IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressie, Schizofrenie, Psychose [geestelijke aandoeningen e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-12-2007 13:23 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 13 december 2007 9:58 schreef Aaargh het volgende:
Gaaf! Ik doe mee aan het onderzoek Verken Uw Geest van de universiteit van Utrecht. Ook als controlegroep, want ik hoor geen stemmen.



Best lachen om een keer zo'n EEG te krijgen...


Hehe, tof! Ik wil ook plakkers op mijn hoofd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2007 13:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

eeg... kheb er dit jaar 5 gehad... altijd met die strobo's

trippy


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-12-2007 2:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Die plakzooi is nog lastig om uit je haar te krijgen ook.


Daops
Usericon van Daops
Posted 18-12-2007 15:07 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 17 december 2007 2:46 schreef Slechtheid het volgende:
Die plakzooi is nog lastig om uit je haar te krijgen ook.
Valt tegenwoordig wel mee, is meer een gel die oplosbaar is. Geen bisonkit meer gelukkig


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2007 15:42 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Goed...

Ik heb vanmiddag de bevestiging gekregen dat ik met ingang van 10 januari aanstaande voor een jaar opgenomen ga worden in een psychische kliniek. Dat ik erheen zou gaan dat stond al een paar maanden vast, ook dat het voor een jaar gaat zijn maar de startdatum is nu dus ook bekend.

Voor veel mensen komt of kwam dit als een grote verrassing maar het is een optelsommetje van de laatste 15 jaar geweest met alle gevolgen vandien zoals een CV vol gaten, 4 studies verneukt, geen baan kunnen houden en relaties die naar de sodemieter gaan. Diep vanbinnen klopt er een boel niet en dat is flink scheef gaan groeien door de jaren heen en dat moet nu dus rechtgetrokken worden. Voorbeelden zijn concentratieproblemen, een chronisch gebrek aan zelfdiscipline, lichte ontvlambaarheid, narcistische trekjes en zo nog een hele vrachtlading.

Maar goed, daar gaat nu dus wat aan gedaan worden. Het gaat lood- en loodzwaar worden maar ik heb er alle vertrouwen in en de instantie waar ik heenga heeft op mijn een meer dan uitstekende indruk achtergelaten. Een jaar geen alcohol (onlangs met dit doel al 2,5 maand geoefend en dat ging uitstekend) en zo nog een boel meer toewijding heb ik er heel graag voor over.

Tot slot wil ik bij deze nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen alhier die ik er al van op de hoogte gebracht had ontzettend te bedanken voor alle steun die ik tot op heden reeds ontvangen heb. Werkelijk hartverwarmend. Duizendmaal dank!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2007 15:46 by MMayo Profiel van MMayo

Zo hey dat is pittig!
Ook intern wonen en alles erop en eraan dus? Open setting wel? Ik hoop dat het voor jou gaat helpen, wel een hele stap zeg!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-12-2007 15:46 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Succes ermee man.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2007 15:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 december 2007 15:46 schreef MMayo het volgende:
Zo hey dat is pittig!
Ook intern wonen en alles erop en eraan dus? Open setting wel?
Ja. Gaat in groepen van 8 met een eigen woonkamer, keuken e.d. Verder mag er vrij veel hoor. In de meeste weekenden naar huis, contact onderhouden met iedereen is prima en zelf bezoek ontvangen maar dan wel buiten het terrein. Verder alles in goed overleg. Zelfs een weekendje Hellfest schijnt niet uitgesloten te hoeven worden

quote:
Ik hoop dat het voor jou gaat helpen, wel een hele stap zeg!
Ik heb er alle vertrouwen in



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-12-2007 15:49 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Heel veel sterkte gast!

Je vertelde er al wel wat over bij Machine Head en bij Pro-Pain, maar dat is natuurlijk niet echt de meest geschikte setting om er verder over door te vragen. Ik hoop dat het goed voor je gaat zijn en nog maals heel erg veel succes!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2007 15:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 december 2007 15:48 schreef Judge M. het volgende:
Ja. Gaat in groepen van 8 met een eigen woonkamer, keuken e.d. Verder mag er vrij veel hoor. In de meeste weekenden naar huis, contact onderhouden met iedereen is prima en zelf bezoek ontvangen maar dan wel buiten het terrein. Verder alles in goed overleg. Zelfs een weekendje Hellfest schijnt niet uitgesloten te hoeven worden

Ik heb er alle vertrouwen in


Nou dat klinkt positief!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-12-2007 15:51 by altx Profiel van altx

quote:
Op 18 december 2007 15:42 schreef Judge M. het volgende:
Goed...

Ik heb vanmiddag de bevestiging gekregen dat ik met ingang van 10 januari aanstaande voor een jaar opgenomen ga worden in een psychische kliniek. Dat ik erheen zou gaan dat stond al een paar maanden vast, ook dat het voor een jaar gaat zijn maar de startdatum is nu dus ook bekend.

Voor veel mensen komt of kwam dit als een grote verrassing maar het is een optelsommetje van de laatste 15 jaar geweest met alle gevolgen vandien zoals een CV vol gaten, 4 studies verneukt, geen baan kunnen houden en relaties die naar de sodemieter gaan. Diep vanbinnen klopt er een boel niet en dat is flink scheef gaan groeien door de jaren heen en dat moet nu dus rechtgetrokken worden. Voorbeelden zijn concentratieproblemen, een chronisch gebrek aan zelfdiscipline, lichte ontvlambaarheid, narcistische trekjes en zo nog een hele vrachtlading.

Maar goed, daar gaat nu dus wat aan gedaan worden. Het gaat lood- en loodzwaar worden maar ik heb er alle vertrouwen in en de instantie waar ik heenga heeft op mijn een meer dan uitstekende indruk achtergelaten. Een jaar geen alcohol (onlangs met dit doel al 2,5 maand geoefend en dat ging uitstekend) en zo nog een boel meer toewijding heb ik er heel graag voor over.

Tot slot wil ik bij deze nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen alhier die ik er al van op de hoogte gebracht had ontzettend te bedanken voor alle steun die ik tot op heden reeds ontvangen heb. Werkelijk hartverwarmend. Duizendmaal dank!


Succes!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-12-2007 15:55 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

succes idd.


omg je wiel draait!!!een een


Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-12-2007 15:59 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 7 december 2007 16:05 schreef Hypnos het volgende:
afgestomptheid? moe?

seroquel kun je ook es navraag doen, voor het slapen, is wel heftig relaxerend en je verdikt er van. eetlust...




seroquel waaist du well?


goedspul.

edit hahaahahah lilly is nu een goede vriendin van mij.


Suck my piss


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-12-2007 16:02 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Zo, Judge, dat is een behoorlijke stap! Succes en dat je maar veel verbetering moge zien!


Verrassend triviaal


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2007 16:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Thanks allemaal



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 16:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Succes ermee Michiel


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 18-12-2007 16:06 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Chiel:

We hadden het er indd al eens over gehad, maar nu is alles geregeld dus.
Heel mooi en heel veel succes e.d. daar.
En je weet, zeuren/huilen/lachen/ff alles vertellen met of zonder een reactie te willen hebben mag!!
Super dat je deze stap hebt gezet!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 18-12-2007 16:09 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Go Judge!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-12-2007 16:13 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ik ben nog steeds bezig met paroxetine afbouwen. Gaat langzaam, maar uitstekend, afgezien van een kleine explosie vorige week.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 18-12-2007 16:13]


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wat zitten er veel mensen aan de medicijnen trouwens. Is het hier nou opvallend veel of is dat overall (in de 'echte' wereld (die buiten ZM)) ook zo?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-12-2007 16:19 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ik denk dat het in de echte wereld buiten internet en fora ook wel zo is, maar hier valt het waarschijnlijk op, door de speciale topics die eraan gewijd zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 18-12-2007 16:19]


Verrassend triviaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2007 16:19 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 18 december 2007 16:17 schreef Jenje het volgende:
Wat zitten er veel mensen aan de medicijnen trouwens. Is het hier nou opvallend veel of is dat overall (in de 'echte' wereld (die buiten ZM)) ook zo?


Het is tegenwoordig meer geaccepteerd, denk dat daarom ook meer mensen durven toe te geven dat ze bepaalde dingen niet meer alleen aankunnen en hulp/ondersteuning nodig hebben van bijvoorbeeld medicatie. Maar denk niet dat op dit forum nou buitensporig veel mensen aan de medicatie zitten, het forum bereikt maar een klein gedeelte.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-12-2007 16:20]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-12-2007 16:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Medicijnen heb ik juist altijd met klem afgezworen. Bij een van mijn beste maten heeft die troep tot een zelfmoordpoging geleid en het beeld van hem een half uur na de (overigens niet-geslaagde) daad staat op mijn netvlies gebrand.

Ik ga er nu dus ook puur natuur vanaf komen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het valt me inderdaad op dat er laatste jaren erg makkelijk over gepraat wordt, mijns inziens iets te makkelijk.

Als in: zijn/haar gedrag is niet wenselijk, hatsaa, pillen d'r in ...

Ik zie dat niet als een goede ontwikkeling eigenlijk.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-12-2007 16:22 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 18 december 2007 16:03 schreef Judge M. het volgende:
Thanks allemaal


jeetje, spannend! succes joh


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen