IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Depressie, Schizofrenie, Psychose [geestelijke aandoeningen e.d.] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 08-10-2007 11:34 by spectre Profiel van spectre

Nee hoor, heerlijk! Dikke truien, lange broeken, leren jasjes. Ik zeg ja!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 08-10-2007 11:36 by Borthulaz Profiel van Borthulaz




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-10-2007 11:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

k heb vooral last in de herfst, maar in de lente kan ik er ook last van hebben. Het ergste vind ik langedurige bewolking, als het echt lang duurt raak ik mezelf steeds meer kwijt. Maar sporten en iets te doen hebben helpt me er wel goed doorheen. Ik heb eigenlijk maar weinig last in de winter als het zonnetje maar af en toe schijnt en het weer niet te monotoon is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-10-2007 11:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 oktober 2007 11:34 schreef spectre het volgende:
leren jasjes



Al mis ik de beproefde zomer*-combi kisten, korte broek, zwart t-shirt en zonnebril nu al




*NL zomer he...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-10-2007 18:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ja ook hier vallen de blaadjes weer van de bomen en daarmee de moed me in den schoenen.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 08-10-2007 18:57 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 8 oktober 2007 18:55 schreef Slechtheid het volgende:
Ja ook hier vallen de blaadjes weer van de bomen en daarmee de moed me in den schoenen.

+1

sochtends uit mijn nest komen is al een uitdaging an sich. behalve de afgelopen dagen, paar dagen zon, en het ging weer.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-10-2007 19:03 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 8 oktober 2007 18:57 schreef Jolijn het volgende:
+1

sochtends uit mijn nest komen is al een uitdaging an sich. behalve de afgelopen dagen, paar dagen zon, en het ging weer.
Lichttherapie?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 08-10-2007 19:09 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 8 oktober 2007 19:03 schreef Slechtheid het volgende:
Lichttherapie?
Vorig jaar eens nagevraagd. huisarts vond t niet ernstig genoeg. Mischien valt t ook wel mee, als ik eenmaal ben opgestart en lekker bezig gaat t ook wel. maar echt goed gaat t nooit in die donkere maanden, hmm.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2007 19:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 oktober 2007 19:09 schreef Jolijn het volgende:
Vorig jaar eens nagevraagd. huisarts vond t niet ernstig genoeg. Mischien valt t ook wel mee, als ik eenmaal ben opgestart en lekker bezig gaat t ook wel. maar echt goed gaat t nooit in die donkere maanden, hmm.
Zondag was het zonnig, ga dan direkt een fikse wandeling maken, helpt beter dan lichttherapie


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 08-10-2007 19:21 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 8 oktober 2007 19:10 schreef Jenje het volgende:
Zondag was het zonnig, ga dan direkt een fikse wandeling maken, helpt beter dan lichttherapie
I did, dat werkt ook goed. Op die manier kom ieder jaar de winter door. Het blijft alleen wel lastig om goed met buien om te gaan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2007 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 oktober 2007 19:21 schreef Jolijn het volgende:
I did, dat werkt ook goed. Op die manier kom ieder jaar de winter door. Het blijft alleen wel lastig om goed met buien om te gaan.
Ook als het ietsn bewolkt is krijg je door buiten te zijn genoeg van de stof binnen waardoor je je beter gaat voelen. Pas echt als het overdag echt donker aanvoelt heb je er weinig aan.

Tip: weersverwachtingen in de gaten houden!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-10-2007 19:26 by M. Profiel van M.

Fukking kut, dat opstaan in het donker. Daar heb ik echt een broertje aan dood. Pas tegen half tien of zo wordt het humeurtje wat beter.

Straks is het wintertijd, dan is het 's ochtends weer iets lichter, maar dan kan ik weer in het donker naar huis van m'n werk. Ook doffe ellende. Het moet gewoon het hele jaar door om een uurtje of half zes 's morgens licht worden en dat mag dan duren tot pak 'm beet tien uur. Welke planeet heeft dat?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 08-10-2007 19:28 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 8 oktober 2007 19:23 schreef Jenje het volgende:
Ook als het ietsn bewolkt is krijg je door buiten te zijn genoeg van de stof binnen waardoor je je beter gaat voelen. Pas echt als het overdag echt donker aanvoelt heb je er weinig aan.

Tip: weersverwachtingen in de gaten houden!
Naja, ik heb gemerkt dat alleen al iedere dag naar de Uithof en terug fietsen (ongeveer een uur in totaal) vaak al goed helpt. Weersverwachtingen hou ik toch al in de gaten. Een uur in de regen fietsen is ook niet echt tof. maar bedankt voor de tip


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2007 19:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach ja, ik hoor er op werk ook veel collega's over klagen, dit jaar ook "donkere" zomer geweest dus veel meer mensen zullen het dit jaar merken.

Heb er zelf amper last van ...


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 08-10-2007 19:32 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 8 oktober 2007 19:29 schreef Jenje het volgende:


Heb er zelf amper last van ...
good for you, echt heel handig is het niet. Maar ach, met alles leer je leven.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-10-2007 19:46 by Argus Profiel van Argus

Ik kreeg eerder last van teveel licht en zon....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-10-2007 2:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 oktober 2007 19:29 schreef Jenje het volgende:
Ach ja, ik hoor er op werk ook veel collega's over klagen, dit jaar ook "donkere" zomer geweest dus veel meer mensen zullen het dit jaar merken.

Heb er zelf amper last van ...

voor een vrij licht gevoelig persoon heb ik er vrij weinig van gemerkt, nouja ook omdat mn vakantie in frankrijk veel heeft goed gemaakt, en omdat ik toch best veel buiten ben geweest. Als je te weinig licht hebt moet je juist naar buiten want daar is het altijd stukken lichter dan binnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-10-2007 16:51 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 8 oktober 2007 11:08 schreef Borthulaz het volgende:
Eindelijk! De zomer is voorbij. Ben ik de enige die juist in de winter opgewekter is? Ik heb vaker last van dipjes in de lente/zomer, ik kijk altijd uit naar de laatste paar maanden van het jaar.


ik las slipjes ipv dipjes.

huhuhu hou hou ho!!


Suck my piss


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-10-2007 16:58 by Hagal Profiel van Hagal

hm ik heb morgen nieuwe intake dus spannend, hopelijk binnen niet al te lange tijd een wat leukere hagal


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-10-2007 16:59 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wat kost dat nou?


Suck my piss


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-10-2007 17:01 by Hagal Profiel van Hagal

quote:
Op 9 oktober 2007 16:59 schreef skullfuck het volgende:
wat kost dat nou?


nog geen zicht op aangezien ik tot nu toe 3x ben doorverwezen Denk dat ik er morgen wel wat over hoor, hopelijk dekt mijn ziektekostenverzekering het.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-10-2007 17:05 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ok, :geeft knuffol:

Dit was ook weer zo mooi;


Lilly en minister Klink overhoop over Strattera als ADHD-medicijn
08-10-07


De Amerikaanse medicijnenfabrikant Eli Lilly ligt nog steeds overhoop met het ministerie van Volksgezondheid. Aanleiding is de nieuwe ADHD-pil Stattera. Volgens Lilly misleidt minister Ab Klink van Volksgezondheid de Tweede Kamer door te stellen dat het medicijn tachtig maal zo duur is als het gangbare medicijn Retalin. Om die reden wil Klink het medicijn niet opnemen in de basisverzekering. Lilly zegt dat dit misleidende informatie is omdat Strattera in verschillende doseringen wordt gebruikt die allemaal hetzelfde kosten. "Klink telt al die doses bij elkaar op. Maar voor een kind is Strattera bijna acht keer zo duur en niet tachtig", aldus een woordvoerder van Lilly. Volgens Balans, de oudervereniging van ouders met kinderen met ADHD, reageert een op de vijf kinderen niet op Retalin en is Strattera het enige alternatief. Vijf onafhankelijke artsen gaan het nieuwe middel nu opnieuw onderzoeken en gaan daarover de minister in 2008 adviseren. Overigens verloor Lilly in augustus 2006 een kort geding tegen toenmalig minister Hoogervorst om het middel in de basisverzekering te laten opnemen. De bodemprocedure bij de rechter loopt echter nog steeds.

bron;http://www.ziekenhuiskrant.nl/

gaat nog luek worden!!


Suck my piss


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-10-2007 17:06 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik slik al jaren lilly. Gotta love the zwaar sederende neveneffecten.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-10-2007 17:18 by Hagal Profiel van Hagal

.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 09-10-2007 17:25]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-10-2007 19:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 9 oktober 2007 17:06 schreef Slechtheid het volgende:
Ik slik al jaren lilly. Gotta love the zwaar sederende neveneffecten.


ik merk er niet zoveel van. Lilly is verder wel populair.


"Hallo lilly,hoe is het met jou?

ja wel goed!@

K THX BYE"


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen