IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Jeugdsentiment ophalen Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 24-11-2003 18:12 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 18:09 schreef Immortella het volgende:
Ik heb twee weken geleden Ome Willem nog 'live' gezien, hij was in Podium Hardenberg samen met Wipneus & Pim...
We hebben nog gezellig 'deze vuist op deze vuist' gedaan...


Toen ik laatst ome willem weer eens terugzag op tv viel het me pas op wat voor rotvent het eigenlijk is, hij loopt constant die andere figuren te naaien! (figuurlijk)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 24-11-2003 18:14 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 18:12 schreef Sneeuwwitje het volgende:

Toen ik laatst ome willem weer eens terugzag op tv viel het me pas op wat voor rotvent het eigenlijk is, hij loopt constant die andere figuren te naaien! (figuurlijk)


Die kerel is ook oud geworden joh!
En het idiote is, ik heb (bijna) nog nooit zo hard een zaal mee horen zingen als bij alle liedjes van Ome Willem

Luister goed naar wat ik vraag, luister wat ik vraag vandaag
Na wat gedanst te hebben (2 uur lang ofzo, we waren melig) op allerhande discoclassics zijn we maar snel naar het rockcafé gegaan...


..."Hate can only create more hate"...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 24-11-2003 18:18 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 18:14 schreef Immortella het volgende:
Die kerel is ook oud geworden joh!
En het idiote is, ik heb (bijna) nog nooit zo hard een zaal mee horen zingen als bij alle liedjes van Ome Willem

Luister goed naar wat ik vraag, luister wat ik vraag vandaag
Na wat gedanst te hebben (2 uur lang ofzo, we waren melig) op allerhande discoclassics zijn we maar snel naar het rockcafé gegaan...

grappig, ja iedereen kent die liedjes nog wel


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-11-2003 18:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 18:09 schreef Immortella het volgende:
Ik heb twee weken geleden Ome Willem nog 'live' gezien, hij was in Podium Hardenberg samen met Wipneus & Pim...
We hebben nog gezellig 'deze vuist op deze vuist' gedaan...


Heerschend. Het is ook nog wel eens 's morgens op TV, tenminste vorig jaar wel. Dan kreeg ik echt flashbacks, als je die kinderen ziet zitten met die 70's kapsels en kleding met rooie overhemdjes, en van die groene appeltjes op je knieën genaaid zodat je broek nog een jaartje meeging. De famillie knots hebben ze ook herhaald vorig jaar.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 24-11-2003 18:29 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 18:19 schreef Heiden het volgende:
Heerschend. Het is ook nog wel eens 's morgens op TV, tenminste vorig jaar wel. Dan kreeg ik echt flashbacks, als je die kinderen ziet zitten met die 70's kapsels en kleding met rooie overhemdjes, en van die groene appeltjes op je knieën genaaid zodat je broek nog een jaartje meeging. De famillie knots hebben ze ook herhaald vorig jaar.

Haha ja die mode! (om over het behang nog maar te zwijgen)
Familie Knots is ook erg leuk.
Wat ik me ook van vroeger herrinner, is dat Wieteke van Dort in elk programma speelde.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-11-2003 18:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Jeugd sentiment ophalen?

-De prullenbak op het schoolplein in brand steken
-Steentjes smijten naar voorbijhangers
-Op school inbreken
-De kat haar poten vastbinden
-Stekelbaarsjes vissen en levend vastpinne op m'n hemd
-De boer z'n koeien laten ontsnappen
-Fietsbanden platzetten
-pfff... te veel om op te noemen eigenlijk.

- in't algemeen mensen pesten.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2003 18:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 18:41 schreef windkracht10 het volgende:
Jeugd sentiment ophalen?

-De prullenbak op het schoolplein in brand steken
-Steentjes smijten naar voorbijhangers
-Op school inbreken
-De kat haar poten vastbinden
-Stekelbaarsjes vissen en levend vastpinne op m'n hemd
-De boer z'n koeien laten ontsnappen
-Fietsbanden platzetten
-pfff... te veel om op te noemen eigenlijk.

- in't algemeen mensen pesten.


toepasselijke subtitle


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 24-11-2003 19:01 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 17:52 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Hm ik keek altijd de bereboot, de grote klok/kanaal 13, ren je rot, stuif es in enzo.
Klassewerk met Hans v Willigenburg was erg, gatverdamme..


Q & Q


good intent and honesty do not redeem stupidity


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2003 22:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Thunderbirds


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-11-2003 22:52 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

de man van 6 miljoen!
dr. who!
dukes of hazzard!
battlestar galactica!

hell yeah!


Oud Vuil.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 26-11-2003 23:20 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 22:52 schreef webblaster wim het volgende:
de man van 6 miljoen!
dr. who!
dukes of hazzard!
battlestar galactica!

hell yeah!


battlestar galactica!


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2003 8:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 22:52 schreef webblaster wim het volgende:

dukes of hazzard!

hell yeah!


Met de meest ultieme auto aller tijden.

een '69/'70 Dodge Charger!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 27-11-2003 14:19 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 23 november 2003 22:24 schreef Sharky69 VS Afhoofd het volgende:
Kennen jullie ook nog Buurman en Buurman van de VPRO...die klei mannetjes uit tjechië...hehe...of Rembo en Rembo...Ja mn hele zolder ligt nog vol met die He-man zooi...heb zelfs het kasteel Castle Greyskull nog...nog liefhebbers ??? The A-team....Mask...Transformers....Dungeons & Dragons...The Black Cauldron....Super Ted...de Bannanen Man...Mad Jack The Pirate...Eek...the Cat...Fun Factor van Sky Channel...Dj Cat....Inspector Gadget.



fuck dat ken ik allemaal...heerschend...ik ken mensen die bijna de zelfde stem hebben als buurman & buurman...
Dj Cat molde toch altijd wekkers ofzo..? hoe zat dat nog maar??Ik keek vroeger ook veel liever naar de BBC omdat daar veel toffere tekenfilms op kwamen..daarom hoefde ik later voor engels op school ook nooit wat te doen....


Suck my piss


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-11-2003 16:02 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 22:24 schreef Sharky69 VS Afhoofd het volgende:
Kennen jullie ook nog Buurman en Buurman van de VPRO...die klei mannetjes uit tjechië...hehe...of Rembo en Rembo...Ja mn hele zolder ligt nog vol met die He-man zooi...heb zelfs het kasteel Castle Greyskull nog...nog liefhebbers ??? The A-team....Mask...Transformers....Dungeons & Dragons...The Black Cauldron....Super Ted...de Bannanen Man...Mad Jack The Pirate...Eek...the Cat...Fun Factor van Sky Channel...Dj Cat....Inspector Gadget.


Rembo & Rembo zijn gaaf!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 27-11-2003 22:01 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Rembo en Rembo zijn geweldig..

De Föhn
Professor Paardekut
De Gluurbuur
Anti diefstal fiets
Kaasfonduën
etc etc

Ik kan het honderd keer zien en honderd keer heb ik lol.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-11-2003 22:09 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ik ben net jeugdherinneringen aan het ophalen
zou hem ook bij wat speelt er staan:

Left hand path- Entombed.. de eerste keer dat je die cd opzette toen die net uit was. die gitaargeluid was toendertijd ongelovelijk..


Een kleine snol zit zo vol.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 22:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Van wie is dat nummer dikke lul dikek lul dikke lul lul lul
Dat is zo'n geweldige clip


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-11-2003 22:25 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 22:01 schreef DMTR het volgende:
Rembo en Rembo zijn geweldig..

De Föhn
Professor Paardekut
De Gluurbuur
Anti diefstal fiets
Kaasfonduën
etc etc

Ik kan het honderd keer zien en honderd keer heb ik lol.
Rembo en Rembo zijn echter super ja!!! Koffie koppen? Familie magdat? Ook erg leuk!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 27-11-2003 22:48 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Rembo en Rembo! Ja dat was geweldig natuurlijk. Ik zag buurman en buurman laatst....ook weer leuk. Nu purno weer op tv en ik waan me weer een aantal



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 27-11-2003 22:49 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

jaartjes terug....



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-11-2003 23:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Voor mij zijn deze series absolute jeugd-sentiment:

De Zevensprong
Q en Q

Echt geniaal, vooral De Zevensprong.... en die wordt ook steeds weer herhaald (en blijft te gek)


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 28-11-2003 12:49 by Lytse Wijzig reactieProfiel van LytseQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 23:34 schreef Staalman het volgende:
Voor mij zijn deze series absolute jeugd-sentiment:

De Zevensprong
Q en Q

Echt geniaal, vooral De Zevensprong.... en die wordt ook steeds weer herhaald (en blijft te gek)



Q en Q is niet zo heel erg lang geleden ook herhaald, heb het helaas niet allemaal gezien. Wat vond ik dat toen spannend zeg, moet ook nog ergens een foto van zijn terwijl ik als klein ukkie naast mijn grote broer op de bank zit naar Q en Q te kijken


good intent and honesty do not redeem stupidity


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-11-2003 12:54 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Theo en Thea...hilarisch
The Freggles
Carolinetje met haar bootje
Buiten de zone
De Snorkels
Club Dorothée
Liegenbeest
...


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-11-2003 12:58 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Blake's 7 vond ik vroeger ook wel wat hebben. Was best eng vond ik toentertijd...


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-11-2003 13:32 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Jan Zonder Vrees


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen