|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee nee, jij mag je niet beroepen op onwetendheid, Conniemus! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 10-03-2007 20:09] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hmmm niet mijn ding. En de overgang van rustig naar snel is wel heel abrupt. Oh ja Heil Satan.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nee okee, ik zou er ook niet op in moeten gaan.. hebben jullie gelijk in. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Waarom haal je het feit dat er nog geen recensies in magazines staan dan überhaupt aan? Want dat was ook al completely beside the point, dan was mijn argument waarin ik daar op in ging en uitweidde over mijn manier van naar muziek luisteren als boeker toch een flink stuk steekhoudender. En ja..... Metaal Aap om precies te zijn And Proud of it... stoerste chinese sterrenbeeld dat er bestaat [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 20:37] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Dat is niet mijn automatisch verweer hoor... zo wil Jenje het graag laten lijken, maar ik vind het tof dat je er vanuit gaat dat wat er op de demo staat ook echt de bedoeling is, want we hebben drie jaar lang gewerkt om de muziek PRECIES zo te krijgen. Dat het niet je ding is, nou ja jammer... ken beure, smaken verschillen. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Best vet eigenlijk, strak gespeeld in ieder geval. Ik vond alleen de zang een beetje jammer... maar ja, grindcore is mijn ding ook niet, en ik had persoonlijk iets meer met de beats gedaan, iets interessanter zodat je lekker apart staat van andere Grind bands, meer een eigen geluid hebt.... Maar dat is smaakgebonden natuurlijk en om heel eerlijk te zijn zie ik Grindliefhebbers hier wel mee uit hun dak gaan. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik heb net een kwartier van mijn tijd aan dat MistyMourning verspild. Dit is zeldzaam kut. De zanger is zo slap en ongeïnteresseerd dat hij net zo goed de achterkant van een pizzadoos had kunnen oplezen, daarbij is het meestal vals ook. De gitaren zijn er maar doen niks, geen interessante riffs, geen melodie, gewoon niks. De drums klinken alsof ze op zo'n BartSmit setje ingetikt zijn. Het gaat gewoon nergens over, roept geen emotie op, heeft geen sfeer, geen technische virtuositeit. No redeeming qualities whatsoever. Enige pluspunt van deze bagger is dat het mij enigszins aan Virus doet denken. Qua stijl enigszins vergelijkbaar maar dan wel goed...geniaal zelfs: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1128727 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hmmm ik vond Virus nou eigenlijk niet zo... het is net (de meest standaard vorm van) Mathcore, maar dan met minder heftige distortion... maar niet slecht inderdaad. Ach, smaken verschillen, ik persoonlijk zou echt niet naar een concert van Virus gaan... mischien als ik geld toe kreeg. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 21:07] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Vandaag Demo met met band opgenomen, erg goed ingespeelt. Dus ik zal als ik de 1e mix/ruwe mix binnen hebt op de myspace gooien! The trend is dead. |
|
quote:Zo zullen de meeste mensen hier ook denken over een concert van jouw bandje... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-03-2007 21:26] Fuck the world and fuck you |
|
www.myspace.com/dracovic Okee... ik denk ik geef het een kans. Mijn eerste gedachte was... tering wat is dit standaard blackmetal.... maar toen hoorde ik de intro van Regression en was ZEER verbaasd, je had net mijn mening weer compleet veranderd, toen de archetypische blackmetal weer terugkwam. D'r zitten af en toe echt heel erg verrassende dingen in en hele sfeervolle stukken, maar alles d'rtussen klinkt als 13 in een dozijn blackmetal, wat ik erg jammer vindt, het lukt muzikanten namelijk vrijwel nooit om mij op zo'n manier te verrassen. Ik zou een band bij elkaar zoeken zodat je feedback krijgt van meerdere mensen, dan krijgt het waarschijnlijk een heel eigen geluid.. zoals het nu is... saaie boel met af en toe een leuke verrassing. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
http://www.myspace.com/fyreheadtheband VET!!! Te jammer dat er geen zang bij zat... Moet toegeven dat ik het niet superorigineel vind, maar ik stoor me er in ieder geval niet aan, en d'r komt niet spontaan een band in me op waar het te veel op lijkt, knap staaltje! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
www.myspace.com/obscuris Lekker hoor, gewoon niet moeilijk doen maar beuken deathmetal... alhoewel ik het mee vind vallen met de blistering speeds en het niet superorigineel is zitten er toch heftige tempowisselingen in (hou ik wel van), hou me op de hoogte wanneer jullie optreden, ik kom wel kijken een keer. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Spreek voor jezelf ja... voor zover ik het heb kunnen tellen staat het gelijk nu, en laat het nou net zo zijn dat ik de mensen die wel positief geweest zijn over mijn muziek echt niet ken, ik durf te wedden dat Jenje niet hetzelfde kan zeggen over de mensen die op mij af hebben lopen geven. En dan doe ik nog alsof ik niet doorheb dat het taalgebruik teveel op dat van Jenje lijkt en ze hem (vervang hier en daar een woord voor een synoniem) napraten. Tsk tsk tsk... dat soort shit uithalen en dan mij kleinzerigheid verwijten. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 10-03-2007 22:38] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: ??????????????????????????????????????????? hier voor jou http://www.doof.nl/archief/2006/05/gehoor_terug_do.php In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Sinds Meshuggah komen er steeds meer Mathcore bands, en het wordt steeds moeilijker om in dat dat genre een eigen geluid te hebben en op de een of andere manier blijft alles gewoon klinken als een slap aftreksel van wat Meshuggah deed. Als jij wilt beweren dat Virus niet heel erg standaard mathcore toonladders en ritmes gebruikt heb jij gewoon nog niet goed opgelet op wat die grapjassen spelen. Oh en... die samples van 10 seconden.... Pathetic... zijn ze zo gierig dat hun fans niet een serieuze preview mogen? Maar mathcore is wel echt mijn ding (betekent niet dat ik meteen alleeen maar Mathcore ga spelen, ik heb een deathmetal band, een technische thrashmetalband, een melodic death grunge band, een hardrock band en ik schrijf voor de lol zo leip mogelijke Matthcore/Mathmetal.. kijk eens even goed in de spiegel voor je iemand die 24/7 met muziek bezig is af gaat kraken... je zet jezelf alleen maar voor paal), expres lekker zo moeilijk mogelijk doen op je instrument, kicke toch? [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 11-03-2007 15:16] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: LoL, als je 24/7 met muziek bezig bent betekent nog niet dat je "goed" bent, door jezelf steeds zo op te stellen ga je niet snel serieus genomen worden. |
|
Mathcore toonladders? Nieuw zeker. |
|
quote: mathcore toonladders, gebasseerd op dissonante accoorden? man sommige lui slaan echt onzin uit |
|
quote: Dus jij leeft van je muziek ja? Of loop je bij de steun? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: wie in nederland kan er van een "extreme" muziek soort leven? |
|
Tja.. daarvoor moet je in zweden wonen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Mathcore toonladders.. is dat niet lokrisch ? Niet in gebruik, maar wel bekend.. ? Anyway, niet echt een nuttige discussie dit.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |