![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
incl. dvd ![]() ![]() Een cd vol met duetten van Jimmy Page, Ringo Starr tot en met Kid Rock. Prachtig! Een aanrader voor iedere rock 'n roll freak. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Pantera - Vulgar Display of Power ![]() |
|
Pre-order : Voivod - Katorz. zwart vinyl. En voor de liefhebber, wees er snel bij want ze zijn behoorlijk limited. http://shopping.theendrecords.com/s.nl?sc=9&category=2&search=katorz%20lp bub ![]() |
|
Nieuwe set marimbastokken ![]() ![]() |
|
quote: Ja, hij is echt supervet! Helaas stotterde het laatste kwartier van de film, dus ik moet nog even terug naar de winkel, maar een geniale film! ![]() ![]() |
|
3 zwarte (verschillende ja ![]() 1 zwarte broek 1 zwarte sportbroek schoenen, soort van kisten 3 paar oorbellen kettinkje armbandjes en een fleecedeken ![]() ![]() |
|
Jarig zijn heerscht: Code - Nouveau Gloaming My Dying Bride - A line of deathless kings (special edition geloof ik) Fles Whiskah Frituurpan Jopen bokbier En een boek. Vanavond iesj meer feest! ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
pruimen en bramen! ![]() |
|
Schoenen Nieuwe evenesenesascense voor vrouwlief Dartzooi Jopen bokbier ![]() Barbar bokbier ![]() Kratje amstel ![]() En vreten ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() (je cd is trouwens net binnen ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Mooi zo. Die Jopen is verdomd goed te doen trouwens ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Een rood-zwartgestreept shirt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Idd, vanavond ga ik die ook maar eens soldaat maken. ![]() Barbar heb ik nog nooit van gehoord, laat even weten of het te zoep'n is. ![]() La Trappe bok is ook een aanrader btw. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: De "gewone" Barbar is goed te doen, ik verwacht van hun bok ook iets goeds. La Trappe is idd ook verdomd lekker ja, al hun biertjes trouwens. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nieuwe foon: Nokia N70 ![]() Volgende week nog ff een geheugenkaartje met meer capaciteit scoren en dan kan ik er TomTom opknallen muhahaha! ![]() |
|
heeft dat ding een GPS module dan? Ik dacht namelijk van niet "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Motorhead - Kiss of Death Anathema - Judgement (mijn eerste doom cd ![]() ![]() |
|
nieuwe pc en 17 inch tft scherm ![]() ![]() progressie for the win ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
dude, eind van de maand zowat en je koopt nu nog een compu ??? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Niet bepaald doom metal maar wel een hele goede cd. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Gisteren veel bier gekocht. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote:Barbar is MEGA lekker, hak je zo naar binnen .. ![]() |
|
+1. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: 2 verdieners hè !!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |