|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Twee kaartjes voor Faun. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
wat is een Faun? signature |
|
Akira Revolver |
|
quote:'Een faun' een een wezen uit de (oud-)Griekse mythologie, als ik mij niet vergis. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 16-11-2006 21:11] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Een faun heeft de voorpoten van een paard of een geit en het boven lichaam van een mens. wat moet jij daar mee? signature |
|
quote:Je mag tegenwoordig geen negers meer houden voor je wietplantage. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: serieus? fuck, hoe zeg je "ik heb 3 mannen nodig" in het Pools? signature |
|
quote:Gewoon zwaaien met een vijf euro biljet bij het locale treinstation. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
thanx signature |
|
gisteren nieuwe kisten gevulde kikkers en muizen en een trui. de voorkant is helemaal zwart. achterkant: maar dan met een rood logo oh en voor den argus een motorhead trui met de welbekende schedel op de voorkant en de bandnaam op de achterkant. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: oeh die wil ik ook Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Een black metal verantwoorde waterkoker. Straks, schoentjes kopen! Een heeeele boel boodschappen, van papa gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-11-2006 11:30] |
|
quote:Die had ik eergister fout in een andere aankoop gekregen Is al geruild Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ohja dat had ik gelezen ja Moeilijk hoor, al die metalbands met een M... Ja, van het weekend maar eens kijken bij Sounds, en anders gewoon ebay Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Een paar leren laarzen gekocht, beetje sportschoenlaars idee en een paar nette instapschoentjes aangeschaft. Totaal bedrag van 48 euro, ondanks dat kassamiep 2 keer navraag had gedaan en de doos van de laarzen had nagekeken.. kreeg ik ze mee voor 24 euro. Kijk ik net thuis op die doos, staat er echt een totaal andere omschrijving op. Vond het al vreemd dat dezelfde laarzen in andere maat 59 euro waren. |
|
Een fles wodka en 1 jägermeister + kratje O ja en oliebollen voor de kids. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
thee, cappucino, pepernoten, chips en een spuitbus tegen nare geurtjes op bekleding. (klote kat heeft op mn nieuwe bank gezeken grrrrrr ) |
|
Wijn en kattenbrokken. The breakfast of winners! |
|
quote: Terratorium afbakenen haha ,had je er zelf maar eerst overheen moeten flossen. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: Hehehe dat gaat zoooo niet werken he. Schoonmaakazijn.. |
|
quote: Uhm... Het schijnt dat bepaalde dingen zoals schoonmaakazijn e.d. katten alleen maar weer extra uitlokken.... Wat goed werkt is Dettol! Meurt naar ziekenhuislucht maar het helpt en het desinfecteert ook meteen. Aanradertje! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Schoonmaak azijn hebben katten een teringhekel aan, dingen als chloor en schoonmaakmiddel trekken katten juist weer aan inderdaad. Dettol helpt ook maar is vrij agressief spul. |
|
Of je laat hem aan zijn ballen helpen. Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen. |
|
quote: Ah auf die Weise Weer wat geleerd. Naja ik heb zelf nooit gemerkt dat Dettol zo agressief is?? Beetje verdunnen natuurlijk hè Oh en blij, net speelgoedjes gekocht via ebay "Halfsies" .. Kleine beestjes die doormidden gezaagd zijn als het ware: En ja dat vind ik leuk, voor de heb, ik verzamel frutselzooi Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |