IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Laat je band eens horen 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-03-2007 21:34 by Immortella Profiel van Immortella

Mooie foto's inderdaad. En wat een bekende koppen allemaal! (Nee, echt).

Omgeving Almelo/Hengelo/Enschede zeker?

..."Hate can only create more hate"...

BVT
Usericon van BVT
Posted 07-03-2007 21:42 by BVT Profiel van BVThttp://www.nototherwisespecified.nl

Thnx, ( moet je eigenlijk tegen Nera zeggen)

drie uit Almenloooooooo, en twee uuuut Borculoooooooo..

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-03-2007 23:44 by Immortella Profiel van Immortella

Ah, dat verklaart een hoop. Volgens mij herken ik een aantal koppen uit de Stam en van concerten in Hengelo ofzo.

Anyway, ik moet Bloodsin nog een keer komen bekijken, heb ik destijds nog aan Coen beloofd volgens mij (al heeft hij er nu weinig meer aan...). En ben ook wel 's benieuwd hoe 't live klinkt.

..."Hate can only create more hate"...

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 08-03-2007 0:14 by Sargatanas Profiel van Sargatanas

quote:
Op 6 maart 2007 13:34 schreef jbassist het volgende:
Geen toetsen voor jb
http://www.myspace.com/drdoomgrind

Klinkt gaaf man!

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 14:57 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Ik had trouwens gehoopt op iets meer commentaar,
dus als er nog iemand anders effe zijn/haar mening wil luchten op een beetje een onderbouwde manier (MMayo bijvoorbeeld, die was in mijn andere topic heel enthusiast, terwijl het nog niet afgemixed was).... is dat meer dan welkom... check het uit op www.myspace.com/mistymourning

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 14:58]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2007 16:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou al de derde keer dat je dezelfde nummers post en er is allang een mening over gegeven ... die mening veranderd echt niet hoor, het blijft slappe hap die imho geen donder met metal te maken heeft en waar amper talent in te horen is. De zang is hemeltergend beroerd daar de zanger klinkt als of hij tijdens het inzingen bezig is zijn boodschapenlijstje voor kerstmis 2012 op te stellen, zo geïnteresseerd klinkt hij. Dat nog geen fatsoenlijk metalmagazine deze demo gerecenseerd heeft toont aan dat je het zelf ook wel weet anders had je niet die slappe smoes "geef het wel aan iemand die ik ken" gebruikt.

Nog meer mening nodig? Stuur de demo maar op.

Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 10-03-2007 16:31 by Davidian Profiel van Davidian

En ik dacht dat ik harde kritiek kreeg

Het is wel waar trouwens en van harde kritiek leer je het meest, als RIDM nu slim is gaat ie er van leren in plaats van flamen wat o zo makkelijk moet zijn

Jen had je al wat over mijn demo gezegt btw? Ik vind je eerlijkheid verfrissend.

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 10-03-2007 16:34]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2007 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kolere ik verveel me: Tip; probeer tijdens het spelen eens naar elkaar te luisteren, aangezien het zo onstrak als de tering is en er regelmatig grove maatfouten gemaakt worden. Daarnaast is pijnlijk hoorbaar dat de muzikanten erg weinig ervaring hebben en erg weinig goed naar muziek luisteren, daar de gebruikte riffs van een gruwlijke kinderlijk nivo zijn. Daarnaast is het intro van Journey zo geript als de tering en zelfs daar worden dan fouten in gemaakt. En als je dat onder een grunt verstaat, dan gok ik dat je de baard nog niet in de keel hebt gehad.

Beste wat je kunt doen is dit vijf keer zo snel spelen, opnemen op een my first sony, je logo totaal onleesbaar maken en zeggen dat niemand je muziek snapt, zo true, grim, necro, kvlt ben je!

Toe, stuur ons een demo ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2007 16:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 maart 2007 16:31 schreef Davidian het volgende:
En ik dacht dat ik harde kritiek kreeg

Het is wel waar trouwens en van harde kritiek leer je het meest, als RIDM nu slim is gaat ie er van leren in plaats van flamen wat o zo makkelijk moet zijn

Jen had je al wat over mijn demo gezegt btw? Ik vind je eerlijkheid verfrissend.
Had je een demo opgestuurd dan? Zo ja welke band? (ps vorige post was nog steeds over mist)

Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 16:36 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 10 maart 2007 16:27 schreef Jenje het volgende:
Nou al de derde keer dat je dezelfde nummers post en er is allang een mening over gegeven ... die mening veranderd echt niet hoor, het blijft slappe hap die imho geen donder met metal te maken heeft en waar amper talent in te horen is. De zang is hemeltergend beroerd daar de zanger klinkt als of hij tijdens het inzingen bezig is zijn boodschapenlijstje voor kerstmis 2012 op te stellen, zo geïnteresseerd klinkt hij. Dat nog geen fatsoenlijk metalmagazine deze demo gerecenseerd heeft toont aan dat je het zelf ook wel weet anders had je niet die slappe smoes "geef het wel aan iemand die ik ken" gebruikt.

Nog meer mening nodig? Stuur de demo maar op.

Dude... al de derde keer dezelfde nummers? Dan heb je serieus nog niet eens gekeken.

De artwork is nog niet af, DUS we hebben hem nog niet opgestuurd.

Bovendien, waar komt dat hemeltergend (voor iemand die optredens organiseert ook uiterst domme) naïve vertrouwen in Magazines eigenlijk vandaan? Of ik zelf een band boek of niet staat dus echt helemaal los van wat welke popjournalist dan ook zegt over de band, en dat is maar goed ook, anders had ik Tourettes Syndrome
nooit geboekt en de Winston niet vol gekregen op 15 Oktober.

Het enige wat je met deze post tentoonspreidt is je onwil om je over je vooroordelen te zetten... precies dezelfde nummers? Leg jij dan eens uit hoe we bij onze vorige demo maar drie nummers hadden en dat er opeens op miraculeuze wijze vijf zijn geworden met ook nog een intro van dik twee minuten. En leg dan vooral ook eens uit waar Leaves, Words en Fool opeens vandaan komen, want die staan dus gewoon niet op de vorige demo en we hebben Just for kicks deze keer weggelaten, wil dus zeggen dat drie van de vijf nummers nieuw zijn.

Mag ik even om mensen hun mening vragen voor dat ding officieel uit is en kijken of ik er nog wat aan kan verbeteren voordat ie inderdaad op de post gaat naar de Aardschok, Kerrang, Alive & Kicking (en ga zo nog maar een hele tijd door) gaat?

Daarnaast, of het wel of niet metal is staat überhaupt niet ter discussie, je blijft hameren op dat metalmetalmetal true bullshit, weet je hoe bekrompen dat overkomt?

Zet jezelf nou alsjeblieft niet voor lul vlak nadat je toch weer een beetje respect terugverdiend hebt.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 17:01]

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-03-2007 16:37 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

Wat een kut zang zeg, tering.

Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 10-03-2007 16:40 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 10 maart 2007 16:36 schreef Jenje het volgende:
Had je een demo opgestuurd dan? Zo ja welke band? (ps vorige post was nog steeds over mist)

Nee was ik nog wel van plan maar de meeste mensen storen zich niet aan de bitrates van myspace(daar staat de demo ook)

Maar als je liever een cdtje hebt zeg het maar, Ik neem aan dat ie dan gewoon naar het adres van de site moet?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2007 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 maart 2007 16:36 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Dude... al de derde keer dezelfde nummers? Dan heb je serieus nog niet eens gekeken.

De artwork is nog niet af, DUS we hebben hem nog niet opgestuurd.

Bovendien, waar komt dat hemeltergend (voor iemand die optredens organiseert ook uiterst domme) naïve vertrouwen in Magazines eigenlijk vandaan? Of ik zelf een band boek of niet staat dus echt helemaal los van wat welke popjournalist dan ook zegt over de band, en dat is maar goed ook, anders had ik Tourettes Syndrome
nooit geboekt en de Winston niet vol gekregen op 15 Oktober.

Het enige wat je met deze post tentoonspreidt is je onwil om je over je vooroordelen te zetten... precies dezelfde nummers? Leg jij dan eens uit hoe we bij onze vorige demo maar drie nummers hadden en dat er opeens op miraculeuze wijze vier zijn geworden. En leg dan vooral ook eens uit waar Leaves en Words opeens vandaan komen, want die staan dus gewoon niet op de vorige demo.

Mag ik even om mensen hun mening vragen voor dat ding officieel uit is en kijken of ik er nog wat aan kan verbeteren voordat ie inderdaad op de post gaat naar de Aardschok, Kerrang, Alive & Kicking (en ga zo nog maar een hele tijd door) gaat?

Zet jezelf nou alsjeblieft niet voor lul vlak nadat je toch weer een beetje respect terugverdiend hebt.

Je vergeet het "je snapt de muziek niet"

PS: gaat over de muziek, niets over het boeken, maar als je goed gelezen had, had je dat gelezen.
PS2: blindelings vertrouwen in magazines? ten eerste waar je lees je dat, ten tweede run ik (grotendeels) een magazine (als je niet weet welke ban ik je ass tot in oblivion)
PS3: er is dus nog heel wat te doen voordat je cd van de maand wordt bij de Aardschok ...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-03-2007 16:42 by mental Profiel van mental

Is die gast weer bezig..wat een gast

Fuck the world and fuck you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-03-2007 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 maart 2007 16:40 schreef Davidian het volgende:
Nee was ik nog wel van plan maar de meeste mensen storen zich niet aan de bitrates van myspace(daar staat de demo ook)

Maar als je liever een cdtje hebt zeg het maar, Ik neem aan dat ie dan gewoon naar het adres van de site moet?
Jep, voorkeur gaat altijd uit naar materiaal op een schijf. Is voor de redacteur makkelijker en zo filter je er iig de grootste prutsers uit We doen het wel eens (Inborn Suffering bijv.) maar het werkt niet echt lekker als redacteur zijnde. (Even uitleg voor Mistyboy)

Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 16:44 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Jenje... lul nou niet zo slap om terug te krabbelen.... jij had het over drie keer al dezelfde nummers uitgebracht hebben... wat je reinste bullshit is en waarmee je nu net dus alleen maar aangetoond hebt dat je nog niet eens gekeken hebt.
En dan mag je redacteur zijn van welk blad dat je maar wilt, maar als je het fatsoen niet hebt om te kijken en luisteren voor je je mening gaat spuien kan je beter je mond houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 16:46]

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-03-2007 16:45 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2007 16:36 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
wil dus zeggen dat drie van de vijf nummers nieuw zijn.

Dus op de nieuwe demo staan nummers van de vorige demo. Wat vaag.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 10-03-2007 16:47 by Davidian Profiel van Davidian

quote:
Op 10 maart 2007 16:43 schreef Jenje het volgende:
Jep, voorkeur gaat altijd uit naar materiaal op een schijf. Is voor de redacteur makkelijker en zo filter je er iig de grootste prutsers uit We doen het wel eens (Inborn Suffering bijv.) maar het werkt niet echt lekker als redacteur zijnde. (Even uitleg voor Mistyboy)

Ja ik snap het David Gold(van woods of ypres)wou hem ook per se op cd hebben lol, hij weigerde praktisch om het op de site te horen hehe. Maar het was de complimenten en tips wel waard.

Ik zal wel even weer gaan branden dan als ik tijd ik gooi het op mijn to do list.

Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 16:47 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 10 maart 2007 16:45 schreef Wansmaak het volgende:
Dus op de nieuwe demo staan nummers van de vorige demo. Wat vaag.

De kwaliteit van de nieuwe opnames is een flink stuk beter dan de vorige keer, daarom hebben we twee oude nummers opnieuw opgenomen.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 10-03-2007 16:49 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 10 maart 2007 16:47 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
De kwaliteit van de nieuwe opnames is een flink stuk beter dan de vorige keer, daarom hebben we twee oude nummers opnieuw opgenomen.

Ah, ok, dat klinkt alweer een stuk logischer.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 16:56 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 10 maart 2007 16:41 schreef Jenje het volgende:
Je vergeet het "je snapt de muziek niet"

PS: gaat over de muziek, niets over het boeken, maar als je goed gelezen had, had je dat gelezen.
PS2: blindelings vertrouwen in magazines? ten eerste waar je lees je dat, ten tweede run ik (grotendeels) een magazine (als je niet weet welke ban ik je ass tot in oblivion)
PS3: er is dus nog heel wat te doen voordat je cd van de maand wordt bij de Aardschok ...

Het ging d'r juist om om al feedback gehad te hebben voor we dat ding naar Magazines sturen, vandaar, maar als jij dus een recensie schrijft copy/paste je gewoon wat er in de Aardschok staat als ik hem goed begrijp.

Nee ik weet niet welk magazine je uitgeeft, ban me maar. Wil ik alleen wel weten welk magazine voor ik geband wordt, weet ik tenminste waar ik niet heen moet voor een objectieve recensie.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 17:06]

Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 17:11 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 10 maart 2007 16:35 schreef Jenje het volgende:
Kolere ik verveel me: Tip; probeer tijdens het spelen eens naar elkaar te luisteren, aangezien het zo onstrak als de tering is en er regelmatig grove maatfouten gemaakt worden. Daarnaast is pijnlijk hoorbaar dat de muzikanten erg weinig ervaring hebben en erg weinig goed naar muziek luisteren, daar de gebruikte riffs van een gruwlijke kinderlijk nivo zijn. Daarnaast is het intro van Journey zo geript als de tering en zelfs daar worden dan fouten in gemaakt. En als je dat onder een grunt verstaat, dan gok ik dat je de baard nog niet in de keel hebt gehad.

Nee, dat versta ik niet onder een grunt, als je je oren uit laat spuiten voor je gaat luisteren hoor je dat het cleane zang en een grunt door elkaar heen is, je weet wel, de reden waarom er op de site vermeld staat dat de bassist backing vocals doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 17:12]

Rouwend in de Mist
Posted 10-03-2007 17:13 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 10 maart 2007 16:49 schreef Wansmaak het volgende:
Ah, ok, dat klinkt alweer een stuk logischer.

Ik zit ook net de oude demo te luisteren en de solo stond er toen nog niet op.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-03-2007 17:13 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

jenje heeft gelijk, je bent een enorme dove knakersukkel die niet in wil zien dat t geen muziek is dat je maakt maar slechts prutserig geluid wat niet eens in de buurt komt van metal, als ik jou was zou ik mn instrumenten verkopen en van dat geld een stuk touw, een balk en een stoel terugkopen. godsamme luister er dan zelf es naar...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2007 17:14 by spectre Profiel van spectre

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com