![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
incl. dvd ![]() Een cd vol met duetten van Jimmy Page, Ringo Starr tot en met Kid Rock. Prachtig! Een aanrader voor iedere rock 'n roll freak. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|||||||||
|
Pantera - Vulgar Display of Power |
|||||||||
|
Pre-order : Voivod - Katorz. zwart vinyl. En voor de liefhebber, wees er snel bij want ze zijn behoorlijk limited. http://shopping.theendrecords.com/s.nl?sc=9&category=2&search=katorz%20lp bub |
|||||||||
|
Nieuwe set marimbastokken |
|||||||||
|
quote: Ja, hij is echt supervet! Helaas stotterde het laatste kwartier van de film, dus ik moet nog even terug naar de winkel, maar een geniale film! |
|||||||||
|
3 zwarte (verschillende ja 1 zwarte broek 1 zwarte sportbroek schoenen, soort van kisten 3 paar oorbellen kettinkje armbandjes en een fleecedeken |
|||||||||
|
Jarig zijn heerscht: Code - Nouveau Gloaming My Dying Bride - A line of deathless kings (special edition geloof ik) Fles Whiskah Frituurpan Jopen bokbier En een boek. Vanavond iesj meer feest! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|||||||||
|
pruimen en bramen! |
|||||||||
|
Schoenen Nieuwe evenesenesascense voor vrouwlief Dartzooi Jopen bokbier Barbar bokbier Kratje amstel En vreten spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: (je cd is trouwens net binnen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|||||||||
|
quote: Mooi zo. Die Jopen is verdomd goed te doen trouwens spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Een rood-zwartgestreept shirt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|||||||||
|
quote: Idd, vanavond ga ik die ook maar eens soldaat maken. Barbar heb ik nog nooit van gehoord, laat even weten of het te zoep'n is. La Trappe bok is ook een aanrader btw. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|||||||||
|
quote: De "gewone" Barbar is goed te doen, ik verwacht van hun bok ook iets goeds. La Trappe is idd ook verdomd lekker ja, al hun biertjes trouwens. spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Nieuwe foon: Nokia N70 Volgende week nog ff een geheugenkaartje met meer capaciteit scoren en dan kan ik er TomTom opknallen muhahaha! |
|||||||||
|
heeft dat ding een GPS module dan? Ik dacht namelijk van niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|||||||||
|
Motorhead - Kiss of Death Anathema - Judgement (mijn eerste doom cd |
|||||||||
|
nieuwe pc en 17 inch tft scherm progressie for the win Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|||||||||
|
dude, eind van de maand zowat en je koopt nu nog een compu ??? Fuck the world and fuck you |
|||||||||
|
quote: Niet bepaald doom metal maar wel een hele goede cd. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|||||||||
|
Gisteren veel bier gekocht. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|||||||||
|
quote:Barbar is MEGA lekker, hak je zo naar binnen .. |
|||||||||
|
+1. Subtiel kamerolifantje |
|||||||||
|
quote: 2 verdieners hè !!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |