![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote:Ja klinkt lekker! *voet-op-de-monitor* |
|||||||||
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|||||||||
|
heersch! haha |
|||||||||
|
Ja, wij hebben zojuist 2 afgemixte nummers gekregen, van onze demo. De zang/grunts word later opgenomen. www.myspace.com/sculptureband The trend is dead. |
|||||||||
|
damn, valse gitaar Verder : lekker dooroefenen, wordt vast wel wat [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-03-2007 17:32] |
|||||||||
|
quote: Valse gitaar? Simpel weg in D, in het begin kan het wel kloppen idd! Je we zullen goed dooroefenen The trend is dead. |
|||||||||
|
Joa klinkt voor veel lui ook vast wel ok hoor |
|||||||||
|
quote: Haha |
|||||||||
|
Even de bands waar m'n broer en wat vrienden in spelen promoten! The Inner Conflicts Ze spelen covers van oa Metallica, Kyuss, Pro-Pain, Slayer en Entombed. Astra Khan Black/deathmetal. Ze zijn nog op zoek naar een zanger(es) [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-03-2007 18:45] |
|||||||||
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|||||||||
|
quote: Yo..klinkt strak, lekker, beukt, 11 Mei heh, met CC hmmm die waren in Grunn wel strak live..kom kijken. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|||||||||
|
quote:\ Zozo digge vedde update hiero |
|||||||||
|
LAAAIIIIIPPUUHHHHHHHH... Zal alleen jou toms nog even omhoog gooien in sommige stukken.. maar dat doe ik stiekem tussendoor wel eem "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|||||||||
|
11 Mei maar even vrij houden. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Dat zeg ik ook en ik geen duimpie omhoog heh.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|||||||||
|
quote: zo beter |
|||||||||
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|||||||||
|
En voor ik vergeet "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|||||||||
|
quote: Heerscht. Alleen schrijf je Mieszko met een Z. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|||||||||
|
Mart laat weer eens kennen hoe grindverantwoord hij werkelijk is Al veranderd inmiddels [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-03-2007 20:33] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|||||||||
|
quote: Thank you a lot |
|||||||||
|
quote: Zieke shit, vanavond maar eens checken hoe dat live klinkt. |
|||||||||
|
Druid, smerige rock 'n roll. jullie zullen wel denken na het luiseren: he vet, een noise band. nee, dat is gewoon de slechte opnamekwaliteit. www.myspace.com/druiddruiddruid |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Heavy Metal |