|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen op en top metal, maar toch: www.myspace.com/mygirlfriendismyweapon Ben benieuwd wat men er van vindt, Wouter - MG=MW |
|
quote: Hij staat er niet meer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Opgepoetst? Het is een totaal andere opname. Maar hij klinkt inderdaad een heel stuk helderder dan de preproductie. (Op de computer speakertjes lijken de vocalen er trouwens wel erg dik bovenop te liggen...) Ik heb me dagenlang sufgemixt om een heldere mix te krijgen, dus ergens is dat opgepoetste wel een compliment, maar ik begrijp wat je bedoelt; de sfeer is minder duister. quote: Niet eens het einde gehaald? Maar toch bedankt ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Haha nee op dat moment werd ik er een beetje down van quote:Komt wel goed, schatje (< *paint rood*) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 12:26] |
|
Ok, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-10-2006 14:23] |
|
|
|
Pulverize: www.myspace.com/pulverizemyspace Death Metal van België www.pulverize.be www.pulverize.mygb.nl |
|
Nog nooit van Pulverizer gehoord kennelijk .. |
|
tja, we hadde de naam al voor we hoorde van Pulverizer. Blijkbaar is er ook nen Pulverized in Mexico maja, 100 % origineel kan je ni meer zijn in de metal wereld... |
|
schaam je... |
|
Ni? Wrm ni? |
|
t gaat ons om de muziek |
|
|
|
http://www.myspace.com/shatteredhopenl Nieuwe live versies van "the Mere Reflection" en "I Want to Break Free (Queen)" erop gezet. Duidelijk dat het podium geluid in Metropool stukken beter is dan het op Flatrock was Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
schop? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: oei, wil je een eerlijk antwoord? Naja, persoonlijk ben ik niet kapot van de zang en de gitaar vind ik ook niet helemaal lekker klinken.. Verder best leuke muziekjes hoor Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:die Queen cover vind ik helemaal niks |
|
quote: ik wilde het eigenlijk niet zeggen.. Ik probeerde lief te zijn en hun eigen nummers vind ik nog best geinig. Maarja, van Queen kun je beter sowieso afblijven Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
t is best grappig.. maar als je queen covered doe het dan meteen helemaal over the top en ga grunten ofzo.. Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl |
|
quote: Eerlijk is altijd goed! Gaat het over de live opnames of? En bedankt natuurlijk quote: Dat mag, maar: waarom niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Vooral over het live gebeuren inderdaad. Maar ook die andere opnames daarvan vind ik de zang niet echt sterk. quote: You're welcome, allang blij dat je openstaat voor kritiek/een eerlijk antwoord wilt horen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Dat geschreeuw op de achtergrond is beduidend minder. Ik vind de zanger best goed en het nummer verder is lekker, lekkere drums. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |