|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat betekent Perdishon? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Vraag het Bjorn als hij binnenkort bij je komt met zijn band Bloodsin, Enschedese DM. Ik kan en ga je er niet bij helpen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Naar de kloten check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
als in 'op weg naar lullen' ??? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Inderdaad. Vind het nogal standaard allemaal, behalve dan dat gekrijs.. dat was verschrikkelijk. |
|
Zijn vast liefhebbers voor te vinden, ik meer van zang die in de maat zit .. Verder +1 op bovenstaande meningen. |
|
Volgens mij is dit ook zo'n zanger die het presteert om uit de maat de bangen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oe ja, zeker! Dat is altijd zo donders knap ... ik ben altijd blij dat ik dan niet de gitarist ofzo ben, ik zou dan ter plekke mijn zanger een rottrap verkopen |
|
Wij hadden een zanger die ging van die 80's rock moves doen in een exhumed kloon band haha. Jammer dat die band dood is, dat waren nog eens tijden [Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 16-03-2007 18:13] |
|
Ik ken een niet nader te noemen doomband waarbij de zangers bij gebrek aan teksten kortjakje gingen grunten |
|
Als ik in die band gitarist zou zijn, zou ik die zanger meteen een rottrap verkopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gelukkig zijn die gitaristen klein en nederig MWUAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
Ik vind de mix niet helemaal lekker, verder een beetje standaard maar ja dit zal live vast wel lekker knallen. |
|
quote: Mix is inderdaad niet heel erg goed, maar goed. Verder is live knallen met onze waarschijnlijk ietwat standaard death metal wel de bedoeling |
|
Zie mijn post over standaard niet als slecht hoor, ik bedoel als je iets mooi vind kan je dat niet genoeg horen. Is dit de final mix? |
|
quote: hehe, ik zie standaard ook niet als slecht. Dit zijn promonummers, om mensen even een idee geven van de nieuwe Erebus. Het is natuurlijk het plan om uiteindelijk een full length van degelijke kwaliteit te maken. |
|
Lekker beukn man! Klinkt vet (kan wat strakker tho ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-03-2007 3:28] |
|
Klinkt niet slecht, tis wel erg vooruit gegaan bij erebus succes verder |
|
http://www.myspace.com/hymirband Band waar ik volgende week Auditie heb |
|
Klinkt vet, alleen in dat 1e nummer stoor ik me nogal aan 't drumgeluid. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
Jullie zijn denk ik wel 1 van mijn favoriete nederlandse bands Maar iets meer mid en iets minder rond de 120 hz op de bass mocht wel, hij rommelt een beetje onder anders door. |
|
Thanks man! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |