|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
beukeuh [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2006 3:28] Je moeder. |
|
quote: Grappig stukje muziek |
|
Thnx. Lekker verder pielen en binnen afzienbare tijd de studio in, ja, dat lijkt me leuk |
|
quote: Laatste post van de bladzijde.. |
|
quote: *kick* |
|
Tis nie echt mn ding, maar het is wel lekker ingespeeld Snaackie!! |
|
Sick Snaack!! Vette shit Dissonanten ftw!! Gaat nog iemand overheen bleeren I assume? |
|
quote: En dat is t belangrijkste heeeeeeeee |
|
quote: Jullie hebben wel dezelfde maffe smaak, samen bandje starten? *hint* |
|
quote: Thnx Dissonanten for t3h w1nnn ja! quote: Uiteraarsch. Zou er graag zieke screamo achtige vocals bij horen, zoals DEP met de 1e zanger, en Patton achtig gefreak ofzo. Maar goed. Voordat we naar eeen dergelijke maniak op zoek gaan eerst maar wat arrangementen maken en zorgen dat wij die shit strak kunnen spelen. |
|
quote: Krijgt het project in ieder geval meer aandacht voor de webzijde dan CHD *hint... * Maar vette scheize Snaack! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Ah je was op de CHD site geweest? |
|
Welja, ik laat meteen maar iets heel anders horen waar ik mee bezig ben. Een 70 ties rock/ stoner achtig projectje. Is nu in de preproductie-fase, 2 nummers zijn helemaal uitgewerkt, incl zang. Vooralsnog is het een studioproject van een zangeres en ondergetekende (ik doe alle andere instrumenten), maar ik wil er eigenlijk wel een live-band van maken for fun.. En ik heb al een te gekke gitarist gevonden dus wie weet. We hopen er asap de studio mee in te gaan Instrumentale demo-tracks: idee #1 idee #2 Zo. En nu heb ik wel weer genoeg ge-ego-tript hier |
|
Nr1 klinkt al erg lekker, lekker geluid heb je dr ook voor Rauwe solo, heerlijk hehe Maar ff een joint bouwen dan, om het nog meer te kunnen waarderen.. |
|
quote: Het is altijd weer een raadsel wat jij bedoelt . Ik snap er ook deze keer geen hol van. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rammel, piep en kraack for t3h w1n, het moet gewoon smerig klinken Doet me denken aan een uitspraak van John Homme toen een collega van me monitors van Kyuss deed. Hij stapte op hem af met de mededeling dat zijn amp wel erg veel ruis ende piep had, waarop Homme doodleuk antwoorde dat hij, ook als hij niet speelde, wel aanwezig wilde zijn in het totaalgeluid, hehe. |
|
quote: Wow Snaack vette shit , ik ben met mijn band ook zoiets aan het "doen", gave shit ga zo door! |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja hoor Maar dat was dan wel om jou te bekijken @Spekje: Naast dat je site oogt als een CU2 pagina. "Update: beeing offline a long time As you would know, we spended a very long time creating the follow up of 'Error Spectre'." Je kan nog beter Jenje inhuren.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-12-2006 15:48] |
|
quote:O god een spelfoutje, wat errug zeg! En dat terwijl jouw nederlands doorgaans niet te volgen is [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 18-12-2006 16:00] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bitchfight! |
|
quote: Je hebt denk ik niet eens door wat er allemaal fout is. Maar goed Als jij denkt dat dat aan mij ligt, moet je dat vooral blijven denken lieverd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Oh die wrok van je wordt nu wel erg aandoenlijk hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |