|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehm zoiets ja When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: en drinken idem. ik merk wel dat sinds ik ben gestopt met drinken afgelopen zomer dat het wel ietsje beter gaat. vooral in het beheersen ervan, ik sloeg steeds vaker compleet door en dat is sindsdien eigenlijk amper meer gebeurd. breaking point ligt opeens veel hoger... Je moeder. |
|
tot een bepaalde hoogte zijn die breakingpoints toch juist om van te leren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mwa, breaking point als in punt waarop je doorslaat, niet het punt waar je weer een doorbraak in gedachten hebt bedoel ik Je moeder. |
|
jah we bedoelen dezelfde breaking points. Als je echt helemaal door het lint gaat op zo'n moment dan krop je toch dingen op? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geen idee, ik ben gelukkig bijna alles vergeten Je moeder. |
|
Ik hoorde iemand Zyprexa roepen? Toppertje. Ik slik de bijna dodelijke dosering van 20MG pro tag. Bijna dodelijk in de zin van je word er uberduf en moe van. Wel altijd gratisch stoned. En Zyprexa is duur, 240 pleuro per 60 pillen. Dat is 1 maand voor mij. |
|
quote:En hoop je er ooit af te komen? Bouw je die medicatie normaliter ook weer af? En heb je ook therapie? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: idem minus de stonedheid [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 12-03-2008 16:58] Suck my piss |
|
quote: heb ik ook zo nu en toe dan, ff een tijdje, paar dagen ofzo maar gaat altijd weer over. zelf heb ik het idee dat het stress is. na ff wat rust nemen en quality time aan jezelf spenderen gaat het weer over althans, bij mij. |
|
Vandaag bij de arts geweest, met mijn organen en shit is alles in orde, maandag bloed prikken ivm. geheugenverlies en moeheid. Ik ben benieuwd Against God and Government |
|
Moeheid en geheugenverlies? Euhm ... alcohol? |
|
quote: In combi met disorientatie en paniek aanvallen, heb navraag gedaan, en alcohol is hiervan niet de grootste oorzaak, wel een versterker wat dit soort dingen betreft, aldus nen doktert. Against God and Government |
|
quote: Doe dit weekend maar rustig aan dan, en succes maandag, ik hoop dat ze vinden wat de oorzaak is. Niets is zo klote dan iets hebben en niet weten wat. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik denk niet dat ze veel in je bloed vinden, paniek aanvallen en de rest van je klachten lijken helemaal lichamelijke oorzaak te hebben maar een geestelijke oorzaak. Als er niets blijkt uit de bloedtest dan kan je je het beste door laten verwijzen naar een psych. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
+1 hier ook afgelopen woensdag bloed laten prikken, maar bij mij was dat sowieso standaart procedure ivm opname vanaf 31 maart. |
|
ik moest laatst ook bloed chekken. Had ik vantevoren een kopje koffie met een suikerklontje gedronken. Heel de test vernuekt. \ nuchter zijn is moeilijk. Suck my piss |
|
quote:Heb ik wat gemist |
|
succes iig Suck my piss |
|
quote: Nouja opname is ook een groot woord, het is voor 3 dagen in de week. Maar dat heb ik je een tijd geleden op MSN verteld als ik me niet vergis. |
|
Als herstelkuur bekijken goeie zaak signature |
|
quote:Check, er begint weer een lampje te branden. Veel succes ermee kerel |
|
Na een tijdje zaken gedaan te hebben met het GGzE is er eindelijk een diagnose voor me: Trekken van Autisme en Asperger. Gevolg: weinig eigenlijk, ik heb al leren leven met de meeste problemen waar ik tegenaan liep, en daar voor mezelf al een oplossing voor gevonden, en de rest van mn tijd medicijnen slikken. En even met de werkgever gaan overleggen omdat sommige plannen voor mijn toekomst in dit bedrijf niet zo succesvol zullen zijn met mij, helaas. Ik weet nog niet precies wat ik ervan moet gaan vinden eigenlijk, ik ben net terug en heb de diagnose gekregen, ik denk dat ik het maar egwoon even laat inwerken en dan zien we wel weer verder. |
|
Moeten samenwerken (bijzondere jeugdzorg) met een gast met borderline (zo noemden ze het toch). Het ene moment vloog hij me om de hals, het andere wou hij me ineens verrot slaan Creepy hoor. Volgens mij was het toch geen borderline, eerder dr.Jeckyll en mr. Hyde Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |