![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Amaretto klinkt lekker, chocolade is dan wél weer jammer. *Krijgt spontaan zin in een amaretto'tje. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Iew, hazelnoten... Maar ach, als jij het maar lekker vindt ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Een fles 'Licor 43' ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
waterkoker, eindelijk fatsoenlijk thee en noodles maken ![]() allerlei vreten en goodies voor het nijntje en een heleboel magnetronshizzle voor mezelf ![]() ![]() |
|
CD Current 93 - Sleep has his House LP Neil Young - Tonight's the Night Pink Floyd - Dark Side of the Moon Death in June - Abandon Tracks (2LP blauw vinyl + poster) She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Een canon Pixma MP 150 klereprinter.. LAngzaam onderweg om een nieuwe pc aan te schaffen.. Volgend opject word een lcd 17 inch scherm. en daarna de pc Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: hehe voor mij is een waterkoker echt onmisbaar ![]() Gekocht? Uhm ja wat boodschapp'n, niets boeiends verder "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Muse – Absolution cd (met DVD) Muse – Hullabaloo 2cd Muse – Showbizz cd ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hey Jaap, heb je de nieuwste Slayer al? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Besteld: Nokia N70. Kan ik fatsoenlijke foto's maken, navigeren en mp3-en (tijdens hardlopen) met 1 apparaat. Heb een schurfthekel aan 1000 losse apparaten die ik toch weer vergeet mee te nemen ![]() ![]() |
|
quote: Heb ik ook, voor de prijs een heel degelijk dingetje. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Inderdaad, valt me niet tegen (zeker niet voor de prijs inderdaad)! ![]() ![]() |
|
Roland Grapow- Kaleidoscope John Norum- Another Destination ![]() |
|
quote: nope nog niet Je moeder. ![]() |
|
Vandaag voor 59 euro aan postzegels. Het lijkt veel maar dan heb je ook wel 5 velletjes beschermde dierenpostzegels en 5 velletjes huizen in NL postzegels en 10 postzegels van 1 euro + de verzendkosten van een pakketje. ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
- Boodschappen om burritos te maken maar dan met rundergehakt en tauge ![]() - Schuifdeurkast tot aan plafond voor 1500 euro (voor het werk mogen aanschaffen) ![]() |
|
Net een DNT MusicFly besteld. Is een apparaatje waarmee je je MP3 speler op de autoradio kunt aansluiten. Nooit meer overslaande CD's!!! ![]() ![]() |
|
nieuwe veters! I am the 1%. ![]() |
|
sneeuwuil op een houtblokje(echt nep) zwarte, rode en witte roos op een clipje haarkleuring konijne-eten ![]() |
|
Geen geiten eten? ![]() Ik: Boodschappen met o.a. gerookte zalm. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Met gerookte zalm..is dat een nieuwe Z-emmer SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |