|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet mijn muziek maar ik kan het wel waarderen Succes ermee |
|
quote: Ja, de drummer van Annatar die drumt nu ook volgens mij met metranoon, dacht ik. The trend is dead. |
|
Ik oefen eigenlijk altijd met metronoom. Tot nu toe heb ik nog nooit wat opgenomen met click. Ben dat met de volgende elexorien wel van plan, met Dr doom mag het wel wat zwabberen das wel grind |
|
quote: lol Grind is toegestaan om uit de maat te gaan |
|
Dat niet, maar een beetje vertragen of versnellen is niet zo'n drama |
|
Blastmaster, pas je sig eens aan, nu kom je op de myspace van 1 of andere punkert Edit: Hmmz heel erg grind klinkt dat dr. doom eigenlijk niet eens.. meer gewoon death. Maar wel oke [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 06-03-2007 16:51] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
idd |
|
ja jung! weestwel Drdoomgrind is het juh "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh jae is ok suh |
|
Hest de wachtwurden al? must martmaximus moar eem om vragen. kest uhm ek eem speese weestwel? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh jae is oek zoe. Ik zie wel ff anders maak geheel tegen mijn principe wel ff een myspees veur mijzelf |
|
moai hoekje muzyk dat Drdoom, blikstjinders. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Nieuw nr Docile Online! www.myspace.com/docilemetal check it out en laat even weten wat je er van vind. JJ Docile |
|
Vet |
|
niet slecht |
|
www.myspace.com/zelfhaat (ik als "zanger") If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Ik vind het lachwekkend, net als Countess BLOED IN DE SNEEUW! |
|
wat is er zo lachwekkend aan? Mogen negatieve emoties niet meer in de metal ofzo? Is het nu echt alleen maar als een hersenloze aap bier tanken en net doen alsof je lol hebt? [Dit bericht is gewijzigd door Macabre op 07-03-2007 0:34] If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Beinvloed door: satan. Dat is jouw goed recht. En mijn goed recht is daarom te lachen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Nouja ik kan dat soort muziek echt niet serieus nemen maar als jij er plezier in heb hou ik je niet tegen Meer het feit dat ik het persoonlijk geen muziek vind, maar dat zal jij vast over de muziek denken die ik luister, je hebt iig een smile op m'n gezicht gezet toen ik dat luisterde dus ja ik heb er zeker lol in |
|
Is je band laten zien ook te veel off topic? Nieuwe basist en nieuwe foto's... Nera K heeft ze geschoten.. IK vind ut erg cool.. In het kader van "Laat ik mn bannd nog maar eens laten horen dan.." Een "nieuw" live clipje. http://www.youtube.com/watch?v=tUd0BvfuB88 |
|
Dat zijn mooie plaatjes inderdaad, alleen bij de eerste.. wat kijkt de voorste meneer verdrietig |
|
Hehehe, hij had het koud.. ( man word al een dagje ouder) Was afgelopen zaterdag tussen de buien door in een t shirtje.. |
|
quote: Ghehe okee dan mag dat Zij maakt eigenlijk altijd wel mooie sfeervolle plaatjes, nice! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |