|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Riagg ook gewoon na een doorverwijzing van de huisarts/studentpsycholoog oid. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
je kan ook gewoon aanbellen. Suck my piss |
|
bij mij hadden ze alleen een draaideur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
met criminelen er in zeker? Suck my piss |
|
af en toe wel jah, maar ook weleens draaideurdepressievanten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou, ik ben inmiddels zo goed als verhuisd, en de 26e op "intake" gesprek bij een psychiater. Het heeft iig als voordeel dat ik straks met één persoon te maken heeft die ook medicatie voor mag schrijven. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
weet je zkr dat het een voordeel is? Suck my piss |
|
Ik hoef iig niet 2 keer mijn verhaal te doen (eerst bij de therapeut en dan bij de psychiater zoals in het verleden). Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
ok, succes iig. Break a leg. Suck my piss |
|
Ik heb een pen gekregen met het lilly logo er op. Zijn er hier meer mensen die wel eens, tijdens een gesprek met je contact/vertrouwens persoon en of arts, opletten op hoeveel merk en medicijn reclame er bestaat. Post it briefjes met het seroquel logo er op, nogzoiets.Vandit merk heb ik ook een keer een bereauxlamp gezien.(halogeen) ik zweet het! Suck my piss |
|
Ik krijg ze soms cadeau van mijn vader. Zonnepanelen om telefoons mee op te laden, vingerafdruklezers, telefoons, klokken, pennen, tassen, mutsen, weegschalen, papierhouders, rekenmachines, ovenhandschoenen en ga zo maar door. |
|
gaaf, die was ik nogniet tegen gekomen. Suck my piss |
|
Ghehe... This depression is sponsored by seroquel Zenial |
|
quote:Succes! |
|
quote: we zijn zo weer terug na deze onderbreking. Suck my piss |
|
Sommige mensen maken er echt een sport van |
|
quote: Thanks. Overigens wordt ook mijn gebit nog eens gesaneerd (wat ook wel nodig was) dus al met al wordt ik geestelijk én lichamelijk hopelijk flink verbouwd. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-02-2008 17:08] Suck my piss |
|
Mocht je voor de 27e toevallig nog in Amsterdam zijn, ga dan beslist even kijken bij de gratis tentoonstelling Psychiatrie, een industrie des doods in de kelder van Post CS. Echt... Scientology ten voeten uit. Ik zal de laatste zijn om de misstanden uit het verleden en het heden van de psychiatrie te ontkennen, maar het ligt er allemaal zo dik bovenop dat mijn twee collega's en ik er alleen maar om konden lachen. Damn joh, de holocaust, de KKK, de dood van Billie Holiday en Kurt Cobain, de schietpartij op Columbine High... Mea culpa. Mea maxima culpa! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hahaha ja, de flyer op zich was al een en al overladen met vooroordelen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: hmmmm edit: als het goed is woensdag kijken. dan is de laatste dag. [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 25-02-2008 22:34] |
|
http://www.youtube.com/watch?v=z0_AO1wsGDE Nou, ik ben overtuigd van het kwaad dat psychiatrie heet. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
quote: Antidepressiva hebben 'weinig nut' LONDEN - Antidepressiva als Seroxat en Prozac helpen alleen zéér depressieve mensen, maar voor de meeste patiënten hebben ze geen nut. Dat is de uitkomst van een recent onderzoek, meldde de Britse BBC dinsdag. „Alhoewel patiënten beter worden als ze antidepressiva nemen, worden ze óók beter als ze een placebo slikken. Dit betekent dat depressieve mensen zonder chemische behandeling beter kunnen worden”, aldus een van de onderzoekers. De wetenschappers bekeken 47 eerder gehouden tests met de medicijnen opnieuw. Volgens een van de wetenschappers heeft de farmaceutische industrie daarvan alleen onderzoeken naar buiten gebracht die hun producten in een goed daglicht stellen. De onderzoekers wisten ook de hand te leggen op niet gepubliceerde onderzoeken dankzij de wet die voorziet in vrijheid op informatie. De makers van Seroxat en Prozac hebben de 'nieuwste' bevindingen weersproken. Een woordvoerder van Seroxatmaker GlaxoSmithKline zei dat de wetenschappers slechts een fractie van het totale aantal gegevens hebben bekeken. Prozacproducent Eli Lilly zei dat „uitgebreide wetenschappelijke en medische ervaringen hebben laten zien dat het een effectief antidepressivum is”. De onderzoekers kregen de testresultaten van alle klinische onderzoeken die in Amerika zijn gebruikt om een verkooplicentie voor de medicijnen te verkrijgen. De wetenschappers willen dat farmaceuten gedwongen worden om ál hun informatie bekend te maken. Tja. Was ik dan 'zeer' depressief of heb ik placebo's lopen slikken? |
|
quote: Ben ik ff blij met mn zyprexa. Suck my piss |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |