![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja klinkt lekker! *voet-op-de-monitor* ![]() ![]() |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
heersch! haha ![]() |
|
Ja, wij hebben zojuist 2 afgemixte nummers gekregen, van onze demo. De zang/grunts word later opgenomen. www.myspace.com/sculptureband The trend is dead. ![]() |
|
damn, valse gitaar ![]() Verder : lekker dooroefenen, wordt vast wel wat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-03-2007 17:32] ![]() |
|
quote: Valse gitaar? Simpel weg in D, in het begin kan het wel kloppen idd! Je we zullen goed dooroefenen ![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Joa klinkt voor veel lui ook vast wel ok hoor ![]() ![]() |
|
quote: Haha ![]() ![]() |
|
Even de bands waar m'n broer en wat vrienden in spelen promoten! The Inner Conflicts Ze spelen covers van oa Metallica, Kyuss, Pro-Pain, Slayer en Entombed. Astra Khan Black/deathmetal. Ze zijn nog op zoek naar een zanger(es) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 28-03-2007 18:45] ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Yo..klinkt strak, lekker, beukt, ![]() ![]() 11 Mei heh, met CC hmmm die waren in Grunn wel strak live..kom kijken. ![]() ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:\ Zozo digge vedde update hiero ![]() ![]() ![]() |
|
LAAAIIIIIPPUUHHHHHHHH... Zal alleen jou toms nog even omhoog gooien in sommige stukken.. maar dat doe ik stiekem tussendoor wel eem ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
11 Mei maar even vrij houden. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat zeg ik ook en ik geen duimpie omhoog heh.. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() zo beter ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
En voor ik vergeet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Heerscht. ![]() ![]() Alleen schrijf je Mieszko met een Z. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Mart laat weer eens kennen hoe grindverantwoord hij werkelijk is ![]() Al veranderd inmiddels ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-03-2007 20:33] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Thank you a lot ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Zieke shit, vanavond maar eens checken hoe dat live klinkt. ![]() |
|
Druid, smerige rock 'n roll. jullie zullen wel denken na het luiseren: he vet, een noise band. nee, dat is gewoon de slechte opnamekwaliteit. www.myspace.com/druiddruiddruid ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |