|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Vette shit ratje! En coole strot ook, helemaal voor een vrouw. Afwisseling enzo |
|
Obtuse: Intense Grindcore/Metal. 2 nrs van de nog te verschijnen split met Mumakil (Zwitserland) & Third Degree (Polen) zijn te beluisteren op: www.myspace.com/obtusegrind En ze zijn hier te downloaden: http://www.obtuse.nl/mp3/that_mirryll.mp3 http://www.obtuse.nl/mp3/away.mp3 |
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ook lekker!! En met Andres "da moe'j nie weer flikkn want dan brek ik oe alle vingers" op de plank hehe |
|
quote: deze heb ik nog niet eens gehoord... vaag.. de begin riff is al haarrrdd bekkens mischien iets teveel op de voorgrond? ze overstemmen de gitaren een beetje Zal straks even wat nieuwe MyGreatDevastator posten.. ik ben sinds kort toch de nieuwe bassist/en producer/mixer. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-07-2006 20:22] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heb je al wel gehoord pipo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:ghegh hoe dat dan?? |
|
o zo! nou cool man, donders vette band, gefeli |
|
my great devastator heerst idd, gaaf! Je moeder. |
|
Helaas, Terrorist Raymond is niet meer, dus de meest geniale muziek van deze eeuw zal niet meer geproduceerd worden. Dank u voor de aandacht. |
|
fasttracker is verdwenen bij je schijfcrash? Je moeder. |
|
Klein stukje MGD dus... ieeettsjjesss teveel gelimit, hence the digitale distortion bij de tomhits maargoed.. ik ben nog niet echt serieus begonnen met mixen.. het is nog even een coole sound vinden waar ik naar wil streven op dit punt erggg klein stukje maar ik ben nog niet tevree over de rest hehehe... morgen maar even wat meer. http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=579059 [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-07-2006 21:48] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
klinkt lekker vet maar ik mis de rauwe chaos van live, misschien iets minder 'gelikt' maken en iets meer rauw laten? en waar is de zang? klinkt iig goed ze heersen zowiezo live Je moeder. |
|
ooohh wacht maar af er is nog genoeg rauwe chaos Maar idd, ik wil er zelf ook nog wat meer nasum in draaien "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
quote: Euhm, wie? |
|
Andres "da moe'j nie weer flikkn want dan brek ik oe alle vingers" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wel lastig om dat op je paspoort te krijgen |
|
www.myspace.com/pantarheimetal Rauwe tape opname, stelt niet al te veel voor. Het nummer is wel gaaf trouwens.. |
|
Ik zou niet weten over wie het gaat.. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Henri Andres. En die zei dat ooit es tegen me. Of speelt die niet bij Bloodsin? |
|
quote: Whahaha, ja het klinkt wel als de Hendri die bij mij in de Bloodsin speelt.. Dat hij Andres heete wist ik dan weer niet.. Wat ik wel wil weten is waarom hij zoiets tegen je vertelde...? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |