|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
dat maakt toch niet uit? alle uitgangen zitten aan hetzelfde straatje, toch? maar goed, we nemen de metal-uitgang. Oud Vuil. |
|
quote: GVD! alles wat bij mij over is van mijn 2600 is een cartridge van Space Invaders.. Heb nog wel een C64 en een Amiga2000 staan. (en twee 1084S monitoren ) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou nee, de ene uitgang zit in de Haringpakkersteeg (= steeg tussen Damrak en Nieuwendijk), de metaluitgang komt uit op de Nieuwendijk. De situatie vanuit de metaluitgang: Schuin naast je zit dan de Etos (blik naar rechts werpen als je met je rug naar de Boudisque staat), en in 't straatje tussen de Etos/Boudisque wat naar 't CS loopt zit dan die winkel. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Onlangs heb ik m'n oude kubus teruggevonden, en ja, ik ben weer totaal verslaafd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Oh damn... ik weet nog steeds niet hoe ik verder kom dan de bovenste ring (tegen een volledig vlak aan dus) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dat soort puzzels zijn ronduit kut! Heb je 'm bijna,moet je de hele boel omgooien om dat laatste vlakje in de goede kleur te krijgen - Mutatis mutandis - |
|
quote:Ik kan de handleiding voor je inscannen |
|
quote: Ik heb em ook op mn kamer staan, naast de hellraiser box Ik heb geen idee hoe het nou werkt Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: quote: |
|
Uit het raam flikkeren die kutkubus dan!! - Mutatis mutandis - |
|
quote: quote: |
|
(geen handleiding voor nodig) [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 18-11-2003 13:03] - Mutatis mutandis - |
|
ik heb daar best goede herinneringen aan, op m'n 10e kon ik de handleiding namelijk uit m'n hoofd! |
|
Kan iemand zich dit ding nog herrinneren? Ik heb de 4 losse ringen gehad en 1 x de 3 in elkaar gehaakte ringen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
@elfensteen [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 18-11-2003 13:05] - Mutatis mutandis - |
|
quote: deze had ik inderdaad ook. en ik had ook nog zo'n klokjes puzzel, ook van Rubik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die klokjes puzzel ken ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik word al gek als ik die dingen zie http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Gevonden: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die allerlaatste vakjes zijn het makkelijkst op te lossen, want dat kan met 1 formule. Hehe, ik begin gewoon te flippen van die kubus, ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Komt u maar! quote:Ik had de 'advanced' versie daarvan... een extra paar ringen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Tja, misschien ben ik wel gewoon niet zo'n puzzelmens . En gelukkig droom ik er nooit over... dat zou er nog eens bij moeten komen ! - Mutatis mutandis - |
|
Dat klokje heb ik ook nog, wat een gedoe altijd. Ook had je van de puzzels die waren verdeeld in kleuren.geel was easy en paars vet moeilijk altans dat was de bedoeling. Ook een jeugdsentiment is me C64 met data recorder en mask, transformers, die dingen zijn geld waard nu en ik heb nog een paar oude over in goede staat, ff inleveren bij de cinebild voor geld. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hehe jeugdsentimenten, keek niet zoveel tv behalve op zaterdag telekids, A-Team hehe verder maakte ik eigenlijk altijd boomhutten maken enzo, en gink racen met mn race auto poppen vielen hier niet bepaald in de smaak |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |