|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, tof! Ik wil ook plakkers op mijn hoofd. |
|
eeg... kheb er dit jaar 5 gehad... altijd met die strobo's trippy signature |
|
Die plakzooi is nog lastig om uit je haar te krijgen ook. |
|
quote:Valt tegenwoordig wel mee, is meer een gel die oplosbaar is. Geen bisonkit meer gelukkig www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zo hey dat is pittig! Ook intern wonen en alles erop en eraan dus? Open setting wel? Ik hoop dat het voor jou gaat helpen, wel een hele stap zeg! |
|
Succes ermee man. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Ja. Gaat in groepen van 8 met een eigen woonkamer, keuken e.d. Verder mag er vrij veel hoor. In de meeste weekenden naar huis, contact onderhouden met iedereen is prima en zelf bezoek ontvangen maar dan wel buiten het terrein. Verder alles in goed overleg. Zelfs een weekendje Hellfest schijnt niet uitgesloten te hoeven worden quote:Ik heb er alle vertrouwen in |
|
Heel veel sterkte gast! Je vertelde er al wel wat over bij Machine Head en bij Pro-Pain, maar dat is natuurlijk niet echt de meest geschikte setting om er verder over door te vragen. Ik hoop dat het goed voor je gaat zijn en nog maals heel erg veel succes! |
|
quote: Nou dat klinkt positief! |
|
quote: Succes! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
succes idd. omg je wiel draait!!!een een Suck my piss |
|
quote: seroquel waaist du well? goedspul. edit hahaahahah lilly is nu een goede vriendin van mij. Suck my piss |
|
Zo, Judge, dat is een behoorlijke stap! Succes en dat je maar veel verbetering moge zien! Verrassend triviaal |
|
Thanks allemaal |
|
Succes ermee Michiel |
|
Chiel: We hadden het er indd al eens over gehad, maar nu is alles geregeld dus. Heel mooi en heel veel succes e.d. daar. En je weet, zeuren/huilen/lachen/ff alles vertellen met of zonder een reactie te willen hebben mag!! Super dat je deze stap hebt gezet! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Go Judge! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ik ben nog steeds bezig met paroxetine afbouwen. Gaat langzaam, maar uitstekend, afgezien van een kleine explosie vorige week. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 18-12-2007 16:13] Verrassend triviaal |
|
Wat zitten er veel mensen aan de medicijnen trouwens. Is het hier nou opvallend veel of is dat overall (in de 'echte' wereld (die buiten ZM)) ook zo? |
|
Ik denk dat het in de echte wereld buiten internet en fora ook wel zo is, maar hier valt het waarschijnlijk op, door de speciale topics die eraan gewijd zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 18-12-2007 16:19] Verrassend triviaal |
|
quote: Het is tegenwoordig meer geaccepteerd, denk dat daarom ook meer mensen durven toe te geven dat ze bepaalde dingen niet meer alleen aankunnen en hulp/ondersteuning nodig hebben van bijvoorbeeld medicatie. Maar denk niet dat op dit forum nou buitensporig veel mensen aan de medicatie zitten, het forum bereikt maar een klein gedeelte. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-12-2007 16:20] |
|
Medicijnen heb ik juist altijd met klem afgezworen. Bij een van mijn beste maten heeft die troep tot een zelfmoordpoging geleid en het beeld van hem een half uur na de (overigens niet-geslaagde) daad staat op mijn netvlies gebrand. Ik ga er nu dus ook puur natuur vanaf komen |
|
Het valt me inderdaad op dat er laatste jaren erg makkelijk over gepraat wordt, mijns inziens iets te makkelijk. Als in: zijn/haar gedrag is niet wenselijk, hatsaa, pillen d'r in ... Ik zie dat niet als een goede ontwikkeling eigenlijk. |
|
quote: jeetje, spannend! succes joh |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |