![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.nuclearblast.de/band_showa.php?action=disco&artist=72&catid=NB%201675&out=2006-04-21 Daar overigens zonder spelfout ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 09-10-2006 1:23] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Wat een aanfluiting zeg ![]() ![]() |
|
quote: Nog eens geluisterd, leuk, maar niet geweldig. Is Blessed from Below trouwens gerecycled of in een niet electronisch getinte versie uitgebracht? De lyrics en de manier van zingen deden me sterk aan een ander nummer denken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Mijn platenspeler heeft het daarnet begeven, maar 160euro vind ik dan weer wat veel voor een arme student hehe. Zou dit iets zijn ? Op kieskeurig.nl zijn ze er redelijk positief over. http://www.lencoshop.nl/catalog/lencol3806platenspeler-p-679.html ![]() |
|
quote: Kun je beter voor een tientje of drie een tweedehandsje van Technics ofzo kopen lijkt me.... ![]() |
|
quote: Hoeft niet hoor. Op mijn officiële Nuclear Blast heruitgave van Gorefest's "False" staat op de zijkant ook doodleuk Goreferst. Nice. ![]() |
|
placebo - meds, eindelijk heb ik 'm nu ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
- Stemding - 8mm tunnels met diamantjes! ![]() ![]() - Sokken - Zooi aan douchespul voor mee naar Gambia - Afrikaanse jurk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 09-10-2006 15:29] Disko Disko Partizani ![]() |
|
Een kennis van mij is ook naar Gambia geweest, is meerdere malen verkracht, besmet met ebola en aids, en is in het ravijn gegooid. Ik zou ook gaan als ik jou was. ![]() Against God and Government ![]() |
|
Lekker! Daar doen we het voor. ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik zeg het oew, die Afrikanen dat bunt de echte primitieven. Against God and Government ![]() |
|
quote:Nha, ze wil dit jaar wat anders. Bukake is da word ![]() |
|
Heerlijk hoor, die ophef telkens. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Hehe. Oja ik heb trouwens een Shining shirt binnen gekregen van Hypnos, met daarbij de volgende extra items: Vitamine E Een wasknijper Een wazige brief ![]() Wat CD-r's van o.a. Graveland en Abigor. 7" Disgrace - Yo! Satan (? ![]() 7" Dana Country Girl ![]() |
|
... brief .. ? ![]() |
|
quote: Ja eens kijken waar ik dat ding gelaten heb. ![]() |
|
...wasknijper..? Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Batavus Type Hennes Junkermann. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hoe ziet dat eruit?? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: En wanneer ben je van plan om neger te worden? ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: quote: Zitten jullie nou allebei op een aparte pc te zm'en? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Netscape en Explorer. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |