IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Laat je band eens horen 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 17:45 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

je kan toch heel eenvoudig de triggermodule minder gevoeling afstellen...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-03-2007 17:48 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 12 maart 2007 17:45 schreef Aaaarco het volgende:
je kan toch heel eenvoudig de triggermodule minder gevoeling afstellen...

Blijkbaar is dat niet gedaan maar toch, het word nu toch al gemaakt .
Maar wat vond je er van?

The trend is dead.

waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 12-03-2007 17:49 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 17:19 schreef Cees het volgende:
Ja, ik heb wat ongemixte nummers van de demo op demyspace gezet. MAAR VOOR dat je het gaat luisteren wil ik je er even opwijzen: De triggers van de Bass Drum namen telkens 2 trilingen op, dus dat moet geknipt worden, en bij sommige dubble base stukjes nam die niet alles op vanwege een Flame... www.myspace.com/sculptureband

Cheers,
Cees

Dat is wel een voor uitgang, de bass is echt heel erg modderig, Naar mijn idee ook op sommige stukken niet helemaal goed gespeeld.

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-03-2007 17:51 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 12 maart 2007 17:49 schreef waterfiets het volgende:
Dat is wel een voor uitgang, de bass is echt heel erg modderig, Naar mijn idee ook op sommige stukken niet helemaal goed gespeeld.

Ja, maar het is een demo he... Het is geen cd... We hebben het dan ook in 8 uurtjes gedaan, waar 3 uur van af gaat met soundchekken enzo! En we hebben meer nummers maar dat ga ik er nu niet opzetten... En het moet nog afgemixt worden!

MAAR, ik denk dat je de bass van de drumms bedoelt he?

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-03-2007 17:52]

The trend is dead.

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 12-03-2007 17:57 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 17:51 schreef Cees het volgende:
Ja, maar het is een demo he... Het is geen cd... We hebben het dan ook in 8 uurtjes gedaan, waar 3 uur van af gaat met soundchekken enzo! En we hebben meer nummers maar dat ga ik er nu niet opzetten... En het moet nog afgemixt worden!

MAAR, ik denk dat je de bass van de drumms bedoelt he?

Nee meer de bass van de bassist, beetje ondermaats voor mijn idee, maar ik ben een mieren neuker op het gebied van bass spelen

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-03-2007 17:59 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 12 maart 2007 17:57 schreef waterfiets het volgende:
Nee meer de bass van de bassist, beetje ondermaats voor mijn idee, maar ik ben een mieren neuker op het gebied van bass spelen

Haha, dat kan kloppen.. Maar de zang word later opgenomen, en dan let je gelijk minder op de instrumenten. Maar wat vind je van het Geheel...

The trend is dead.

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 12-03-2007 18:03 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 17:59 schreef Cees het volgende:
Haha, dat kan kloppen.. Maar de zang word later opgenomen, en dan let je gelijk minder op de instrumenten. Maar wat vind je van het Geheel...

Over het algemeen vind ik het wel aardig, maar ik vind dat er nog wel het een en anders aan geknutseld kan worden, Veel oefenen dus!
Ik let over het algemeen meer op de instrumenten dan op de zang dus dat denk ik niet:p

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-03-2007 18:04 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 12 maart 2007 18:03 schreef waterfiets het volgende:
Over het algemeen vind ik het wel aardig, maar ik vind dat er nog wel het een en anders aan geknutseld kan worden, Veel oefenen dus!
Ik let over het algemeen meer op de instrumenten dan op de zang dus dat denk ik niet:p

Fijn om te horen, ja zeker... Maar morgen komt er een nieuwe zanger plus 2e gitarist langs, ben benield

The trend is dead.

waterfiets
Usericon van waterfiets
Posted 12-03-2007 18:08 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 18:04 schreef Cees het volgende:
Fijn om te horen, ja zeker... Maar morgen komt er een nieuwe zanger plus 2e gitarist langs, ben benield

Succes, binnenkort maar is wat van mijn band posten, tis alleen geen metal

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:17 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 12 maart 2007 17:48 schreef Cees het volgende:
Blijkbaar is dat niet gedaan maar toch, het word nu toch al gemaakt .
Maar wat vond je er van?

wat ik ervan vind...Ik vind t belachelijk dat je muziek wat nog niet af is (mix, zang...) al op myspace zet... heb dan effe geduld en maak t af zodat je t kan laten horen op de manier zoals jij wil dat t naar buiten gebracht moet worden... maar goed ieder zn ding enzo... muzikaal heb ik geen zin om er nu iets over te zeggen, dat doe ik wel als t af is, en nee dat betekent niet dat ik er nu negatief over ben!

Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 12-03-2007 18:20 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

arco is wakker

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:24 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

waarom wakker....?

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-03-2007 18:27 by Jällö Profiel van Jällö

Niks mis met ruwe mixen hoor, ik wordt alleen strontziek van dat eeuwige ge-maar.

"Ja maar, het is maar een demo he en we hebben het ook maar in x uur opgenomen hè. Ja maar... de drummer was verkouden en het is nog niet afgemixt hè. Ja maar, dit was ook maar een repititie hè."

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-03-2007 18:31 by Cees Profiel van Cees

Toch maar even er afgehaald, aangezien...Het ook niet handig is als zaaltjes/podiums dit horen terwijl het nog niet afgemixt is!

Ik zal wel even over een weekje een nummertje online zetten als die afgemixt is! Maar ik bedank de mensen even die even geluisterd hebben!

The trend is dead.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:31 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

precies. plaats het en zeg KIJK HIER STAAN WE VOOR >>> GODVERDOMME!!!!! ... of doe t niet EN PLAATS DAN OOK NIX...

als je t doet omdat je reacties wil ter completering ( wat ik overgens redelijk bezopen vind want je dient zelf toch een goed beeld te hebben van wat je maakt...)plaats het dan niet publiekelijk maar ergens een linkje naartoe en blablablaenzofuck

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-03-2007 18:31 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 12 maart 2007 18:31 schreef Cees het volgende:
Toch maar even er afgehaald, aangezien...Het ook niet handig is als zaaltjes/podiums dit horen terwijl het nog niet afgemixt is!

Ik zal wel even over een weekje een nummertje online zetten als die afgemixt is! Maar ik bedank de mensen even die even geluisterd hebben!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 12-03-2007 18:35]

Cees
Usericon van Cees
Posted 12-03-2007 18:35 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 12 maart 2007 18:31 schreef Aaaarco het volgende:
precies. plaats het en zeg KIJK HIER STAAN WE VOOR >>> GODVERDOMME!!!!! ... of doe t niet EN PLAATS DAN OOK NIX...

als je t doet omdat je reacties wil ter completering ( wat ik overgens redelijk bezopen vind want je dient zelf toch een goed beeld te hebben van wat je maakt...)plaats het dan niet publiekelijk maar ergens een linkje naartoe en blablablaenzofuck
]
En gelijk heb je . Tjah, en nu ga ik weer even verder met elektrotechniek BAH.

The trend is dead.

Butcher
zombie flesheater
Usericon van Butcher
Posted 13-03-2007 12:44 by Butcher Profiel van Butcherhttp://www.myspace.com/burialground666

Burial Ground , horrormetal uit West-Vlaanderen (België )

http://www.myspace.com/burialground666

Demo "And there shall be nights of terror" komt er aan

Death is not the end !!! Gore Forever !!!

Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 16-03-2007 14:19 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 12 maart 2007 11:16 schreef Snaack het volgende:
Bestaat dat, genre-gebonden toonladders?

Tuurlijk bestaat dat.. je hebt per stroming typerende toonladders, accoorden en accoordenschema´s, dat is meestal een van de eerste indicatoren met wat voor genre je te maken hebt.
De ritmes d´r dan nog bij, en de zang... weet je eigenlijk al hoe je het moet categoriseren.
Let wel, als je het echt goed kan wordt alles wat op maar 1 genre uitkomt dus saai en voorspelbaar, echt geen lol aan om dat soort shit te weten.

Overigens ben ik erop tegen om muziek volgens de regels van welk genre dan ook te bekijken omdat ik in alle genres dingen kan vinden die ik geweldig vind en graag in metal terugzie... latin ritmes, vage jazzy melodieèn die door elkaar lopen, hiphopbeats... het gebruik van valse noten in sommige genres... bewust gebruik van dingen die naast het ritme zitten om een bepaald gevoel te wekken... dat soort geintjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-03-2007 14:33]

Rouwend in de Mist
Posted 16-03-2007 14:19 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

check dit dan nog eens even www.myspace.com/perdishon

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2007 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 maart 2007 14:19 schreef Rouwend in de Mist het volgende:
Tuurlijk bestaat dat.. je hebt per stroming typerende toonladders, accoorden en accoordenschema´s, dat is meestal een van de eerste indicatoren met wat voor genre je te maken hebt.
De ritmes d´r dan nog bij, en de zang... weet je eigenlijk al hoe je het moet categoriseren.
Let wel, als je het echt goed kan wordt alles wat op maar 1 genre uitkomt dus saai en voorspelbaar, echt geen lol aan om dat soort shit te weten.
Heel gaaf, hoe je dat doet, net doen alsof je er daadwerkelijk wat vanaf weet.

spectre
Usericon van spectre
Posted 16-03-2007 14:25 by spectre Profiel van spectre

Vrij standaard det metal, niet mijn ding.

De zanger zingt vaak langs de muziek heen en zijn zangstem vind ik ook niet echt geweldig.

De drummer is ook niet altijd even strak trouwens.

Optreden in Enschede zou trouwens niet zo gek zijn aangezien dit soort spul erg in trek is hier.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2007 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

samen met CHD?

spectre
Usericon van spectre
Posted 16-03-2007 14:28 by spectre Profiel van spectre

Nee ervoor dan, mocht het moeten..

Dat gaat echt niet klinken gekke Jenje, 2 bands tegelijk op 1 podium

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Rouwend in de Mist
Posted 16-03-2007 14:29 by Rouwend in de Mist Profiel van Rouwend in de Misthttp://www.myspace.com/branislavplesa

quote:
Op 16 maart 2007 14:25 schreef spectre het volgende:
Vrij standaard det metal, niet mijn ding.

De zanger zingt vaak langs de muziek heen en zijn zangstem vind ik ook niet echt geweldig.

De drummer is ook niet altijd even strak trouwens.

Optreden in Enschede zou trouwens niet zo gek zijn aangezien dit soort spul erg in trek is hier.

Cool, wanneer? Vraag ik ze effe of ze kunnen en contact met je op willen nemen.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com