|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
je kan toch heel eenvoudig de triggermodule minder gevoeling afstellen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dat is wel een voor uitgang, de bass is echt heel erg modderig, Naar mijn idee ook op sommige stukken niet helemaal goed gespeeld. |
|
quote: Ja, maar het is een demo he... Het is geen cd... We hebben het dan ook in 8 uurtjes gedaan, waar 3 uur van af gaat met soundchekken enzo! En we hebben meer nummers maar dat ga ik er nu niet opzetten... En het moet nog afgemixt worden! MAAR, ik denk dat je de bass van de drumms bedoelt he? [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 12-03-2007 17:52] The trend is dead. |
|
quote: Nee meer de bass van de bassist, beetje ondermaats voor mijn idee, maar ik ben een mieren neuker op het gebied van bass spelen |
|
quote: Haha, dat kan kloppen.. Maar de zang word later opgenomen, en dan let je gelijk minder op de instrumenten. Maar wat vind je van het Geheel... The trend is dead. |
|
quote: Over het algemeen vind ik het wel aardig, maar ik vind dat er nog wel het een en anders aan geknutseld kan worden, Veel oefenen dus! Ik let over het algemeen meer op de instrumenten dan op de zang dus dat denk ik niet:p |
|
quote: Fijn om te horen, ja zeker... Maar morgen komt er een nieuwe zanger plus 2e gitarist langs, ben benield The trend is dead. |
|
quote: Succes, binnenkort maar is wat van mijn band posten, tis alleen geen metal |
|
quote: wat ik ervan vind...Ik vind t belachelijk dat je muziek wat nog niet af is (mix, zang...) al op myspace zet... heb dan effe geduld en maak t af zodat je t kan laten horen op de manier zoals jij wil dat t naar buiten gebracht moet worden... maar goed ieder zn ding enzo... muzikaal heb ik geen zin om er nu iets over te zeggen, dat doe ik wel als t af is, en nee dat betekent niet dat ik er nu negatief over ben! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
arco is wakker http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
waarom wakker....? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Niks mis met ruwe mixen hoor, ik wordt alleen strontziek van dat eeuwige ge-maar. "Ja maar, het is maar een demo he en we hebben het ook maar in x uur opgenomen hè. Ja maar... de drummer was verkouden en het is nog niet afgemixt hè. Ja maar, dit was ook maar een repititie hè." Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Toch maar even er afgehaald, aangezien...Het ook niet handig is als zaaltjes/podiums dit horen terwijl het nog niet afgemixt is! Ik zal wel even over een weekje een nummertje online zetten als die afgemixt is! Maar ik bedank de mensen even die even geluisterd hebben! The trend is dead. |
|
precies. plaats het en zeg KIJK HIER STAAN WE VOOR >>> GODVERDOMME!!!!! ... of doe t niet EN PLAATS DAN OOK NIX... als je t doet omdat je reacties wil ter completering ( wat ik overgens redelijk bezopen vind want je dient zelf toch een goed beeld te hebben van wat je maakt...)plaats het dan niet publiekelijk maar ergens een linkje naartoe en blablablaenzofuck In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 12-03-2007 18:35] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:] En gelijk heb je . Tjah, en nu ga ik weer even verder met elektrotechniek BAH. The trend is dead. |
|
Burial Ground , horrormetal uit West-Vlaanderen (België ) http://www.myspace.com/burialground666 Demo "And there shall be nights of terror" komt er aan Death is not the end !!! Gore Forever !!! |
|
quote: Tuurlijk bestaat dat.. je hebt per stroming typerende toonladders, accoorden en accoordenschema´s, dat is meestal een van de eerste indicatoren met wat voor genre je te maken hebt. De ritmes d´r dan nog bij, en de zang... weet je eigenlijk al hoe je het moet categoriseren. Let wel, als je het echt goed kan wordt alles wat op maar 1 genre uitkomt dus saai en voorspelbaar, echt geen lol aan om dat soort shit te weten. Overigens ben ik erop tegen om muziek volgens de regels van welk genre dan ook te bekijken omdat ik in alle genres dingen kan vinden die ik geweldig vind en graag in metal terugzie... latin ritmes, vage jazzy melodieèn die door elkaar lopen, hiphopbeats... het gebruik van valse noten in sommige genres... bewust gebruik van dingen die naast het ritme zitten om een bepaald gevoel te wekken... dat soort geintjes. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 16-03-2007 14:33] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
check dit dan nog eens even www.myspace.com/perdishon check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote:Heel gaaf, hoe je dat doet, net doen alsof je er daadwerkelijk wat vanaf weet. |
|
Vrij standaard det metal, niet mijn ding. De zanger zingt vaak langs de muziek heen en zijn zangstem vind ik ook niet echt geweldig. De drummer is ook niet altijd even strak trouwens. Optreden in Enschede zou trouwens niet zo gek zijn aangezien dit soort spul erg in trek is hier. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
samen met CHD? |
|
Nee ervoor dan, mocht het moeten.. Dat gaat echt niet klinken gekke Jenje, 2 bands tegelijk op 1 podium Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Cool, wanneer? Vraag ik ze effe of ze kunnen en contact met je op willen nemen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |