![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:update: heb die split kunnen aanpassen naar de 2cd versie ![]() ![]() |
|
Vandaag nieuwen van Solitude ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Aeternus? Zo ja, die heb ik ook pas aangeschaft en die heerscht ![]() ![]() |
|
*wabla* pietenwuppen!!!!! ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Aquascutum cap Chrome Division - Doomsday Rock n Roll Fifa 07 voor de Gamecube ![]() |
|
Norman Daniel - Islam and the west Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Een blender En straks nog meer.. ![]() ![]() |
|
quote: Die van Aeternus moet ik nog aanschaffen,Hexagon heette die toch. ![]() ![]() ![]() ![]() Tomorrows Dead geweldig nummer ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: en, ook al een pleegpappie aangeschaft? ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Die hadden ze niet meer, heb wel een white power pleegpappie met rode muts gekocht. Maar das voor een vriendin far far far away in een land waar ze niet aan sinterklaas doen heheh. Verder gekocht: 6 waxinelicht houdertjes in paars, blauw en rood pepernoten een klok voor in de woonkamer sinterklaas cadeautjes voor het raam hoerige kerst ster lampjes ![]() |
|
ik heb 4 negers en een sint gekocht ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ah, daar zijn ze heen gegaan dus. ![]() ![]() |
|
Born From Pain - War Icepick - Violent Epiphany ![]() |
|
Wat nieuwe kleertjes (spijkerbroeken en een trui) en nieuwe schoenen! ![]() |
|
Nieuw bed! ![]() Nu een 180/200 gekocht, supermooi ding met melkglazen uitsparingen in 't hoofdeind waar lampjes achter zitten. En vanavond 2 superrelaxte matrassen erbij uitgezocht. Wel 1600 euro lichter, maar ik mag hopen dat het het geld waard is. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Fennesz - Venice Fennesz - Endless Summer David Sylvian - Dead Bees On A Cake Mono - You Are There Agalloch - Ashes Against The Grain undr Byen - Samme Stof Som Stof ![]() |
|
rode en zwarte haarverf, verjaardagskadootjes voor mn ventje, slingers, opblaasbare 30 ![]() |
|
Boem is ho, hè. edit: atari xc12 cassetterecorder. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-11-2006 22:09] ![]() |
|
quote: heb ook die maat bed, is fijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 23-11-2006 22:34] ![]() |
|
Een rookoven, voor het roken van vleesch, visch en nog meer vleesch ![]() Verder nog een hele berg Sinterklaaskadootjes. Vanavond maar een schoentje zetten ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Je bent een vrouw naar m'n ha...euh...maag! ![]() ![]() |
|
Anathema - Eternity Anathema - A Fine Day to Exit Anathema - Alternative 4 Anathema - A Natural Disaster Ja, de Media Markt heerscht best wel met hun 7.99 Cd'tjes. spelfout weggehaald... ![]() |
|
-Zwarte kanten legging ding met felroze kant aan de onderkant. -Föhn Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Pasfotos voor m'n nieuwe OV jaarkaart, terror in de trein revisited! I am the 1%. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |