|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Onze band en kelderdemo kan je vinden op: http://www.valgard.be De kwaliteit van de opname is niet optimaal, omdat het gewoon in onze kelder is opgenomen. Verder zijn we ook nog maar 4 maanden bezig. Laat gerust horen wat jullie ervan vinden. We hebben een metalen huid, dus kunnen wel wat kritiek verdragen. Vrienden en familie zeggen toch altijd dat het goed is, daarom dat we ook eens van echte kenners willen horen wat ze ervan vinden. Alvast bedankt! |
|
Beste Gemene lepel, Over rouwend in de mist zal ik het hier maar niet gaan hebben, daar lopen al zoveel topics over! .Als je geen kritiek kan verdragen, moet je ook niks neerpoten in een forum hé. Alvast bedankt voor de commentaar! We zouden de band graag aanvullen met een zangeres. In Nederland groeien die blijkbaar aan de bomen, maar hier zijn ze precies dun gezaaid. De opnamekwaliteit is inderdaad niet goed, maar ben er toch tevreden over omdat het mijn eerste eigen opname is. Nogmaals bedankt! |
|
www.myspace.com/suddenthrash eerste demo verder geprobeerd om ons meer op bay area thrash te richten. benieuwd naar reacties |
|
quote: Doet me trouwens een beetje denken aan oude Thyrfing (mede door de slechte opname ). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: ik vind de zang even wennen maar het beukt verder erg lekker edit: moet wel meegeven dat er een heerlijke 80ies sound in zit [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-04-2007 11:50] Je moeder. |
|
edit 2: eigenlijk is dit behoorlijk vet edit op de edit 2: dat was dus bedoeld als edit!1 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-04-2007 11:53] Je moeder. |
|
quote: Ik ken Thyrfing helaas niet. Moet ik het opvatten als een compliment? |
|
quote: Klinkt lekker vlotjes. Alleen lijkt mij de zang wat raar gemixt. De zang lijkt buiten het geheel te staan. Metal on! [Dit bericht is gewijzigd door belinned op 05-04-2007 20:26] |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Thyrfing is best om aan te horen, ik raad aan dat je 't een keer opzoekt! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Doet me erg denkken aan demo opnames van griekse blackmetal bands zoals rotting christ. Best gaaf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Jullie zijn erg vriendelijk voor ons! Mercikes voor de moeite! Ik had eigenlijk wat schrik om hier in dit forum iets te posten, nadat ik gelezen heb wat misty in the mourning overkomen is. |
|
quote:*proest* |
|
Het is ook niet dat MM verschrikkelijk slecht is. Ik heb echt wel brakkere bands gehoord. Het is gewoon het feit dat RIDM een ongeloofelijke botmongool is waardoor hij zoveel kritiek krijgt . Met een open houding krijg je gewoon normale feedback, met een houding als RIDM word je een lachobject. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
klinkt best lekker belinned |
|
quote: Mercikes! |
|
quote: Doomy, dit is echt wel doomy! |
|
|
|
Laatste nrtje wat 'af' is als demoversie ook geupload; http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=642607 > LF_Track11 > op hi-fi drukken blast'n gvd! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-04-2007 0:44] |
|
quote: Leuk frnk! Mister Disonant |
|
Meer bas! Maar klinkt behoorlijk gaaf man. |
|
haha ja idd thanks beiden bas en 2x grunt enzo komen nog ja |
|
quote: Dat klinkt zekker lekker FRNK. Morgen maar eens op wat luider volume draaien. |
|
quote:Ik moet zeggen dat ik het soms wel moeilijk te luisteren vind |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |