|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ZAAL OPEN 19:30 UUR AANVANG 20:00 UUR ENTREE €15,00 VVK 18-07 http://www.tivoli.nl/ met ook nog Insomnium. |
|
WTF Naast de deur voor mij! Ik ben d'rbijjjjj (voor KoK dan he) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaafheid, Eens kijken of ik daar nog bij kan zijn! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Andere data zijn: Vr Sep. 22 - NL - Rotterdam - Baroeg Za Sep. 23 - NL - Amsterdam - Melkweg Zo Sep. 24 - BEL - Antwerp - Hof ter Loo |
|
Keep of Kalessin live |
|
YEAH! |
|
Wauw! Gaat de helling weer metal boeken? Hopen dat ze dat meer gaan doen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Father Damian op 20-07-2006 22:43] |
|
de helling.. nooit geweest.. es testen [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 20-07-2006 22:46] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Damn kan niet reserveren, je moet gewoon een kaart halen. Maar eens doen dit weekend. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hier ga ik erg hard bij zijn Zenial |
|
Baroeg of Helling? ga eens slapen jij. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
AAAARGH toen No Gay Black Metal dit door sms-te kreeg ik gewoon fokking kippevel, dikke vette HEERSCH Zekers te weten bij zijn wat er ook gebeurd, Satyricon www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik sliep al Misschien wel baroeg, helling en melkweg Zenial |
|
Aanwezig! |
|
Godver, waarom niet wat noorderlijker She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Godver, waarom altijd dat gezeik Groningen - Utrecht is 2 uurtjes reizen, echt een onoverbrugbare afstand natuurlijk. |
|