|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: ATAT vette heersch Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Ik vond vroeger (5 jaar geleden) transformers ook wel leuk. Ik heb nog een stripboek van x-men en ook een van transformers(nl uiteraard), als iemand wil kopen, zeg het maar hoor. I was me but now he's gone |
|
Laatmaar zitten, wil geen gezeik. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-08-2002 16:58] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Bijlmer? |
|
quote: Gezeik?? explain I was me but now he's gone |
|
DINOSAURUSSSSSSSS! |
|
quote: ben je al zo oud? Oud Vuil. |
|
quote:Jij in idd geval wel! Ik verzamelde vroeger allerlei fossielen, stenen, schelpen en nu zit ik met allemaal troep |
|
quote: Jaaaaaaaaaaa , ik herinnerde me hier iets van , maar ik was de naam compleet vergeten. Echt cool tekenfilmpje was dat. Met die ene vent die rechtstaand in zijn doodskist stond en met een hoop slijm uit zijn bek , jajajaja |
|
Ik heb honderden Spiderman comics gelezen en tekenfilms gezien. M'n vader heeft ook een enorme grote Spiderman op m'n deur getekent. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
kent iemand Mask nog? die tekenfilm |
|
quote: Nee wel maja de bij. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Got your drift Stak ze ook altijd in de brand op een minibrandstapel |
|
Ik keen altijd the childeren's channel(TCC) Zaten altijd grappige tekenfilms in |
|
quote: Die is echt mega cool. Ik heb een hele plank vol staan met StarWars Lego. Ik heb zelfs de Imperial Shuttle. Ik bouwde dat vroeger altijd en kon het niet laten om alles te kopen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hmmmmm kent iemand construx nog? het was vergelijkbaar met lego, maar het is nu alweer een jaar of 10 failliet... And my marlboro light |
|
Lego roelt nog steeds Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Dat heerschte alleen m,n vrienden had het allemaal gemolt Het was wel duur |
|
hoe duur het was weet ik niet, maar ik had het een keer voor sinterklaas gehad en toen op de kachel laten staan en toen was het halfgesmolten, toen heb ik zo hard gehuild And my marlboro light |
|
G1 Transformers series! Weet iemand toevallig waar ik DVD box kan bestellen, verschijdene op ZM hebben ze al en ik nog niet Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
En jeugdboeken? Oorlogswinter, Koning van Katoren etc. Zelf vind ik Tonke Dragt een hele toffe schrijfster. Ik heb laatst nog enkele boeken die ik vroeger van haar had gelezen opnieuw aangeschaft (Toren Hoog en Mijlen Breed, Ogen van Tijgers en De Torens van Februari). Deze boeken zijn nog steeds goed te lezen. Bij Toren Hoog en Mijlen Breed krijg ik altijd een smaak van zoethout in mijn mond, omdat ik toen ik dat boek voor het eerst las daar op kauwde. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Oorlogswinter was verplichte kost volgens mij. Ik vond het boek in lichte mate irriterend. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
oja, oorlogswinter. de serie van bob evers vond ik ook geweldig. en hoe heette die herdershond ook alweer? snuf ofzo? en pietje bel, en dik trom, veel van die boeken over het water enzo, van k. norel. Oud Vuil. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |