|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bring in the handtasjes! |
|
Je undersign *kuch* |
|
tja boeiend... Ter informatie, ik ben bezig met een nieuwe site, dit is een tijdelijk studioblog. Ik heb nu eenmaal geen tijd om alles meteen af te hebben. Maar ik ben blij met je oplettendheid hoor [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-12-2006 16:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Is een citaat. Und? @Spectre: Het is gewoon jammer en FRNK verdient beter [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 18-12-2006 16:16] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Argus "de hele wereld is gek behalve ik" met zn gedis pff |
|
Laat maar jongens. Ga zo door. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Toe, FRNK verdient het allerbeste! Spectre doet tenminste een poging, beetje muziek, beetje gelal, heel veel negerpr0n ... Wat doe jij om FRNK's leven dragelijker te maken Argus? HE? NIKS HE?? |
|
Ik ga echt niet bij zomaar een of ander bandje spelen hoor.. Heb genoeg aanboden gehad, maar bood het hier zelf aan. En dat doe'k alleen nog maar als iets echt goed is |
|
quote: Ik snap ook niet wat Argus nou bedoelt |
|
quote: |
|
quote:Dat heet reflectie. Hij is gewoon jaloers, als hij jou niet kan hebben, dan is niemand goed genoeg voor je! |
|
Arme hij. |
|
En ik maar denken dat ik ongesteld ben. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
Sinds kort tot toegetreden : Grindustry : www.myspace.com/grindustry De opnames zijn nog met de oude zanger, maar er gaat binnenkort nieuw spul opgenomen worden. |
|
Brute shit |
|
quote: En daarom is die site dus 'jammer'. Het doet af aan de band. Maar goed. Iets niet willen begrijpen is ook een kunst. Meer tijd besteed ik er in ieder geval niet aan. Ik hoop dat de nieuwe site beter aansluit bij wat de band kan. Dus. quote: Even adden dus [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 18-12-2006 17:02] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ยง quote: Jij hoopt maar lekker verder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tijd teveel? Oja, je was uitkeringstrekker nou heeee |
|
quote: Tijd te weinig quote: Nee hoor. Nevernooit niet. Ik ben nog nooit werkeloos geweest en zal dat ook nooit zijn. Ik heb mijn ontslag genomen maar dat gaat pas per 1-3-07 in en tegen die tijd heb ik "iets anders". |
|
enfin, ontopic!! Samples zijn lekker kerel!! Stoner for teh win |
|
Hahaha wat een gezanik in dit topic; het lijkt ZM wel... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hehehehe. Doe Ben de groeten.. ( is mijn zwager) |
|
Beginnetje van nieuw haknummertje : http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=642607 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |