|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Whahahahahaha... |
|
even weer onder de aandacht brengen Control Human Delete --> Industrial Black 'The Creation Equivalence Principle' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nieuwe drummer? |
|
Ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Beter als de vorige .. |
|
Klopt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
http://media.putfile.com/geit---hoe-dronten-binnen-6-dagen-overleed Dutch cult. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-08-2006 12:27] |
|
quote: Beter DAN de vorige www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
even weer onder de aandacht brengen Control Human Delete --> Industrial Black 'The Creation Equivalence Principle' Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Now playing.. blijft een briljant nr |
|
Wacht maar tot je de rest hoort Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stoffig, maar m'n favorietje: Harrow Call of the Unborn r 1997 soundholic co.ltd japan / produced by harry wijering & erik de boer / recorded at harrow productions holland / mixed by joe comeau & sebastian marino at filthy tracks new york / shcd1-0010 Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
Hier ook al jaren favorietje ja gvd frnzl, doe je nog wat met je strot tegenwoordig? |
|
Das Onslow! Hehe gaaf man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: giet er nog wellus een whiskietje doorheen [Dit bericht is gewijzigd door frnzl op 19-08-2006 0:16] Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
|
|
Wolversveen - Mijn Ziel is van Vlees Dit is een oud nummer afkomstig van een split cd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gvd wat smerig |
|
Nieuwe zooi is met een echte drummer, en klinkt allemaal flink wat zwaarder. Binnenkort kan ik wel wat online zetten daarvan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah vettig niet my kind of muziek, maar het sfeertje dan weer wel. ofzo. Zieke strot man |
|
Dank ik gooi je wel wat over de msn mocht je willen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik had deze een tijdje terug al eens gepost en toen was er wat kritiek op de drums. Dit is nog steeds precies dezelfde drum, alleen heb ik wat effecten eraf gehaald. Tevens heb ik er nog een basgitaartje bij ingespeeld. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=AADCC36C45B81A22 Hehe, en nog wat van mijn wereldberoemde "artwork"; Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehehehe aan dat artwork te zien is dit de nieuwe Joyless |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |