|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaaa, Telekids, met Pittige Tijden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, dat had ik vroeger ook, maar dat ding was al snel kapot. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: haha! zo zette ik ooit mn nieuwe cavia in mn auto, en die zat vast, schroevedraaier moest erbij en al |
|
LEGO!!!!!!!!!!!!!!! spelfout weggehaald... |
|
Lego heerscht. Ik verzamel het nog steeds. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vorig weekend 2dehands een commodore 64 met tapedeck, 5 1/4 ing floppie, 4 arcadecontrollers voor het schamele bedrag van 10 euro gekocht. kom ik heel trots met de doos thuis binnen, zegt m'n vrouw: o nee, he, nog meer zooi. Oud Vuil. |
|
Jaaa, de Commodore 64 is lache. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-11-2003 14:15] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
vrouwen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Lego is inderdaad heel bruut, ik heb er hier ook nog bergen van liggen. Natuurlijk heb ik vooral heel veel ridderlego! |
|
quote: Als je het ooit kwijt wil..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat nooit! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heersch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ja wel... Blub Blub |
|
quote:Cool...heb je ook de Diana Sisters ??? Waar ze Mario van gejat hebben...??? Blub Blub |
|
Kennen jullie ook nog Buurman en Buurman van de VPRO...die klei mannetjes uit tjechië...hehe...of Rembo en Rembo...Ja mn hele zolder ligt nog vol met die He-man zooi...heb zelfs het kasteel Castle Greyskull nog...nog liefhebbers ??? The A-team....Mask...Transformers....Dungeons & Dragons...The Black Cauldron....Super Ted...de Bannanen Man...Mad Jack The Pirate...Eek...the Cat...Fun Factor van Sky Channel...Dj Cat....Inspector Gadget. Blub Blub |
|
quote:en de freggles haha...!!! Blub Blub |
|
quote: The freggels waren Vooral dat reuzachtig composthoopwijf dat altijd raad wist! mvg wk10 |
|
quote: Giana Sisters. En het ging volgens mij niet om jatten. Het was een kwestie van licentie rechten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hm ik keek altijd de bereboot, de grote klok/kanaal 13, ren je rot, stuif es in enzo. Klassewerk met Hans v Willigenburg was erg, gatverdamme.. |
|
fucking hell dan ben jij echt oud |
|
Kijkt in d'r profiel, 6 weken ouder als mij! Dan ben je inderdaad een fossiel! Ik keek ook allemaal dat soort spul en natuurlijk de Film van Ome Willem, Dr. Snuggles, Sindbad en Don Quichotte. En ik had zo'n geel megafoontje op mijn fietsenstuur waar je het geluid van de brandweer, politie of ambulance kon laten uitkomen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
quote: Ik heb twee weken geleden Ome Willem nog 'live' gezien, hij was in Podium Hardenberg samen met Wipneus & Pim... We hebben nog gezellig 'deze vuist op deze vuist' gedaan... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |