|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ZAAL OPEN 19:30 UUR AANVANG 20:00 UUR ENTREE €15,00 VVK 18-07 http://www.tivoli.nl/ met ook nog Insomnium. |
|
WTF Naast de deur voor mij! Ik ben d'rbijjjjj (voor KoK dan he) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaafheid, Eens kijken of ik daar nog bij kan zijn! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Andere data zijn: Vr Sep. 22 - NL - Rotterdam - Baroeg Za Sep. 23 - NL - Amsterdam - Melkweg Zo Sep. 24 - BEL - Antwerp - Hof ter Loo |
|
Keep of Kalessin live |
|
YEAH! |
|
Wauw! Gaat de helling weer metal boeken? Hopen dat ze dat meer gaan doen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Father Damian op 20-07-2006 22:43] |
|
de helling.. nooit geweest.. es testen [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 20-07-2006 22:46] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Damn kan niet reserveren, je moet gewoon een kaart halen. Maar eens doen dit weekend. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hier ga ik erg hard bij zijn Zenial |
|
Baroeg of Helling? ga eens slapen jij. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
AAAARGH toen No Gay Black Metal dit door sms-te kreeg ik gewoon fokking kippevel, dikke vette HEERSCH Zekers te weten bij zijn wat er ook gebeurd, Satyricon www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik sliep al Misschien wel baroeg, helling en melkweg Zenial |
|
Aanwezig! |
|
Godver, waarom niet wat noorderlijker She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Godver, waarom altijd dat gezeik Groningen - Utrecht is 2 uurtjes reizen, echt een onoverbrugbare afstand natuurlijk. |
|
quote:Ja, we gaan na de eerste show met z'n allen in de tourbus naar Duitsland, om vervolgens weer een week later terug te rijden naar Nederland om daar 1 show te doen. Dat is toch niet efficient man. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: AANWEZIG!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Omdat het nogal onlogisch is om 3 concerten alleen in de Randstad te geven. Als het nou gewoon zuid, midden en noord Nederland zou zijn (013, GVH, Vera) dan hebben meer mensen de kans om ze te zien. En trouwens, ik ben Nederlander, dus ik mag graag over dingen zeuren [Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 21-07-2006 13:45] She Said Destroy in Black New York |
|
Als er een keer wat in het noorden is zit ook altijd iedereen te zeuren dus.... [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 21-07-2006 14:55] |
|
quote: Jawel hoor! Genoeg... en ik vind het ook maar CHOLERA, maar goed... misschien kan er iets geregeld worden met vervoer ofzo. Hm.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ik heb het over de zalen man... Wat denk jij nou |
|
Ja man, Baroeg denkt nu: "Hmmm, ik ga deze package niet halen want anders kunnen de mensjes in Groningen het niet zien, laat ik de Vera maar eens bellen". Als andere zalen deze package hadden willen hebben hadden ze of meer moeten betalen of eerder moeten happen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tsja met een band als Satyricon zullen ze allemaal toch wel volle bak hebben, hoe dicht bij elkaar het ook is.... Ik vind het ook kut dat het allemaal zo'n eind weg moet zijn, maar we verzinnen wel wat. don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Volgende pagina |