik er gelijk helemaal weg van. Het enige probleem was dat ik gigantisch moest hoesten. Het was ook niet moeilijk om eraan te komen want ging met een groep mensen om die varieerde van de 13 tot de 18. Roken heb ik drie jaar later een keer geprobeerd en dat vond ik zo ranzig dat het nooit meer hoefde. Blowen doe ik nauwelijks meer nadat ik op m'n 14de of 15de (weet het niet precies meer) m'n korte termijn geheugen kwijt was. Maar de eerste keer was inderdaad wel erg spannend.


bluthunger
Usericon van bluthunger
Posted 09-08-2003 18:50 by bluthunger Wijzig reactieProfiel van bluthungerQuote dit bericht

had heel veel transformers en die had ik toen ik 12 was voor een prikkie verkocht terwijl die dingen nu echt harde knaken waard zijn


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen