|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deze: Voor mijn action figure verzameling (En nee, ik heb GEEN Optimus Prime ) Hatsjikidee! |
|
Action? Wat kunnen ze dan? |
|
10 Thorgal stripboeken op EBay. Wat leesvoer voor de donkere winteravonden. Hatsjikidee! |
|
Johnny Cash - American Recordings Johnny Cash - Solitary Man Johnny Cash - The man comes around |
|
~ Meshuggah - Chaosphere ~ Meshuggah - I ~ Darkane - Rusted Angel ~ Arch Enemy - Doomsday Machine Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Maar je WIL er wel eentje Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Volledige Bottom serie op DVD, 3DVD's voor maar 10 euro!!! |
|
waar gehaald?? Je moeder. |
|
Media Markt |
|
Converge shirt. Straight A's shirt. Bier. Treinkaartje. VEEEEEEELLL energydrink. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: morgen weer wat te doen dus Je moeder. |
|
Succes, volgens mij had ik de laatste... |
|
nouja, moet eigenlijk toch op mn budget letten hehe... Je moeder. |
|
Verval en ik hebben het een en ander besteld bij de Large. ( ) -DVD box alles van Jackass -DVD box Wildboyz seizoen 3 & 4 -Patch: -Topje: En nou maar hopen dat alles er voor 2010 is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja, de large is niet echt snel nee.daarom bestel ik er ook nooit meer Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee hoor, want Optimus is een mannetje en ik spaar alleen vrouwtjes (met uitzondering van de Green Goblin en Dr Doom ) Hatsjikidee! |
|
quote: Doom heerscht dan ook (hmm mijn acion figures zijn ook bijna alleen dames... ) Maar een leuke vrouwelijke transformer dan ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Die bestaan toch niet? Of inmiddels wel? Hatsjikidee! |
|
quote: Kom je ze maar een keer kijken... Doen we een Bottom marathon, onder het genot van een paar drankjes... |
|
quote: Vroegah al hoor. Elita 1 als vrouwlijke prime en Arcee later als vrouwlijke hoofdrolspeler. En tegenwoordig is Prime ook met een action figure te koop.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Rapture - Songs For The Withering I - Between Two Worlds Cryptic Wintermoon - The Age Of Cataclysm Kalmah - The Black Waltz Thyrfing - Valdr Galga The Reckoning - Deathlike Millennia |
|
quote: *kijkt heel lief* www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ja hoor BRG, jij mag ook komen... |
|
quote: goed plan, bottom heerst Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |