![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Met de tieten op z'n rug. Tuurlijk heb ik die gezien. Sterker nog, ik heb de video's én de dvd's. Ben zelfs een keer naar engeland gegaan om ze live te zien. Bottom! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-11-2006 22:07] ![]() |
|
quote: hehehe, ja ik heb alleen de dvd box van deel 1,2,3. Weet jij toevallig of ze nog meer delen hebben,want ik kan ze nergens vinden. Dat lijkt me echt vet om ze live te zien ![]() ![]() |
|
Ik heb de losse 3 dvd's. Bij mijn weten is er geen serie 4. Wel live dvd's, ik heb die van 2003. ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Hehehe, je wordt deze dagen echt doodgegooid met advertenties van de YP-Z5. Erg degelijk naar het schijnt maar volgens sommige on-line reviews een beetje onwennig met de vierkante richttoets. Veel plezier ermee! Ik wacht nog ff op de iRiver S10 (YouTube review). Kleine spelerts FTW!1!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-11-2006 22:44] ![]() |
|
Deze platen liggen voor mij klaar bij Boudisque: Cash, Johnny - American Iv: The Man Comes Around Cash, Johnny - American Recordings Cash, Johnny - American Iii: Solitary Man Morgens maar eens ophalen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
2 nieuwe broeken, 1 nieuwe sweater, 1 nieuw vest. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Je mist unchained nog uit die reeks slet. ![]() |
|
Ja ik weet het, alleen was die 20 euro en deze drie maar 25 bij elkaar. Die haal ik nog wel. ![]() |
|
quote: Ik heb nog nergens last van. Bovendien ben ik niet zo op de hoogte qua mp3 spelers en deze vond ik wel oké. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
niet zelf gekocht maar gekregen: Johnny cash - Live at montruex The green mile Terry Pratchett - Night Watch ![]() |
|
quote: *IS* ook een hele goeie (naar wat ik gelezen heb). Bedoelde niet dat 'ie dat niet was hoor ![]() ![]() |
|
net besteld bij mijn vrind bol.com: welle:erdball- die wunderwelt der technik ![]() |
|
Johnny Cash- American IV: The Man Comes Around Bach- Sonatas for solo violin Grieg- Lyrische stukkies Strindberg and Music Schubert- Der Tod und das Mädchen [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 29-11-2006 23:20] ![]() |
|
Decapitated - Organic Hallucinosis ![]() En wat kabels. ![]() |
|
quote: quote: quote: Goed bezig. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Dikke Heersch! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Tering, dit was bij verre de beste show van ze! De andere zijn ook geweldig maar ik vond 200% echt een streepje beter. Heerlijk dat dit keer echt iedereen in het publiek flink de lul was ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
zojuist ff sintinkopen gedaan ![]() en voor mezelf een hippe spaarpot koe gekocht met bloemetjes ![]() ![]() |
|
quote:Heersch! ![]() "Actually, I was born in Southampton" - "Oh Eddy. Why did you leave???" "Because.... *lange stilte* .. Because I found the railway station." ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-11-2006 12:04] ![]() |
|
Engelse "humor"... ![]() Sooo not funny. Zal wel aan m'n amerikaans beïnvloede opvoeding liggen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 30-11-2006 12:02] ![]() |
|
Smaak he... Ik vind het zelf stukken beter dan die sitcom humor van de Yanks. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |