IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressie, Schizofrenie, Psychose [geestelijke aandoeningen e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-04-2007 18:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

"een medicijnverslaafde wordt dood aangetroffen in het huis van een vriend."

Iemand dat item gezien op Dr G: Medical Examiner (discovery)?

In Amerika 70% van de drugsdoden=door medicatie verslaving. En medicatie als meest gebruikte drug e.d. (correct me if i'm wrong)

Natuurlijk is dit niets nieuws, maar dat ze het uitzenden op tv als directe manier van waarschuwen voor verslavende werking, voor mij wel.

check dit OUD nieuws;

http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/news/0/37

en dan de video.


Suck my piss


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 20-04-2007 19:38 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Het is absoluut gezond om kritisch te blijven jegens de farmaceutische industrie, maar ik hoop dat je je realiseert dat onbehandelde depressie evengoed suïcidaliteit als bijwerking kan hebben...

Aaargh, wél SSRI-gebruiker, maar verre van suïcidaal.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-04-2007 20:30 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

of corpce!als iets werkt.

zelfs naasten, daar niet van. Maar ik ken ook te veel ik- kap-wel-weer. En dan vraag ik nooit of ze later ook gestopt zijn.Niemand stopt, als ik om mij heen kijk.


Suck my piss


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-04-2007 21:10 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 20 april 2007 19:38 schreef Aaargh het volgende:
Het is absoluut gezond om kritisch te blijven jegens de farmaceutische industrie, maar ik hoop dat je je realiseert dat onbehandelde depressie evengoed suïcidaliteit als bijwerking kan hebben...

Aaargh, wél SSRI-gebruiker, maar verre van suïcidaal.

Toch blijft het voor de psychiaters vaak gissen en uitproberen wat betreft het uitschrijven van medicatie, slaat het niet aan dan proberen ze weer iets anders. Ik heb gevallen meegemaakt van mensen die dus totaal de verkeerde medicatie kregen en daardoor juist extreem manisch werden bijvoorbeeld, of juist heel onstabiel werden.



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 20-04-2007 22:09 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 20 april 2007 20:30 schreef skullfuck het volgende:
of corpce!als iets werkt.

zelfs naasten, daar niet van. Maar ik ken ook te veel ik- kap-wel-weer. En dan vraag ik nooit of ze later ook gestopt zijn.Niemand stopt, als ik om mij heen kijk.


Ik ben drie en een half jaar medicatievrij geweest. Had al eerder geprobeerd te stoppen, maar toen donderde ik in het najaar weer net zo hard weer m'n depressie in. En inmiddels was het blijkbaar mijn tijd weer voor een ferme terugval. Oh well, uiteindelijk heb ik denk ik liever af en toe een depressieve episode dan een stinkende chronische darmaandoening...

Maar goed, nou scheelt het dat ik sowieso niet erg verslavingsgevoelig ben: Ik ben ook zonder problemen gestopt met roken (toch een beruchte verslaving), dus kennelijk heb ik het niet echt in me om afhankelijk te zijn van middelen.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat teveel mensen hun medicatie maar blijven slikken. Als psychiatrisch verpleegkundige (welja, dat kan er ook nog wel bij) kom ik de junkies helaas dagelijks tegen.

De gulden middenweg is moeilijk te vinden, schijnt...


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-04-2007 1:30 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 20 april 2007 20:30 schreef skullfuck het volgende:
of corpce!als iets werkt.

zelfs naasten, daar niet van. Maar ik ken ook te veel ik- kap-wel-weer. En dan vraag ik nooit of ze later ook gestopt zijn.Niemand stopt, als ik om mij heen kijk.


Ben van de een op de andere dag gestopt. Dus 't kan wel. Was ook niet gemakkelijk, maar nooit meer die troep in m'n lijf.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-04-2007 12:47 by Heiden Profiel van Heiden

Stel jullie niet aan, stelletje huilebalken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-04-2007 14:25 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Stoerbaard, volgens mij zit je zelf aan de prozac.

Anyway, over lichttherapie. Ik heb er geen zak aan gehad. Komt misschien omdat ik er telaat mee was. Bij het vallen van de bladeren schijnt het beste tijdstip te zijn voor LT.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-04-2007 16:52 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 maart 2007 16:12 schreef Kimmey het volgende:
Zelf heb ik ook al een tijd last van 'depressie' ik weet niet of het eronder valt maar heb er wel medicijnen voor gekregen: fluvoxamine.

http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=940&Method=infotekst

Ik heb niet echt het idee gehad dat het gewerkt heeft.
Naar een psych wil ik ook niet, maar door veel met mijn ouders te praten ben ik er deels uitgekomen.
Alleen de winter en herft enzo krijg ik er weer veel last van.
Op het moment zit ik ook een dipje, waardoor? geen idee wist ik het maar...
Ik heb geen zin om naar buiten te gaan, naar schoo al helemaal niet.
Het liefst alleen maar slapen, maar daar schiet je ook niks mee op
Straks maar weer eens naar me ouders, even een oppepper krijgen.

lang leven de zomer!


Dit komt me bekend voor. Volgens mij heeft elk mens daar wel eens last van. Bij mij persoonlijk zie je in ieder geval heel duidelijk verschil tussen het zomer- en het winterseizoen. In de zomer heb ik praktisch overal zin in, in de winter praktisch nergens. Maar ik heb er in ieder geval nog nooit ook maar een enkel pilletje voor geslikt...

Onderschat by the way de herstellende kracht (zowel lichamelijk als geestelijk) van slapen niet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-04-2007 17:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

winterdepressie heeft niets met het licht te maken imo


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-04-2007 18:05 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 21 april 2007 12:47 schreef Heiden het volgende:
Stel jullie niet aan, stelletje huilebalken.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2007 19:34 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 maart 2007 16:12 schreef Kimmey het volgende:
Zelf heb ik ook al een tijd last van 'depressie' ik weet niet of het eronder valt maar heb er wel medicijnen voor gekregen: fluvoxamine.

http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=940&Method=infotekst



quote:
Op 19 maart 2007 22:36 schreef Kimmey het volgende:
Medicijnen hou ik niet van dus die wil ik ook niet.



En ondertussen zeg je dat je er wel medicijnen voor hebt laten voorschrijven?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-04-2007 10:50]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-04-2007 20:13 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 april 2007 19:34 schreef MMayo het volgende:
En ondertussen zeg je dat je er wel medicijnen voor hebt laten voorschrijven?
Zeikwijf.


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2007 20:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2007 20:13 schreef mental het volgende:
Zeikwijf.

Wellicht voor jou ook wel tijd voor wat psychologische hulp, zijn daar geen pilletjes voor..? Bemoeial!

Maar goed, het is gewoon een beetje raar als er staat dat ze geen medicijnen wil en een paar posts erboven staat dat ze medicijnen heeft gekregen.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-04-2007 20:23]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-04-2007 20:23 by mental Profiel van mental

De grootste bemoeial van het hele forum zegt dat ik een bemoeial ben, tering. iets met een pot.


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-04-2007 20:25 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 21 april 2007 20:13 schreef mental het volgende:
Zeikwijf.


+1


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2007 20:30 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2007 20:23 schreef mental het volgende:
De grootste bemoeial van het hele forum zegt dat ik een bemoeial ben, tering. iets met een pot.


Goed zo, lezen kun je nog.
Achterlijk stuk vreten!

Wat is dat toch met jou, dat je constant moet zitten zeuren over zeikwijf dit, zeikwijf dat. Is een normale discussie voeren, in een serieus topic voor jou soms te moeilijk?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-04-2007 20:31 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 april 2007 20:30 schreef MMayo het volgende:
Goed zo, lezen kun je nog.
Achterlijk stuk vreten!

Wat is dat toch met jou, dat je constant moet zitten zeuren over zeikwijf dit, zeikwijf dat. Is een normale discussie voeren, in een serieus topic voor jou soms te moeilijk?
ZEIKWIJF,en arrogant stuk vreten dat je erbent, en das het laatste wat ik over je zeg.


Fuck the world and fuck you


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2007 20:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2007 20:31 schreef mental het volgende:
ZEIKWIJF,en arrogant stuk vreten dat je erbent, en das het laatste wat ik over je zeg.






Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-04-2007 20:41 by Heiden Profiel van Heiden

Smerige kuthoer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-04-2007 20:41 by FireFox Profiel van FireFox

Goh wat zijn we weer lief voor elkaar och wat naief van mij dit is natuurlijk 100% metal gedrag

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 21-04-2007 20:41]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2007 20:41 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 april 2007 20:41 schreef Heiden het volgende:
Smerige kuthoer.




Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-04-2007 20:43 by Heiden Profiel van Heiden

Hij was goed, hé?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2007 20:43 by MMayo Profiel van MMayo

Origineel


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-04-2007 20:54 by mental Profiel van mental

quote:
Op 21 april 2007 20:41 schreef FireFox het volgende:
Goh wat zijn we weer lief voor elkaar och wat naief van mij dit is natuurlijk 100% metal gedrag
Ik BEN niet eens metal, hoe durf jij me dan te beschuldigen van Metal gedrag ??


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen